Jaargang 14 | editie 26 | 13 oktober 2021 |
|
Het is bijna absurd te noemen. In de tweede loopweek trok No Time to Die bijna acht keer zoveel weekendbezoekers naar de bioscopen als nummer twee, het epos Dune: 212.961 kijkers versus 30.422.
Verder deze week twee nieuwe films in de top tien, en allebei gericht op de jeugd. The Addams Family op Avontuur komt binnen op de derde plek, en in de aanloop naar 5 december deed ook De Grote Sinterklaasfilm: Trammelant in Spanje het al goed...
|
|
|
|
Jeroen Verkroost speurt het internet af naar de interessantste artikelen over media, mediagebruik en trends in de branche.
Netflix’s Squid Game Literally Broke the Internet in South Korea
Mooi verhaal; Squid Game is dé hit op Netflix die werkelijk niemand had zien aankomen. De show, die maar uit negen afleveringen bestaat, kwam uit op 17 september en is, nog maar drie weken later, de nummer 1 Netflix show in 90 landen, waaronder waaronder Amerika, Engeland en Zuid-Korea, waar het zich afspeelt. Even om te illustreren hoe...
|
|
|
|
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam.
Deelname aan het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner is alleen op uitnodiging. Alle genomineerden ontvangen een uitnodiging om een kaart voor het DeMedia100 Diner te kopen. Lees alles over het DeMedia100 Diner hier...
|
|
|
|
Magazines hebben een andere impact op lezers dan andere media zoals televisie en radio. Waarin ligt volgens marketeers de belangrijkste kracht van tijdschriften?
We spreken met:
- Steven Kraanen, Founding partner bij mBuy
- Niels Bruinsma, strategisch directeur bij Abovo Media
- Oliver van Daalen, eigenaar van Match My Brand
- Daan van Kuijeren, Chief Strategy Officer van Publicis Groupe
- Milan van Vugt, content en partnership manager bij Initiative...
|
|
|
|
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam.
Deelname aan het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner is alleen op uitnodiging. Alle genomineerden ontvangen een uitnodiging om een kaart voor het DeMedia100 Diner te kopen. Lees alles over het DeMedia100 Diner hier...
|
|
|
|
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam.
Deelname aan het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner is alleen op uitnodiging. Alle genomineerden ontvangen een uitnodiging om een kaart voor het DeMedia100 Diner te kopen. Lees alles over het DeMedia100 Diner hier...
|
|
|
|
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam.
Deelname aan het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner is alleen op uitnodiging. Alle genomineerden ontvangen een uitnodiging om een kaart voor het DeMedia100 Diner te kopen. Lees alles over het DeMedia100 Diner hier...
|
|
|
|
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam.
Deelname aan het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner is alleen op uitnodiging. Alle genomineerden ontvangen een uitnodiging om een kaart voor het DeMedia100 Diner te kopen. Lees alles over het DeMedia100 Diner hier...
|
|
|
|
Wil jij deel uitmaken van een team dat zich dagelijks bezig houdt met de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van audio? En is werken voor het meest innovatieve mediabedrijf van Nederland, altijd al een droom voor jou geweest? Dat kan! Want bij Talpa Network zijn we op zoek naar een Audio Specialist!
The job
Je ademt audio en steekt je enthousiasme voor dit medium niet onder stoelen of banken. Je bent volledig op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en trends uit de markt...
|
|
|
|
Voor ons traineeprogramma zijn wij op zoek naar slimme, nieuwsgierige journalisten van de toekomst (m/v , fulltime).
Wat je gaat doen:
Vier dagen per week werk je bij een onderdeel van de NRC-redactie. Je leert livebloggen bij de nieuwsdienst, schrijft mee aan nieuwsbrieven, maakt nieuwskeuzes voor nrc.nl, denkt na over interactie met en bereiken van lezers of steekt je energie in het ontwikkelen van spannende digitale vertelvormen. Als je audiomaker bent, draag je bij aan de...
|
|
|
|
Ga jij secuur te werk en houd je ervan zaken op orde te brengen? Ben je graag de spin in het web, werkzaam binnen een team maar geniet je er ook van zelfstandig aan de slag te kunnen?
Ben je daarnaast ook nog eens communicatief sterk en krijg je er energie van om met klanten in contact te staan? Dan kan de functie als Traffic & Planning Executive bij Qmusic zomaar dé baan voor jou zijn...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|