Jaargang 4 | editie 33 | 8 oktober 2021 |
|
Sinds 1 oktober is online gokken in Nederland gelegaliseerd. Fair Play Casino is één van de tien aanbieders die een licentie kreeg van de Nederlandse Kansspel Autoriteit. Productiehuis Lukkien tekende voor de uitvoering van de DAT VIND IK FAIR-campagne van Fair Play onder regie van Carli Hermès.
Andreas Philipp, marketingmanager bij Fair Play Casino: “Wij zijn verheugd dat Fair Play Casino één van de tien bedrijven is, die als eerste de licentieaanvraag succesvol heeft afgerond...
|
|
|
|
Dat adverteren rondom viral video’s niet voor ieder merk goed uitpakt, blijkt uit onderzoeksresultaten van MAGNA Media Trials en technologie- en dataplatform Channel Factory.
Het onderzoeksrapport laat zien dat videoadvertenties rondom een populaire video een negatieve impact kunnen hebben op het merk wanneer deze niet bij de inhoud van de video aansluiten. Zo daalt de koopintentie met acht procent, ontstaat er bij negen procent een negatief beeld over het merk en daalt bij zes procent zelfs het vertrouwen. De negatieve...
|
|
|
|
Cees Dingler is Creative Director en mede-oprichter van Capitola. Tijdens het Cross Media Congres was hij key-note speaker. Tijdens de speciale uitzending van Marketing Report op New Business Radio spraken we hem over ontwikkelingen in de metaverse en digitale wereld.
Cees Dingler: “Games zijn tot nu toe digitale werelden. Voorheen werd er alleen gegamed. Langzaam zijn ze zich aan het uitbreiden. Er komen chatfuncties, datingfuncties, je kunt er dingen leren en bouwen en naar school gaan, en zelfs...
|
|
|
|
Als het gaat om het ontwikkelen van nieuwe proposities die bij de veranderende consument passen, vind ik de telecombranche een koploper. Vanuit mijn huidige functie kom ik over de vloer bij de meest uiteenlopende branches en zie ik hoe (nieuwe) telecomproposities hun weg vinden naar andere branches. Hetzij met een twist.
In essentie komt het er op neer dat we steeds meer gaan naar het kunnen gebruiken van goederen en/of producten in plaats van het werkelijk bezitten. Hiervoor betaalt de consument graag iets meer om het direct te kunnen gebruiken. Iets wat...
|
|
|
|
Marco Abele is met zijn app OneFor een van de winnaars van de Startup Competitie 2021 van het Cross Media Congres. Tijdens de speciale uitzending van Marketing Report op New Business Radio spraken we hem over zijn bedrijf.
Marco Abele: “We zijn een nieuwe Fintech in Europa en richten ons op de overboekings- en betalingsmarkt, dus bijvoorbeeld mensen die geld overmaken naar hun thuisland. We hebben daarbij twee zaken als focus genomen. Zo wilden we de interface persoonlijker en menselijker maken met sociale...
|
|
|
|
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing 100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam.
Deelname aan het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner is alleen op uitnodiging. Alle genomineerden ontvangen een uitnodiging om een kaart voor het DeMedia100 Diner te kopen. Lees alles over het DeMedia100 Diner hier. DeMedia100 wordt gepubliceerd in het DeMedia100...
|
|
|
|
Nu de anderhalve meter-regel eindelijk verdwijnt, kunnen we langzaam en voorzichtig weer naar de toekomst kijken. En wij zijn heel benieuwd hoe jij de toekomst ziet. Welke media- en marketingtrends blijven overeind en welke hebben aan belang ingeboet?
Het invullen duurt maximaal 5 minuten en als deelnemer ontvang je de resultaten uitgebreider en eerder dan dat we ze publiceren. Start het onderzoek hier...
|
|
|
|
Jij bent een daadkrachtige en resultaatgerichte (Digital) Performance Marketeer met een passie voor data en optimaliseren. Je bent gewend om op basis van performance continue verbeteringen te identificeren en door te voeren.
Met jouw innovatieve ideeën en testen weet je mede-specialisten en collega’s te inspireren. Daarnaast werk je graag in een team om gezamenlijk aan de targets voor de performance kanalen te werken. Je krijgt er een kick van om nieuwe dingen te proberen en jouw al goedlopende...
|
|
|
|
Met ijzersterke en creatieve content helpen wij merken de dialoog aan te gaan met consumenten of medewerkers. Relevante content voor het juiste moment, met juiste middel en voor de juiste persoon. Maar altijd vanuit de belevingswereld van de consument.
Het liefst zo persoonlijk mogelijk om een sterke en duurzame verbinding te maken. Wij werken voor de mooiste A-merken binnen meerdere sectoren, marktsegmenten, branches en niches. Van finance en zorg tot semioverheid, retail en food...
|
|
|
|
Als producer bij Lukkien ben je van begin tot het eind verantwoordelijk voor het begeleiden van diverse producties. De projecten variëren van tv-commercials tot het maken van corporate content voor in- en extern gebruik. Als producer begeleid jij projecten voor zowel grote A-klanten als kleine bureaus.
Als producer ben je te allen tijde het centrale aanspreekpunt, zowel voor de klant als voor je collega’s. Samen met je team verzorg je de productie van A tot Z. Denk hierbij aan het vertalen van de briefing, het samenbrengen van de juiste...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|