Jaargang 4 | editie 31 | 28 september 2021
 

DeMarketing100 2022 | De Genomineerden

DeMarketing100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse marketingwereld wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner, begin december 2021 in de Kromhouthal Amsterdam.

Het DeMedia100 Diner wordt voorafgegaan door een speciaal, marketeers-only event - Whitepaper Sessions - waaraan genomineerde marketeers kosteloos kunnen deelnemen. Deelname aan het DeMedia100 Diner is alleen op uitnodiging. Alle genomineerden ontvangen een uitnodiging om een...

Lees Meer

 

[Marketing Report Radio] Chris Out over extreme omzetgroei met Growth Hacking

Chris Out helpt als Extreme Revenue Growth Expert ondernemers om extreme omzetgroei te genereren. Bij Marketing Report Radio spraken we hem over hoe hij bedrijven helpt om extreme omzetgroei te genereren. Ook vertelt hij over zijn boek Structuring for Extreme Revenue Growth, dat op 15 oktober 2021 verschijnt.

Chris Out: "Growth Hacking is oude wijn in nieuwe zakken. Vroeger waren bedrijven lang bezig om producten en diensten te ontwikkelen en het duurde ook lang voordat het in de markt werd gezet. Het duurde daarna ook lang voordat je de...

Lees Meer

 

DPG Grow lanceert videoreeks: Alles over data

DPG Grow heeft een videoreeks gelanceerd over data. In het werkveld wordt veel gesproken over data driven marketing. Veel merken hebben de inzet van data hoog op de agenda staan. Maar in de praktijk is het nog best lastig om het echt te doen.

Dan gaat het om praktische belemmeringen - geen systemen in huis, expertise of FTE’s die beperkt aanwezig zijn. Maar als dat er wel allemaal is, dan verzuipt men ook nog wel eens in de mogelijkheden en het concretiseren van use cases. Job...

Lees Meer

 

[Marketing Report Radio] Anneke Veenendaal (Matterz) over veranderprocessen bij mensen en organisaties

Anneke Veenendaal-de Kort is oprichter van Matterz. We spraken bij Marketing Report Radio met haar over haar bedrijf, dat helpt bij veranderprocessen gericht op de groei van mensen en organisatie.

Ook heeft ze het boek Verandering van Spijs geschreven over het creatieve proces en communicatie. Anneke Veenendaal-de Kort: "Ik maak communicatieprogramma's met teams en leer om creatief te denken. Bij organisaties waar ik voor gewerkt heb, zie ik dat ze dingen zijn gaan doen die ik hen geleerd...

Lees Meer

 

Ace neemt digital product agency Label A over

Product agency Label A treedt toe tot Ace. Met de overname bouwt de bureaugroep verder aan haar geïntegreerde propositie van Connected Brands. Met de komst van Label A telt Ace zo’n 300 medewerkers, met kantoren in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.

Rogier IJzermans, CEO bij Ace: “We geloven in de mix van merk, marketing en product. En met name die laatste is cruciaal om een rol van betekenis te kunnen spelen in de dagelijkse routine van mensen. Label A is een van de...

Lees Meer

 

Lukkien verzorgt productfotografie sfeerhaardenspecialist thermoCet

Lukkien heeft de fotografie van de productlijn Trimlines Fires van sfeerhaardenspecialist thermoCet gerealiseerd. Het in Woudenberg gevestigde thermoCet ontwikkelt sinds 1974 high-end haarden. Trimlines Fires komt na  de introductie elders in Europa, naar Nederland. 

Bart van de Vendel, Manager Marketing & Communicatie thermoCet: “Aanleiding voor de productfotografie was, naast uitbreiding naar de Nederlandse consumentenmarkt, de introductie van onze tunnelhaard van 1, 40 meter en de...

Lees Meer

 

 
 

[Vacatures] Glasnost zoekt een Director Strategy & Creative

Glasnost is op zoek naar een creatieve kapitein. Een onconventionele Creative & Strategy Director die ons revolutionaire werk naar een hoger niveau brengt

Glasnost (onderdeel van het ACE netwerk) is een creatief communicatiebureau, gespecialiseerd in spraakmakende campagnes en PR. Ons creatief gedachtegoed valt onder de noemer ‘earned concept thinking’ — campagnes die de aandacht trekken, mensen aan het denken zetten én diezelfde mensen aan het praten krijgen. Onze campagnes vliegen...

Lees Meer

 

[Vacatures] Blue Circle zoekt naar Castingredacteuren Holland's Got Talent

Voor een nieuw seizoen van ‘Holland's Got Talent’ zijn wij per direct opzoek naar (ervaren) castingredacteuren. Ben je stress bestendig, heb je gerelateerde casting ervaring en/of een breed netwerk in de wereld van dans/zang/variété? Dan zoeken wij jou! Wij ontvangen graag zo snel mogelijk jouw motivatie + CV.

