Jaargang 4 | editie 37 | 3 november 2021 |
|
The Digital Branding agency Born05 lanceert de merkstrategie en identiteit voor Yummygums. Yummygums is sinds 2017 het eerste vitamine-gummie-merk in Nederland.
Het merk wil aansluitend op zijn internationale groeiplannen de positionering en herkenbaarheid versterken, waarvoor Born05 in de arm is genomen. De uitwerking van de samenwerking is te vinden op alle digitale kanalen van Yummygums en deze week door heel Amsterdam met de bijbehorende OOH-campagne. Op termijn wordt de nieuwe...
|
|
|
|
Het advertentieplatform Media Futures Market is gelanceerd. Meer dan 50 media-exploitanten en honderden geregistreerde adverteerders hebben zich aangesloten bij het platform.
Het advertentieplatform, wil functioneren als omgeving waar adverteerders en media-exploitanten direct met elkaar kunnen handelen, zonder tussenkomst van intermediairs. Daarbij wil Media Futures Market vertrouwen, transparantie, gemak en kosten-efficiëntie in het media-ecosysteem terugbrengen. Het gaat zowel om online als offline media binnen de kanalen...
|
|
|
|
Nienke van de Streek is Managing Director Marketing en Communicatie bij Aldi Nederland. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over het het opbouwen van een marketingafdeling bij Aldi Nederland en de campagnes die Aldi voert.
Nienke van de Streek: “We zijn anderhalf jaar geleden begonnen en gegroeid van een man of 12 naar nu 35 mensen en we zijn nog lang niet klaar. We hebben niet het mediabudget als een Coca-Cola, maar toch hebben we...
|
|
|
|
De gemeente Haarlemmermeer is een vooruitstrevende gemeente. Naast de focus op sport hebben zij ook op het gebied van andere zaken een behoorlijk progressieve kijk op de aanpak van maatschappelijke onderwerpen en thema’s.
Zelf blijf ik graag ver van dergelijke instanties, omdat mijn beeldvorming bestaat uit immer negatieve ervaringen. Nu is het niet allemaal kommer en kwel, ik heb inmiddels ook wat positieve ervaringen. Maar daar maakt het verduurzamingsbeleid geen deel van uit...
|
|
|
|
Calamity Jane, het reclamebureau dat zich hard maakt voor een andere rol van vrouwen in advertising, voegt Bruut Bier toe aan haar klantenbestand. Voor Calamity Jane, dat zich zegt specialiseert in unstereotyping, een kans om onstereotiep werk te maken.
Sander van Engelen, brouwer van Bruut Bier: "Van Bruut mag het allemaal wel wat meer brutaal, origineel en tegendraads. Als biermerk willen we ver wegblijven bij stereotiepe – vaak op mannen gerichte – bierreclame. Calamity Jane gaat voor...
|
|
|
|
Fitzroy heeft de internationale campagne ontwikkeld voor Shimano’s groupset DURA-ACE. Deze is in september 2021 wereldwijd gelanceerd. DURA-ACE wordt gezien als dé standaard in het pro peloton. Het merendeel van de renners rijdt met DURA-ACE.
Erik van Kooten, Category Marketing Manager bij Shimano Road: “De lancering is een belangrijke nieuwe stap in de science of speed de noemer waaronder Shimano haar meest innovatieve producten ontwikkelt. De groepset is speciaal...
|
|
|
|
Hebben YouTube en Instagram geen geheimen voor je? Druk je je beter uit in een gifje dan in volzinnen?
Spot jij social trends voordat alle A-merken/sterren erop duiken, draai je je hand niet om voor conceptontwikkeling en raak je ook een beetje opgewonden van statistieken? Dan zijn wij op zoek naar jou...
|
|
|
|
Met één landelijk dagblad, 9 regionale dagbladen, 44 lokale nieuwsbladen en huis-aan-huiskranten en meer dan 85 digitale platforms bieden wij onze adverteerders het grootste bereik door héél het land en recht in de regio.
Bij ons word je gezien, laat dat maar over aan ons Adtech team waar een team van digital advertising specialisten nu de deuren open zet om een nieuwe collega te kunnen verwelkomen...
|
|
|
|
Wil je graag als Junior Online Marketing Consultant aan de slag bij Abovo Maxlead? In het eerste kwartaal van 2022 gaat alweer de negende Abovo Maxlead Academy van start, een opleidingsprogramma voor talentvolle, jonge online marketeers.
Je wordt in een intensief opleidingstraject van 6 maanden on-the-job opgeleid tot volwaardig online marketing consultant. Het trainingsprogramma bestaat uit een breed aanbod van online trainingen en workshops gegeven door ervaren...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|