Jaargang 4 | editie 32 | 1 oktober 2021 |
|
Karin van Geelen is Managing Director Benelux van pr-bureau Clarity. Ze begon als zelfstandig ondernemer met Yellow Communications, dat op is gegaan in Clarity.
Karin van Geelen: “Na zestien jaar ondernemen merkte ik dat ik het toch wel fijn vond om onderdeel te worden van een groep. We wilden verder groeien en internationaliseren en andere disciplines in het pakket opnemen. Het klikte enorm met Clarity qua cultuur, ik wilde dicht bij mij legacy blijven: het samenwerken vanuit interesse en verbinding met...
|
|
|
|
Don Diablo en Justdiggit brengen de Too Much To Ask uit met de gezamenlijke missie om de aarde te vergroenen en af te koelen. De clip is gemaakt in samenwerking met Media.Monks en Ty Dolla $ign.
De video is onderdeel van het initiatief Stream to Regreen: wanneer het nummer wordt afgespeeld via streamingdiensten zoals Spotify, YouTube en XITE wordt de opbrengst aan Justdiggit gedoneerd. Elke 25 streams van het nummer staat gelijk aan één vierkante meter vergroening. Sinds het...
|
|
|
|
Paul Alberts is CEO van BrandBase. Hij was key-note spreker tijdens het het Cross Media Congres 2021. Daarnaast spraken we hem in de speciale uitzending van Marketing Report op New Business Radio op locatie.
BrandBase is wereldwijd actief en ziet zichzelf als ‘the comeback company’. Het richt zich op het ontwikkelen van acties en producten die mensen stimuleren tot herhalingsaankopen.e Paul Alberts: “Marketeers willen het liefst dat klanten terugkomen. Het mooie is, dat dat kan door..
|
|
|
|
Per 1 oktober dit jaar is Mariëlle Krouwel Head of Branding bij NN Group. Hiervoor was zij Director of Communications bij PwC Nederland. Eerder vervulde zij marketingfuncties bij onder meer Philips, TUI, Aegon, KPN, Randstad en de Volksbank.
Op 8 december spreekt Mariëlle Krouwel tijdens het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner in Amsterdam. Mariëlle Krouwel: "Ik weet vanuit mijn ervaring bij onder meer KPN en de Volksbank hoe leuk het is om te werken voor een...
|
|
|
|
Global social media powerhouses continue to evolve by tapping into opportunities that the tech space presents and are moving from being content platforms to digital commerce giants. This has been necessitated by partnerships and strategies that are bolstering their followership and bottom lines.
This week, TikTok announced that it had surpassed more than 1 billion monthly users and unveiled three major marketing customization and commerce tools. The new tools also put a...
|
|
|
|
Stichting Thuisgekookt en strategisch partner UM lanceren concept #kookmeer, een geïntegreerde campagne waar met diverse middelen, content en brand-partnerships tijdens de Kook Voor Je Buur 10-daagse mensen worden aangemoedigd een maaltijd met een buur te delen.
De campagne is ontwikkeld tijdens een hackaton op UM-Impactday 2021, een dag waarop UM wereldwijd tijd en kennis teruggeeft aan de samenleving. Tot en met 3 oktober 2021 organiseert Stichting Thuisgekookt de Kook Voor Je Buur 10...
|
|
|
|
DeMarketing100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse marketingwereld wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner, 8 december 2021 in de Kromhouthal Amsterdam.
Het DeMedia100 Diner wordt voorafgegaan door een speciaal, marketeers-only event - Whitepaper Sessions - waaraan genomineerde marketeers kosteloos kunnen deelnemen. Deelname aan het DeMedia100 Diner is alleen op uitnodiging. Alle genomineerden ontvangen een uitnodiging om een...
|
|
|
|
Lara Herpers is aangesteld tot Director of People & Culture van Team5pm. Zij is van origine psycholoog en organisatieadviseur. In haar rol bewaakt zij het DNA en de cultuur van Team5pm.
Zij zorgt dat iedere medewerker ondanks de snelle groei die het bureau ondergaat gezien blijft worden, autonomie ervaart en teamleden onderling in een optimale relatie met elkaar kunnen blijven samenwerken. Lara Herpers heeft voorheen gewerkt bij Wayne Parker Kent, Mediahuis en jongeren...
|
|
|
|
Logitech heeft de MX Keys Mini en MX Keys Mini voor Mac geïntroduceerd, toetsenborden die zijn ontworpen voor creators die meer kracht in een minimalistisch draadloos toetsenbord willen.
Tolya Polyanker, hoofd van de MX Master Series voor creativiteit en productiviteit bij Logitech: "Onze nieuwe kleinere vormfactor is het resultaat van de input en verzoeken voor een kleinere versie van onze populaire MX Keys van de creatieve gemeenschap. Met MX Keys Mini krijg je weer...
|
|
|
|
Het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner is dé netwerkavond van het jaar voor de top van de Nederlandse media- en marketingcommunicatiewereld. De elfde editie van dit exclusieve diner vindt plaats op 8 december 2021 in Amsterdam.
Tijdens het diner worden traditiegetrouw de nieuwe editie van DeMedia100 en DeMarketing100 bekendgemaakt. Voor het vijfde jaar geven wij het DeMedia100 Magazine uit. We hebben ieder jaar één spreker. Afgelopen jaren waren dat...
|
|
|
|
The Role:
Reporting to the Country Manager Benelux, the selected candidate will be responsible for developing and maintaining the strategic relationship between Logitech and B2B business in the Benelux.
Your Contribution:
Be Yourself. Be Open. Stay Hungry and Humble. Collaborate. Challenge. Decide and just Do. These are the behaviors you’ll need for success at Logitech. In this role you will...
|
|
|
|
Glasnost is op zoek naar een magiër. Een startende creatief die revolutionair werk wil bedenken én maken.
Glasnost (onderdeel van het ACE netwerk) is een creatief communicatiebureau, gespecialiseerd in spraakmakende campagnes en PR. Ons creatief gedachtegoed valt onder de noemer ‘earned concept thinking’ — campagnes die de aandacht trekken, mensen aan het denken zetten én diezelfde mensen aan het praten krijgen. Onze campagnes vliegen...
|
|
|
|
Ontwerp je liever een mooie en bruikbare user interface dan dat je een sollicitatiebrief schrijft? En werk je graag bij een ambitieus mediabedrijf? Dan ben jij degene die we zoeken. Binnen het Digitale Media Team (DMT) van NRC zoeken we een ervaren UI designer, die ons helpt te bouwen aan ons digitale platform.
We werken in een klein, hecht team, dat in nauwe samenwerking met de redactie en het marketingteam van NRC zorgt dat de digitale uitgaven van NRC (nrc.nl en de apps)...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Titus Eikelboom partner bij DropOuts
25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|