Jaargang 4 | editie 36 | 22 oktober 2021
 
[Marketing Report Radio] Brenda Smith over Kruidvat als crossmediaal merk

Brenda Smith is Director Marketing & Customer Experience bij A.S. Watson, het moederbedrijf van onder meer Kruidvat en Trekpleister. Ze is ook Cross Media Vrouw van het jaar 2021. Te gast bij Marketing Report Radio spreken we haar over het crossmedial positioneren van haar merken.

Brenda Smith vertelt onder meer over hoe ze de verkiezing heeft ervaren: “Wat ik vooral leuk vond, was dat mijn team supertrots was. Ze voelden zich even goed gewaardeerd en erkend voor wat ze hadden gedaan...

Lees Meer

 

Campagne van Bolsius toont magie en geur van kaars

Onlangs ging de campagne Het is niet alleen een kaars van Bolsius van start. In de campagne laat Bolsius zien dat – nu gezelligheid in huis belangrijker dan ooit is – het product al lang niet meer alleen de lichtbron is die het voorheen was.

De producten van Bolsius moet het idee van magische sfeermakers met veel verschillende betekenissen onderstrepen. De campagne Het is niet alleen een kaars werd ontwikkeld door KesselsKramer. Kaarsen spelen volgens...

Lees Meer

 

European politicians call on the largest European advertisers to stop tracking ads

A cross-party coalition in the European Parliament has sent a letter to the corporate leaders of the largest European advertisers to call on them to stop using tracking ads. Among the 100 recipients are the CEO's of Volkswagen, Unilever, Shell and Heineken.

In Europe alone, corporations spent 69.4 billion euros on digital advertising in 2020, of which Google and Facebook earned an estimated 50-70%. According the politicians, apart from privacy breaches and misuse, the advertising system...

Lees Meer

 

[Interview] Joost Jetten (Logitech) over het Nieuwe Werken

Joost Jetten is Head of Enterprise Logitech Benelux bij Logitech. We spreken hem over hoe Logitech bijdraagt aan hybride werken en welke toepassingen daarbij komen kijken.

Thuiswerken is een belangrijk thema voor jullie. Wat wordt de volgende uitdaging voor de werkomgeving?

De werkomgeving is niet echt meer aan één plek gebonden. Werken kun je overal. Werkgevers en werknemers zullen moeten wennen dat het toekomstige werken hybride is. Beide groepen zullen dit moeten accepteren als het nieuwe...

Lees Meer

 

Stefan Wittemann en Elif Albayrak naar HERC

HERC, het creatief bureau van ACE, heeft Stefan Wittemann benoemd tot Creative Director. Hij is onder andere afkomstig van Heimat, Jung von Matt, Heimat en Antoni.

Elif Albayrak is benoemd tot Junior Creative en werkte tot september 2021 ruim 1,5 jaar voor Boomerang Agency. Daarvoor werkte ze onder meer voor XXS Amsterdam. Emilio de Haan, HERC-oprichter en Executive Creative Director: "Jonge mensen zijn de levensader van een bureau. Daarom zijn we zo blij met de komst van Stefan Wittemann en Elif...

Lees Meer

 

[Value Zipper] Bijzondere campagnes uitgelicht

Value Zipper laat mediabureaus aan het woord over interessante eigen ontwikkelde campagnes of bijzondere campagnes vanuit de markt.

Daan van Kuijeren is Chief Strategy Officer bij de Publicis Groupe: “Ik had afgelopen jaar de eer om onderdeel van de AMMA-jury te zijn  voor de categorie beste inzet van een medium. Daarin kwam de case van Bungalows.nl & DPG voorbij, die heeft me echt positief verrast. Want hoewel het qua creatie misschien niet de beste content ooit is, stak...

Lees Meer

 

 
 

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Campaign Planner

Jij komt ons vrijwel elke dag tegen en het wordt nu hoog tijd dat wij jou leren kennen. Al zal onze naam je misschien niet direct zoveel zeggen, wij zijn Clear Channel. Een internationale wereldspeler op het gebied van buitenreclame.

Je kent ons ongetwijfeld van de bushokjes bijvoorbeeld en de reclameposters langs de weg en in winkelstraten. Alles bij elkaar hebben we verspreid over Nederland zo’n 15.000 reclamevlakken in bijna 300 gemeentes. En je begrijpt, daar...

Lees Meer

 

[Vacatures] ZIGT zoekt een Creatief DTP-er met online skills

ZIGT is een full service media & performance bureau, gevestigd in Hoofddorp. En met full service betekent dat o.m. ook dat wij onze klanten willen en kunnen helpen met hun vormgevings- en communicatievraagstukken.

Met een team van 70 doorgewinterde professionals bieden wij aan ruim 250 opdrachtgevers antwoorden en oplossingen op hun media- en marketingcommunicatie vraagstukken. Op de afdeling Creation & Development hebben wij een plek gereserveerd voor een creatief DTP-er met online skills. Wat...

Lees Meer

 

[Vacancy] ViacomCBS is looking for a Manager, Streaming & Video Operations

Why Viacom International Media Networks? ViacomCBS Networks EMEAA is comprised of many of the world’s most iconic consumer brands.

Its portfolio includes Paramount+, Pluto TV, ViacomCBS International Studios, MTV, Nickelodeon, Comedy Central, Paramount Network, BET, Game One and J One, and the cluster spans Africa, Asia, Middle East and all European countries except UK & Ireland. In addition to offering innovative streaming services and digital video products...

Lees Meer

 

Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -