Jaargang 4 | editie 30 | 24 september 2021 |
|
Gwenda van Vliet is Chief Marketing Officer bij G-Star RAW. We spraken tijdens de september uitzending met haar over de huidige campagne en de samenwerking met Snoop Dogg.
"De Verenigde Staten, Japan, Zuid-Afrika en een groot deel van de Europese markten daar focussen we ons op. We zijn met Snoop Dogg in zee gegaan omdat hij in deze markten heel groot is...
|
|
|
|
Het Mauritshuis heeft een website en multimediatour in gewijzigde huisstijl gelanceerd. Het museum sloeg de handen ineen met digital agency Dept om samen de kunstwerken en kennis over de collectie op een laagdrempelige, complete manier en volledig digitaal te delen, om zo een breder publiek te inspireren en het museum voor iedereen digitaal toegankelijk te maken.
De collectie van het Mauritshuis vormt de basis voor de website en multimediatour. Personalisatie en perspectief staan voorop en kern van de website zijn de verschillende...
|
|
|
|
Joyce Lopulalan is Business Development Consultant bij 4orange. Het bedrijf weet data voor bedrijven om te zetten in informatie waarmee ze uit de voeten kunnen om verder te groeien of hun processen te verbeteren.
Joyce is ook vaste columniste op Marketing Report en was tijdens het Cross Media Congres 2021 te gast bij de speciale uitzending van Marketing Report op New Business Radio op locatie. Joyce Lopulalan: “Wij zien al jaren dat als je veel data verzamelt, je daarmee goud in handen hebt. Momenteel is...
|
|
|
|
Het huidmerk CeraVe heeft het Amsterdamse bureau &.agency gevraagd te helpen met de merklancering. Daarbij is een influencerstrategie via TikTok en Instagram ingezet om jongeren te bereiken. De focus is daarbij op de Generatie Z en millennials.
Met de slogan Laat je zien wil CeraVe uitdragen dat ieder mens zich mag laten zien. De ambassadeurs die zich in deze campagne laten zien zijn Shary-An Nivillac, Duncan Tromp, Sophie Ousri, Sophia Kruithof en Sterre van Woudenberg...
|
|
|
|
Jurgen Surstedt is Senior Manager Merkmanagement bij Interpolis. We spraken tijdens de september-uitzending van Marketing Report Radio met hem over hoe deze verzekeraar zijn merk positioneert en omgaat met de slogan Interpolis, glashelder - een motto dat ondertussen net een merk lijkt te zijn geworden.
Jurgen Surstedt: "We hebben nog steeds 65 procent van de agrarische markt. Glashelder blijft nog een tijd te zien. Er zijn momenten dat we echt dachten dat we iets anders moeten...
|
|
|
|
Carolien van ’t Hek is CEO van UM, het mediabureau dat als motto Better Science, Better Art, Better Outcomes voert. Tijdens het Cross Media Congres 2021 was ze te gast bij de speciale uitzending van Marketing Report op New Business Radio op locatie.
Carolien van ’t Hek: “Wij adviseren adverteerders in Nederland over wat ze hem hun reclamebudget moeten doen. Of ze dat het best op tv, radio of YouTube moeten uitgeven. Daarnaast kopen we dat ook in. We doen dus alles van advies tot aan...
|
|
|
|
Het Van Gogh Museum komt met een merkcampagne waarin de mens achter Vincent van Gogh en het perspectief van de bezoeker het uitgangspunt vormen. Aan de lancering van de merkcampagne is een uitgebreid merkpositioneringtraject voorafgegaan.
De huidige missie en kernwaarden passen bij het karakter van het museum: een inclusief museum dat mensen wil inspireren met het leven en werk van Vincent van Gogh en zijn tijdgenoten. Deze merkpositionering, waarin de mens...
|
|
|
|
Het DeMedia100 Diner 2022 zal plaatsvinden op 1 december (2021 wel te verstaan) in Amsterdam, ook dit jaar weer het netwerkevent van het jaar voor de top van de Nederlandse media- en marketingwereld.
Het onderzoek voor DeMarketing100 wordt uitgevoerd in de eerste week van oktober. Iedereen mag mensen voordragen. DeMarketing100 is de lijst van de meest invloedrijke marketeers, die jaarlijks wordt gepubliceerd. Even snel voor wie precies wil weten hoe het werkt. Voor DeMarketing100...
|
|
|
|
Influencer marketing is niet meer weg te denken uit de mediamix. Talpa Social is dan ook in volle groei! Hoe is de rol van influencer marketing en daarmee het vak van content creators veranderd en wat betekent dat voor adverteerders?
Tijdens deze online sessie laten we zien hoe Talpa Social merken, talenten en consumenten samenbrengt en laat groeien door mooie partnerships. Aan de hand van gesprekken en cases laten we zien hoe je influencer marketing anno...
|
|
|
|
Voor het dagelijkse tv-programma én platform Koffietijd zijn wij opzoek naar een Branded content coördinator. Als Branded content coördinator ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van de afspraken die gemaakt zijn met adverteerders ten aanzien van gesponsorde onderdelen van Koffietijd.
Koffietijd op TV
Televisie is en blijft het moederschip van dit platform. Het dagelijkse, live, goodmood ochtendmagazine van RTL4, elke werkdag van 10 tot 11 uur. We informeren, inspireren en verrassen met lekkere gesprekken, actuele informatie...
|
|
|
|
Met ijzersterke en creatieve content helpen wij merken de dialoog aan te gaan met consumenten of medewerkers. Relevante content voor het juiste moment, met juiste middel en voor de juiste persoon. Maar altijd vanuit de belevingswereld van de consument.
Het liefst zo persoonlijk mogelijk om een sterke en duurzame verbinding te maken. Wij werken voor de mooiste A-merken binnen meerdere sectoren, marktsegmenten, branches en niches. Van finance en zorg tot semioverheid, retail en food...
|
|
|
|
Ben jij bekend met de mediabranche, commercieel gedreven en een echte netwerker? Word jij enthousiast van het genereren van new business maar ook het beheren en uitbouwen van onze relaties? Dan zijn wij bij Qmusic op zoek naar jou!
Wat ga je doen
Als Accountmanager Spot houd jij je bezig met het opbouwen, in stand houden en proactief bewerken van een (potentieel) adverteerders netwerk. Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor jouw eigen business, een kleine ondernemer onder ons...
|
|
|
|
Overig nieuws
Titus Eikelboom partner bij DropOuts
25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|