Jaargang 14 | editie 25 | 7 oktober 2021 |
|
Vogue NL is terug. Met een andere uitgever en een andere formule. Initiatiefnemer Marie Nanette Schaepman brengt de Nederlandse uitgave van Vogue met haar bedrijf Bloom Publishing weer op de markt. Mediamerk LINDA. neemt daarbij alle online en social activiteiten op zich.
Samen zijn deze twee vrouwenmerken verantwoordelijk voor Vogue in Nederland. Schaepman is eigenaar van Bloom Publishing en wordt founding editor van Vogue NL. De nieuwe hoofdredacteur wordt op een later moment...
|
|
|
|
De Pathé-bioscoop aan het Ruiterskwartier in Leeuwarden opent op donderdag 4 november 2021 zijn deuren. De hypermoderne bioscoop krijgt comfortabele Relax Seats, het beste beeld en geluid in alle zeven zalen, en de grootste zaal met 150 stoelen wordt daar bovenop uitgerust met Dolby Atmos geluid en laserprojectie.
Op woensdag 3 november vindt een besloten openingsevent plaats waarbij de burgemeester van Leeuwarden Sybrand van Haersma Buma de bioscoop opent. De dag erna opent de bioscoop vervolgens op feestelijke wijze zijn deuren...
|
|
|
|
De realisatie van het hoofdkantoor van DPG Media Nederland in Amsterdam-Duivendrecht komt steeds dichter bij: eind 2021 start de ruwbouw van het innovatieve kantoorpand genaamd Mediavaert, waar het mediabedrijf onder meer redacties van verschillende nieuwsmedia en tijdschriften, testlabs, een eventlocatie en opnamestudio’s onderbrengt.
DPG Media heeft voor de bouw van het pand op woensdag 6 oktober 2021 een overeenkomst getekend met aannemersbedrijf BESIX, dat ook het hoofdkantoor van DPG Media in België heeft gerealiseerd. In hartje Antwerpen...
|
|
|
|
Banijay Benelux Scripted - voorheen EndemolShine Scripted - heeft een dramaserie geproduceerd voor Videoland. Bonnie & Clyde, een vierdelige miniserie, is vanaf donderdag 4 november 2021 in zijn geheel op het streamingplatform te zien.
Voormalig GTST-actrice Dilan Yurdakul, die de serie heeft bedacht en mede-geschreven, speelt samen met Yannick Jozefzoon de hoofdrol. De Videoland Original is geregisseerd door Arne Toonen, die tevens verantwoordelijk is voor het...
|
|
|
|
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam.
Deelname aan het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner is alleen op uitnodiging. Alle genomineerden ontvangen een uitnodiging om een kaart voor het DeMedia100 Diner te kopen. Lees alles over het DeMedia100 Diner hier. DeMedia100 wordt gepubliceerd in het DeMedia100...
|
|
|
|
Exterion Media, onderdeel van Global Media & Entertainment Group, zet een grote stap in haar aanwezigheid tijdens de gehele customer journey buitenshuis.
Met de overname van het digitale Supermarkt-netwerk van Centercom, kan de consument via Exterion Media bereikt worden vanaf de voordeur tot in de supermarkt. In totaal worden ruim 500 Digital Out-of-Home (DOOH) schermen bij Albert Heijn, Jumbo, Plus/Coop en Spar aan het netwerk...
|
|
|
|
De totale netto radioreclamebestedingen in het eerste half jaar van 2021 stijgen met 31 procent tot 88,4 miljoen euro. Daarmee zit radio weer bijna op het niveau van voor de coronacrisis.
Het Radio Advies Bureau publiceert een uitgebreid halfjaarrapport over de radiomarkt en de radioreclame-omzet van het eerste kwartaal van 2021. In het tweede kwartaal investeren adverteerders weer als vanouds in radioreclame. De netto radio-omzetstijging in het tweede...
|
|
|
|
Journalist, podcast- en bladenmaker Debby Gerritsen start deze week bij AD en zeven regionale nieuwsmedia. In een wekelijkse column, podcast en nieuwsbrief zal ze met haar vrouwelijke blik naar de actualiteit kijken.
Debby werkte bij onder andere Quote, ELLE, Folia en Nieuwe Revu. In 2010 startte ze de duurzame glossy Vega (Sanoma Media) en in 2015 stond ze als hoofdredacteur aan de wieg van het literair erotische tijdschrift Oh. De afgelopen jaren was Debby hoofdredacteur van VIVA en...
|
|
|
|
Nu de anderhalve meter-regel eindelijk verdwijnt, kunnen we langzaam en voorzichtig weer naar de toekomst kijken. En wij zijn heel benieuwd hoe jij de toekomst ziet. Welke media- en marketingtrends blijven overeind en welke hebben aan belang ingeboet?
Het invullen duurt maximaal 5 minuten en als deelnemer ontvang je de resultaten uitgebreider en eerder dan dat we ze publiceren.
Start het onderzoek hier
|
|
|
|
Ben jij een geboren commerciële dealmaker die boordevol energie zit? Weet jij (nieuwe) aanbieders voor je te winnen, langdurig aan ons te verbinden en wil je continue closen. Dan is Ticketveiling.nl op zoek naar jou!
Dit ga je doen
Deze baan kan je zien als een eigen BV'tje binnen het concern Ticketveiling.nl doordat je je eigen markt beheert en onderhoudt. Als sales consultant speel je een cruciale rol in de relatie tussen nieuwe en bestaande aanbieders. Je bent verantwoordelijk voor het uitbreiden van het aanbod...
|
|
|
|
NRC zoekt eindredacteuren/samenstellers die voor een periode van ten minste één jaar en voor vier dagen per week onze economieredactie willen versterken.
Door de dag heen publiceren onze journalisten tal van artikelen die eerst op nrc.nl of in een van onze nieuwsbrieven verschijnen en daarna in de (digitale) krant. Onze eindredacteuren zorgen ervoor dat al die stukken foutloos, bondig, snel en met een prikkelende kop erboven bij de lezer belanden. Wie bij NRC over eindredactie...
|
|
|
|
Als producer bij Lukkien ben je van begin tot het eind verantwoordelijk voor het begeleiden van diverse producties. De projecten variëren van tv-commercials tot het maken van corporate content voor in- en extern gebruik.
Als producer begeleid jij projecten voor zowel grote A-klanten als kleine bureaus. Als producer ben je te allen tijde het centrale aanspreekpunt, zowel voor de klant als voor je collega’s. Samen met je team verzorg je de productie van...
|
|
|
|
Met ijzersterke en creatieve content helpen wij merken de dialoog aan te gaan met consumenten of medewerkers. Relevante content voor het juiste moment, met juiste middel en voor de juiste persoon. Maar altijd vanuit de belevingswereld van de consument.
Het liefst zo persoonlijk mogelijk om een sterke en duurzame verbinding te maken. Wij werken voor de mooiste A-merken binnen meerdere sectoren, marktsegmenten, branches en niches. Van finance en...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|