Jaargang 4 | editie 34 | 13 oktober 2021 |
|
Logitech G, een merk van Logitech lanceert in samenwerking met Riot Games, maker van League of Legends, een League of Legends pc game-uitrusting geïntroduceerd.
Peter Kingsley, CMO van Logitech G: "Als je van een game als League of Legends houdt, dompel je jezelf erin onder alsof het je echte wereld is. We hebben deze collectie gebouwd in samenwerking met het League of Legends-team, gebaseerd op het idee om onze pro-level producten en technologieën te combineren met de iconische Hextech-ontwerpen van...
|
|
|
|
Dept groeit in binnen- en buitenland hard door. Sarah Wubben en Jeanette Kerssens nemen in Nederland de leiding als nieuwe Managing Directors NL, een powerteam met een ambitieuze visie voor Dept, haar 600 werknemers en klanten als Otrium, bol.com, Eneco en Beiersdorf.
Joep Roosen zet de stap tot COO Europe en geeft het stokje over aan Jeanette Kerssens en Sarah Wubben. Jeanette Kerssens: “De vraag naar end-to-end digitale oplossingen – van merk en tech tot performance en alles ertussen – is nu...
|
|
|
|
DPG Media onderzoekt continu hoe belangrijk de rol van creatie binnen adverteren (print, digitaal, branded content en video) is in samenwerking met onderzoeksbureau MetrixLab.
Aan de hand van negen aspecten onderzoeken ze met de Advertising Impact Monitor (AIM) wat wel en wat niet werkt in een advertentie. Het resultaat is een heel handig overzicht van de dingen waar je als adverteerder op moet letten in het creatieve proces. In dit artikel zetten we de vijf belangrijkste gouden designregels voor je op een rij...
|
|
|
|
Voor maken Joris van Heukelom en Mark Schoones de podcast SCHOKVAST. De nieuwste aflevering kun je hier beluisteren.
Gert-Jaap Hoekman | Nu.nl
Zijn werk als hoofdredacteur van NU.nl is leuker geworden, nu de overgang van Sanoma naar DPG is voltooid. Gert-Jaap Hoekman vertelt hoe journalistiek bedrijven zich, in de 10 jaar dat hij deze rol nu vervult, ontwikkeld heeft. In welke richting moeten we de vernieuwing zoeken? En welke persoonlijke ambities heeft hij zelf? In deze SCHOKVAST krijg je het...
|
|
|
|
Sinds 1 oktober is online gokken in Nederland gelegaliseerd. Fair Play Casino is één van de tien aanbieders die een licentie kreeg van de Nederlandse Kansspel Autoriteit. Productiehuis Lukkien tekende voor de uitvoering van de DAT VIND IK FAIR-campagne van Fair Play onder regie van Carli Hermès.
Andreas Philipp, marketingmanager bij Fair Play Casino: “Wij zijn verheugd dat Fair Play Casino één van de tien bedrijven is, die als eerste de licentieaanvraag succesvol heeft afgerond...
|
|
|
|
Media performance agency IM Lounge treedt toe tot Ace. Het nieuws komt twee weken na de overname van digital product agency Label A. Met de overnames bouwt de bureaugroep verder aan haar geïntegreerde propositie van Connected Brands.
De bureaugroep telt inmiddels ruim 300 medewerkers, met kantoren in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Rogier IJzermans, CEO van Ace: “Media is en blijft een belangrijke strategische pijler in ons vak. De slimme inzet ervan bepaalt...
|
|
|
|
Drie jaar nadat Myra Nurski en Mie Van der Auwera het Antwerpse pr-bureau Media Mania overnamen en omdoopten tot MMBSY, zet het ondernemend duo de stap naar Nederland met de oprichting van MMBSY Amsterdam. Lyddia Roy wordt de managing director van MMBSY Amsterdam.
Myra Nurski: “De behoefte van onze klanten om hen ook in Nederland te bedienen, heeft ons een extra duwtje in de rug gegeven om een tweede vestiging van MMBSY te openen in Amsterdam. In België staan we bekend om ons...
|
|
|
|
DeMarketing100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse marketingwereld wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 Diner, 8 december 2021 in de Kromhouthal Amsterdam.
Het DeMedia100 Diner wordt voorafgegaan door een speciaal, marketeers-only event - Whitepaper Sessions - waaraan genomineerde marketeers kosteloos kunnen deelnemen. Deelname aan het DeMedia100 Diner is alleen op uitnodiging. Alle genomineerden ontvangen een uitnodiging om een...
|
|
|
|
De ‘speeltuin’ aan mediamerken die Talpa Network ter beschikking heeft (met onder andere SBS, Net5, 538, Linda., Radio10, Sky en STUKtv) ligt aan je voeten!
Is marketing jouw passie? Bezit jij over een flinke dosis enthousiasme, creativiteit, commercieel inzicht en houd je van uitdagingen? Ben je daarnaast een echte relatiebouwer en beschik je over een winnaarsmentaliteit? Dan ben jij de persoon die we zoeken! We zoeken ter versterking van het Brand Partnerships team een Client Lead Brand Partnerships...
|
|
|
|
Heb jij al wat commerciële meters op de teller staan en ben je toe aan de volgende stap van je salescarrière? Lijkt het je gaaf om voor het grootste mediahuis van Nederland te werken en ben je woonachtig in Gelderland of Overijssel? Dan kan deze functie als Accountmanager New Business zomaar dé baan voor jou zijn, lees snel verder!
De rol
Jij gaat de lokale ondernemers helpen om hun zichtbaarheid op de markt en hun commerciële doelstellingen te vergroten. Dit doe je door samen met hen te kijken hoe ze on- en offline bereiksoplossingen op de juiste manier in kunnen zetten...
|
|
|
|
The Senior Demand Planner is ideal for someone who wants to be part of change, who thrives to become better personally and professionally every day.
We are bringing demand planning closer to our internal and external customers while gathering and analyzing demand trends and signals, driving collaborations with multiple business partners and taking on a key role in driving business decisions. This position will be responsible for managing the demand forecast at both Sell In and Sell Thru level and the...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Titus Eikelboom partner bij DropOuts
25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|