Jaargang 14 | editie 24 | 1 oktober 2021 |
|
Stefan Havik is Chief Data Officer van DPG Media. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over de overname van Sanoma en over de plannen van het bedrijf in de strijd tegen de grote techreuzen.
Stefan Havik: “Ik heb binnen DPG Media drie verantwoordelijkheden. Als eerste data, maar ook de digitale advertentieomzet en de synergie op digitaal vlak tussen de mediamerken en de online services. DPG Media is een bedrijf in beweging. We hebben een heel goed jaar...
|
|
|
|
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing 100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam.
Deelname aan het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner is alleen op uitnodiging. Alle genomineerden ontvangen een uitnodiging om een kaart voor het DeMedia100 Diner te kopen. Lees alles over het DeMedia100 Diner hier. Naast DeMedia100 en DeMarketing100 publiceren we een...
|
|
|
|
Karin de Groot is Managing Director van ITV Studios Netherlands. Samen met Jelani Isaacs (New Amsterdam Film Company) en Jeroen Koopman (NewBe) maakte zij deel uit van het Makers Forum op het Cross Media Congres.
Karin was daarnaast te gast bij de speciale uitzending van Marketing Report op New Business Radio op locatie. Karin de Groot: “Het voordeel van een groot bedrijf, is dat er ook veel mensen werken. Dat brengt een hoop voordelen met...
|
|
|
|
Als onderdeel van die brede publiekscampagne is DPG Media gevraagd om de doelgroep middels een branded content campagne te inspireren, motiveren en activeren om duurzame maatregelen te nemen.
Om klimaatdoelen die de regering wil behalen, te stimuleren is een brede publiekscampagne onder de noemer Iedereen doet WAT ontwikkeld. Deze campagne biedt burgers concrete handelingsperspectieven, in elke fase van de klimaattransitie. Het gaat dan om hoe men zich vervoert...
|
|
|
|
Wibe van de Vijver is founder van de app voor slow media Mohi. Hij is een van de winnaars van de Startup Competitie 2021 van het Cross Media Congres. Tijdens de speciale uitzending van Marketing Report op New Business Radio spraken we hem over zijn bedrijf.
Wibe van de Vijver: “Mohi staat voor monthly highlights. De huidige social media zijn vooral snelle kleine bitesize snacks, dat zorgt voor lekkere afleiding maar ook voor onrust en ruis. Mohi wil staan voor kwaliteitscontent waar...
|
|
|
|
Frederieke Leeflang wordt de voorzitter van de raad van bestuur van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO). Zij volgt Shula Rijxman op, die per 1 januari 2022 haar zittingstermijn als voorzitter afrondt.
Frederieke Leeflang : “Het is een enorme eer voor mij om samen met de omroepen ons publieke bestel voor alle kijkers en luisteraars de toekomst in te loodsen.” Ze is momenteel managing partner bij Deloitte Legal. Zij heeft zeer ruime bestuurlijke ervaring, onder meer als...
|
|
|
|
Er is een nieuw toverwoord in de markt: metaverse. Internet 3.0, de toekomst van search en sociale netwerken. Dit is tenminste wat Google, Facebook, Snapchat, Microsoft, Epic Games (eigenaar van Fortnite) beloven.
Een virtueel universum waar je een hele wereld kunt creëren en je fysieke wereldervaringen met je mee kunt nemen. In de woorden van Alaster Armitage-Brain (Digital Producer Imagination): “Het internet zal decentraliseren en de internetgiganten zullen niet langer de gegevens van...
|
|
|
|
Marsha Goei en Marco van der Woude zijn met vijf medestudenten oprichters van de dating-app Breeze. Hun startup is een van de winnaars van de Startup Competitie 2021 van het Cross Media Congres.
Ze spraken onder meer tijdens de speciale uitzending van Marketing Report op New Business Radio op locatie over hun bedrijf. Breeze kwam eerder al aan bod in het tv-programma Dragon’s Den, waar Shawn Harris besloot te investeren in de app. De toepassing richt zich op offline...
|
|
|
|
Henry Tang is mede-oprichter van Turff, het online turfsysteem voor studentenhuizen. Zijn startup is een van de winnaars van de Startup Competitie 2021 van het Cross Media Congres. Hij presenteerde zijn bedrijf onder meer tijdens de speciale uitzending van Marketing Report op New Business Radio op locatie.
Henry Tang: “In veel studentenhuizen zie je turflijstjes als een soort simpel boekhoudsysteem om financiën in huis bij te houden. Als studenten van de TU Delft dachten we dat...
|
|
|
|
[M]media, specialist in het digitaal bereiken van mannen en vrouwen, verbreedt haar netwerk verder en gaat de commerciële exploitatie verzorgen voor alle financiële titels van IEX Media, marktleider in Nederland in financiële platforms, zoals beleggersinformatie.
De samenwerking met IEX Media betekent een uitbreiding van de propositie van [M]media, dat een heel nieuw finance-channel toevoegt aan haar netwerk. IEX Media werkt voor het eerst samen met een dergelijke partner in...
|
|
|
|
Het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner is dé netwerkavond van het jaar voor de top van de Nederlandse media- en marketingcommunicatiewereld. De elfde editie van dit exclusieve diner vindt plaats op 8 december 2021 in Amsterdam.
Tijdens het diner worden traditiegetrouw de nieuwe editie van DeMedia100 en DeMarketing100 bekendgemaakt. Voor het vijfde jaar geven wij het DeMedia100 Magazine uit. We hebben ieder jaar één spreker. Afgelopen jaren waren dat...
|
|
|
|
NRC Webwinkel is op zoek naar een ondernemende en resultaatgerichte Category Manager voor het Lifestyle kanaal. Herken jij jezelf in onderstaand profiel? Solliciteer dan direct en kom ons team versterken in hartje Amsterdam!
Als Category Manager Lifestyle ben je verantwoordelijk voor de strategie en inkoop binnen de Wonen & Stijl categorie van NRC Webwinkel. Andere clusters zijn boeken, elektronica, wijn, academie en reizen. Binnen jouw...
|
|
|
|
Reporting to the Country Manager Benelux, the selected candidate will be responsible for developing and maintaining the relationship between Logitech and assigned E-tail customers.
Your Contribution:
Be Yourself. Be Open. Stay Hungry and Humble. Collaborate. Challenge. Decide and just Do. These are the behaviors you’ll need for success at Logitech. In this role you will...
|
|
|
|
Glasnost is op zoek naar een creatieve kapitein. Een onconventionele Creative & Strategy Director die ons revolutionaire werk naar een hoger niveau brengt.
Glasnost (onderdeel van het ACE netwerk) is een creatief communicatiebureau, gespecialiseerd in spraakmakende campagnes en PR. Ons creatief gedachtegoed valt onder de noemer ‘earned concept thinking’ — campagnes die de aandacht trekken, mensen aan het denken zetten én diezelfde mensen aan het praten krijgen. Onze...
|
|
|
|
Voor een nieuwe productie zijn wij per direct op zoek naar castingredacteuren. Voor dit leuke programma zoeken wij vrouwen die in verwachting zijn en hoofdzakelijk in- of om Rotterdam woonachtig zijn. We zullen de dames en hun families samenbrengen in deze toffe nieuwe reality-serie en voor een langere periode gaan volgen.
Profiel:
- Min. 2 jaar ervaring met het casten van deelnemers
- Je bent een vrolijke noot en denkt altijd in mogelijkheden
- Je bent ondernemend, initiatiefrijk, secuur en stressbestendig...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|