Jaargang 4 | editie 31 | 28 september 2021 |
|
DeMarketing100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse marketingwereld wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner, begin december 2021 in de Kromhouthal Amsterdam.
Het DeMedia100 Diner wordt voorafgegaan door een speciaal, marketeers-only event - Whitepaper Sessions - waaraan genomineerde marketeers kosteloos kunnen deelnemen. Deelname aan het DeMedia100 Diner is alleen op uitnodiging. Alle genomineerden ontvangen een uitnodiging om een...
|
|
|
|
Chris Out helpt als Extreme Revenue Growth Expert ondernemers om extreme omzetgroei te genereren. Bij Marketing Report Radio spraken we hem over hoe hij bedrijven helpt om extreme omzetgroei te genereren. Ook vertelt hij over zijn boek Structuring for Extreme Revenue Growth, dat op 15 oktober 2021 verschijnt.
Chris Out: "Growth Hacking is oude wijn in nieuwe zakken. Vroeger waren bedrijven lang bezig om producten en diensten te ontwikkelen en het duurde ook lang voordat het in de markt werd gezet. Het duurde daarna ook lang voordat je de...
|
|
|
|
DPG Grow heeft een videoreeks gelanceerd over data. In het werkveld wordt veel gesproken over data driven marketing. Veel merken hebben de inzet van data hoog op de agenda staan. Maar in de praktijk is het nog best lastig om het echt te doen.
Dan gaat het om praktische belemmeringen - geen systemen in huis, expertise of FTE’s die beperkt aanwezig zijn. Maar als dat er wel allemaal is, dan verzuipt men ook nog wel eens in de mogelijkheden en het concretiseren van use cases. Job...
|
|
|
|
Anneke Veenendaal-de Kort is oprichter van Matterz. We spraken bij Marketing Report Radio met haar over haar bedrijf, dat helpt bij veranderprocessen gericht op de groei van mensen en organisatie.
Ook heeft ze het boek Verandering van Spijs geschreven over het creatieve proces en communicatie. Anneke Veenendaal-de Kort: "Ik maak communicatieprogramma's met teams en leer om creatief te denken. Bij organisaties waar ik voor gewerkt heb, zie ik dat ze dingen zijn gaan doen die ik hen geleerd...
|
|
|
|
Product agency Label A treedt toe tot Ace. Met de overname bouwt de bureaugroep verder aan haar geïntegreerde propositie van Connected Brands. Met de komst van Label A telt Ace zo’n 300 medewerkers, met kantoren in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.
Rogier IJzermans, CEO bij Ace: “We geloven in de mix van merk, marketing en product. En met name die laatste is cruciaal om een rol van betekenis te kunnen spelen in de dagelijkse routine van mensen. Label A is een van de...
|
|
|
|
Lukkien heeft de fotografie van de productlijn Trimlines Fires van sfeerhaardenspecialist thermoCet gerealiseerd. Het in Woudenberg gevestigde thermoCet ontwikkelt sinds 1974 high-end haarden. Trimlines Fires komt na de introductie elders in Europa, naar Nederland.
Bart van de Vendel, Manager Marketing & Communicatie thermoCet: “Aanleiding voor de productfotografie was, naast uitbreiding naar de Nederlandse consumentenmarkt, de introductie van onze tunnelhaard van 1, 40 meter en de...
|
|
|
|
Glasnost is op zoek naar een creatieve kapitein. Een onconventionele Creative & Strategy Director die ons revolutionaire werk naar een hoger niveau brengt
Glasnost (onderdeel van het ACE netwerk) is een creatief communicatiebureau, gespecialiseerd in spraakmakende campagnes en PR. Ons creatief gedachtegoed valt onder de noemer ‘earned concept thinking’ — campagnes die de aandacht trekken, mensen aan het denken zetten én diezelfde mensen aan het praten krijgen. Onze campagnes vliegen...
|
|
|
|
Voor een nieuw seizoen van ‘Holland's Got Talent’ zijn wij per direct opzoek naar (ervaren) castingredacteuren. Ben je stress bestendig, heb je gerelateerde casting ervaring en/of een breed netwerk in de wereld van dans/zang/variété? Dan zoeken wij jou! Wij ontvangen graag zo snel mogelijk jouw motivatie + CV.
Jouw taken zijn o.a. als volgt:
- Uitzetten van potentiële deelnemers/acts
- Ondersteunen bij pre auditie dagen
- Werven en scouten van talent...
|
|
|
|
Reporting to the Country Manager Benelux, the selected candidate will be responsible for developing and maintaining the relationship between Logitech and assigned E-tail customers.
Your Contribution:
Be Yourself. Be Open. Stay Hungry and Humble. Collaborate. Challenge. Decide and just Do. These are the behaviors you’ll need for success at Logitech. In this role you will:
- Be accountable for the performance of E-tail Key Accounts, achieving assigned targets for strategic...
|
|
|
|
NRC Webwinkel is op zoek naar een ondernemende en resultaatgerichte Category Manager voor het Lifestyle kanaal. Herken jij jezelf in onderstaand profiel? Solliciteer dan direct en kom ons team versterken in hartje Amsterdam!
Als Category Manager Lifestyle ben je verantwoordelijk voor de strategie en inkoop binnen de Wonen & Stijl categorie van NRC Webwinkel. Andere clusters zijn boeken, elektronica, wijn, academie en reizen. Binnen jouw categorie ga je opzoek naar producten die passen bij de NRC doelgroep. De kwaliteit van...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Titus Eikelboom partner bij DropOuts
25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|