Jouw taken zijn o.a. als volgt:

  • Uitzetten van potentiële deelnemers/acts
  • Ondersteunen bij pre auditie dagen
  • Werven en scouten van talent...

Lees Meer

 

[Vacancy] Logitech is looking for a Senior Key Account Manager E-Tail

Reporting to the Country Manager Benelux, the selected candidate will be responsible for developing and maintaining the relationship between Logitech and assigned E-tail customers.

Your Contribution:

Be Yourself. Be Open. Stay Hungry and Humble. Collaborate. Challenge. Decide and just Do. These are the behaviors you’ll need for success at Logitech. In this role you will:

  • Be accountable for the performance of E-tail Key Accounts, achieving assigned targets for strategic...

Lees Meer

 

[Vacatures] NRC Media zoekt een Category Manager Lifestyle

NRC Webwinkel is op zoek naar een ondernemende en resultaatgerichte Category Manager voor het Lifestyle kanaal. Herken jij jezelf in onderstaand profiel? Solliciteer dan direct en kom ons team versterken in hartje Amsterdam!

Als Category Manager Lifestyle ben je verantwoordelijk voor de strategie en inkoop binnen de Wonen & Stijl categorie van NRC Webwinkel. Andere clusters zijn boeken, elektronica, wijn, academie en reizen. Binnen jouw categorie ga je opzoek naar producten die passen bij de NRC doelgroep. De kwaliteit van...

Lees Meer

 
Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

Marketing Report lanceert reclamebureau database The List 25-04-2024 | 14:42:36
Marketing Report lanceert een reclamebureau-database. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.


Sander Pluijm Director Content Strategy bij AM Beyond* 25-04-2024 | 14:31:28
Hiervoor vervulde hij de rol van Head of Creative Media & Innovation bij UM.


Titus Eikelboom partner bij DropOuts 25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.


Mattel en Heinz lanceren limited edition Classic Barbiecue-saus 25-04-2024 | 12:13:00
Mattel heeft samengewerkt met Heinz om de limited edition Heinz Classic Barbiecue-saus te lanceren, beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk en Spanje.


BureauBranded ontwikkelt full-funnel campagne voor Microsoft 25-04-2024 | 11:54:00
BureauBranded nam interviews af, schreef alle scripts en begeleidde het productieproces van begin tot eind in nauwe samenwerking met producent Lukkien


Lemon Scented Tea en Cortina introduceren De Reflection Ride 25-04-2024 | 11:25:00
Cortina opent het fietsseizoen met een 10 meter lange spiegel, die als eerst te zien was op de eerste lentedag in Amsterdam


SuperRebel ontwikkelt duurzaamheidscampagne voor DCB Energy 25-04-2024 | 11:06:00
SuperRebel en DCB Energy lanceren een campagne die de voordelen van Vooruit Tanken benadrukt - het proactief kiezen voor duurzame mobiliteit


Auping kiest voor N=5 als lead agency 25-04-2024 | 10:38:53
Na een bureau-oriëntatie heeft Auping voor N=5 gekozen als partner op het gebied van merkcommunicatie en campagnes


[Vacatures] AudienceFirst part of ZUID Agency Group zoekt een PHP developer Laravel 25-04-2024 | 09:39:00
AudienceFirst part of ZUID Agency Group is per direct op zoek naar PHP developer Laravel -Full-time / Part-time · ZUID Agency Group HQ Tilburg


Natwerk ontwikkelt Koningsdag-campagne voor Nespresso 25-04-2024 | 09:32:45
Met de Travel Mug houd je niet alleen je cappuccino warm, maar ook je cocktails koud. Om Koningsdag door te komen met minder single-use bekers


Fitzroy ontwikkelt OOH-campagne Heinz: Helping reduce food waste since 1869 25-04-2024 | 09:19:00
In de AI-visuals van de campagne word je meegenomen door drie verschillende tijdsperioden waarin eten wordt geconsumeerd dat anders zou zijn weggegooid


[Vacatures] NPB Media zoekt een Accountmanager buitendienst (Regio Rotterdam) 25-04-2024 | 08:53:00
NPB Media is per direct op zoek naar een Accountmanager buitendienst (Regio Rotterdam)


[Vacatures] AudienceFirst part of ZUID Agency Group zoekt een Frontend developer Nextjs 25-04-2024 | 08:31:00
AudienceFirst (part of ZUID Agency Group) is per direct op zoek naar Frontend developer (Next.js) -Full-time / Part-time · ZUID Agency Group (HQ Tilburg)


[Vacancy] TBWA\X has a position for a Mid-Senior Digital Designer 25-04-2024 | 08:05:00
TBWA\X is directly looking for a Mid-Senior Digital Designer -Full-time  \  Amsterdam


Publicis, Le Pub en Boomerang organiseren samen met ADCN ADsterdam 24-04-2024 | 19:06:00
Publicis Groupe Nederland, Le Pub en Boomerang organiseren op 5 juli 2024 bij LIEF Amsterdam in samenwerking met ADCN | Club for Creativity ADsterdam



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -