Jaargang 4 | editie 40 | 15 november 2021 |
|
Margriet de Kroon is Managing Director van HERC. Haar creative ad agency ontwikkelt campagnes en is onderdeel van Ace. Margriet werkte hiervoor aan klantzijde bij Young Capital. Bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt ze over haar rol binnen het bedrijf.
Margriet de Kroon: “Hiervoor heb ik nog nooit in de bureauwereld gewerkt en het trok me ook niet per se. Maar ik kende de oprichters van HERC vanuit mijn werk voor Young Capital. Ik kreeg de kans om mee te bouwen aan HERC en het leek me leuk om van iets kleins iets groots te maken...
|
|
|
|
Luister dinsdag 16 november om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn razendsnelle sidekick Bas Vlugt. Vaste studiogast om het nieuws te duiden is René Zeedijk, Directeur Business Development bij media en performance bureau ZIGT.
Onze gasten zijn;
- Mette de Hoon | Marketing Manager e-bike-to-go
- Valery Gresnigt | Head of Marketing & PR The Netherlands Polestar
- Barry van Ruiven | Founder SEABASS...
|
|
|
|
Candid maakt vandaag bekend dat het in de UK gevestigde merkconsultancybureau Brand Potential zich aansluit bij het Candid Platform.
De oprichters, Mary Say, Tom Lovett en Chris Molloy, treden toe als partners van Candid en blijven het management van Brand Potential vormen en blijven daarmee verantwoordelijk voor groei van Brand Potential. Met deze nieuwste uitbreiding zet Candid de eerste stap in de internationalisering van het platform. Brand Potential is in 2010 opgericht door Mary Say...
|
|
|
|
Miyagi is opgericht in 2013 door vijf partners: Francesco Bragonzi, Francesco Menichini, Tommaso Marucchi, Felice Arborea en Giuseppe Azzone. Het bureau, gevestigd in Milaan en met 70 experts, is gespecialiseerd in social media management en digital experience content strategie en werkt voor klanten zoals Campari Group, Danone, Luxottica, Red Bull en Xiaomi.
Met de Italiaanse visie en oog voor design, mode en luxe versterkt Media.Monks haar end-to-end offering in de Europese markt. Samen met de content, data en digitale...
|
|
|
|
Ard Bossema is Director Marketing & Strategy bij Royal Grolsch. Het is zijn taak inzichten te vergaren om consumenten ertoe te verleiden een van de merken van Grolsch te proberen en te proeven. Hij vertelt over de stand van zaken in de biermarkt.
Het gaat goed met Grolsch. We komen uit een wat lastiger tijd rondom corona waarin iedereen zijn best deed het hoofd boven water te houden in bijvoorbeeld de horeca. Er zijn ook leuke dingen gebeurd, speciaalbier is harder gegroeid dan we dachten...
|
|
|
|
Ad Alliance, het saleshuis van o.a. RTL Nederland, ViaCom, Disney en Discovery, en Nederlands’ grootste podcast-partij Dag & Nacht Media slaan de handen inéén om podcast advertising naar een hoger niveau te tillen.
Het partnership is een exclusieve samenwerking voor een periode van twee jaar op het gebied van pre- en post-roll verkoop. Hiermee voegt Ad Alliance inhoudelijke expertise en een gigantisch netwerk toe aan haar portfolio en verstevigt hiermee podcast advertising binnen het crossmediale...
|
|
|
|
Performance marketing – het resultaatgericht inzetten van (online) media – groeit enorm in populariteit. Maar er bestaan ook een hoop vooroordelen en onduidelijkheden over.
Volgens Mike van der Peet, Manager Performance and Business Partnerships bij DPG Grow voor DPG Media is het daarom hoog tijd om een aantal stellingen voor te leggen aan Mark van Ek, Team Lead Campagne Management bij DPG Media...
|
|
|
|
Het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner is dé netwerkavond van het jaar voor de top van de Nederlandse media- en marketingcommunicatiewereld.
De elfde editie van dit exclusieve diner vindt plaats op 8 december 2021 in Amsterdam.
Tijdens het diner worden traditiegetrouw de nieuwe editie van DeMedia100 en DeMarketing100 bekendgemaakt...
|
|
|
|
Heb je een passie voor advertising, video en online marketing, wil je graag meedenken en bouwen aan campagnes voor toffe merken en ben je toevallig ook op zoek naar een baan met veel verantwoordelijkheden? Perfect!
Bij The Pool (zusterbedrijf van Towel Media) zijn wij per direct op zoek naar een fulltime ervaren social advertising specialist. In deze functie werk je zelfstandig aan het opzetten, monitoren en optimaliseren van social-campagnes voor hele uiteenlopende klanten en denk je op strategisch niveau mee...
|
|
|
|
Als creatief wil je natuurlijk met leuke mensen op uitdagende briefings en voor toffe merken werken, maar ook dat je werk gezien wordt. Bij ons heb je automatisch toegang tot een miljoenen publiek.
Het Bureau van Talpa Network werkt voor adverteerders (zoals bol.com, Coca-Cola, Albert Heijn, Netflix) én de eigen merken (zoals LINDA., Radio 538, SBS6 & STUK) – en het liefst een slimme combinatie van beiden. Met een groep ijzersterke makers, creatieven, designers en strategen ontwikkelen wij...
|
|
|
|
Ben jij bovenmatig geïnteresseerd in online technologie en advertising? En ben jij op zoek naar een baan bij een toonaangevende speler in de online media? Lees dan snel verder…
Functieomschrijving:
Als (Junior) Advertising Technology Specialist sta je met team Operations aan de basis van onze dienstverlening. Jij zorgt er samen met jouw team voor dat we websites en apps voorzien van technieken om, op een verantwoorde manier, zoveel mogelijk omzet uit online advertising te halen. Dit kan...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Aad Kuijper vaste adviseur van Hotel L'Amour
28-03-2024 | 14:59:00
Aad Kuijper heeft zijn dienstverband bij Hotel L’Amour per 1 maart 2024 omgewisseld voor een vast adviseurschap. Peter van Rij heeft aangegeven dat de aandelen van Aad Kuijper in Hotel L’Amour zullen worden verkocht aan mede-oprichters Martijn van Marle en Peter van Rij
[The List] Vandevorm
28-03-2024 | 11:34:00
Wij zijn Vandevorm, jouw one-stop-shop voor visuele communicatie. Wat je verhaal ook is, wij visualiseren het voor je.
[The List] Springbok
28-03-2024 | 11:11:45
Springbok is een digitaal & creatief bureau voor positieve groei, met 6 kantoren verspreid over België en Nederland
Nespresso introduceert videoserie: Mandy tot op de bodem
27-03-2024 | 11:56:00
Met de serie wil Nespresso belangrijke, zij het soms minder openlijk besproken, thema’s die Nederlanders en bedrijven bezighouden aan het licht brengen. Met als doel om uiteindelijk samen een positieve impact voor onze wereld en samenleving te realiseren
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|