Jaargang 4 | editie 38 | 11 november 2021 |
|
Alles bij Havas staat in het teken van maar één vraag: wat geeft betekenis in het leven van de consument? We’re a single issue company: Meaningfulness.
Tussen de 70 en 80 procent van alle mensen uit ons Meaningful Brands-onderzoek (400.000 respondenten) eist van merken dat ze vooruitgang boeken op de grote issues en zijn ronduit cynisch over de progressie. Die betekenisvolle connectie met merken is dus cruciaal. En wij maken daarin nu een leap forward naar actiematige content én met een super...
|
|
|
|
Abovo Maxlead organiseert op vrijdagmiddag 12 november samen met BNR Nieuwsradio de Omnichannel Day bij Zuidpool Amsterdam (bij Amsterdam RAI).
Het is een kleinschalig evenement, gericht op management en C-level van Omnichannel spelers - bedrijven met zowel digitale als fysieke vestigingen. Onder meer Tijs Rotmans (Pricing Company), Tom de Bruyne (SUE Amsterdam), Birgit Boing (Google) en Arjan ter Huurne (Abovo Maxlead) zullen...
|
|
|
|
Maarit van Zalk is eigenaar en Director van Earforce en Podcast Factory. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over de ontwikkelingen van podcasts en verdienmodellen.
Maarit van Zalk: “40 procent van de Nederlanders luistert regelmatig naar podcasts. Het businessmodel is in Nederland nog geen model om geld mee te verdienen. Het is wel zo dat als je de onderzoeken leest, dat één derde van de luistereraars daar best voor wil betalen. Het is een model dat we aan het...
|
|
|
|
Jeroen Disch maakt na 8 jaar GRRR de overstap naar het Amsterdamse digital design agency Bravoure. Daar wordt hij Design Director. Jeroen Disch zal het designteam aansturen en een brug slaan tussen merkdenken en design.
Jeroen Disch: "Wat Bravoure bijzonder maakt, is de strategische visie op business en brand. Dat zie je terug in de uiteindelijke designs en platformen voor merken als Change Inc. en Amsterdam Dance Event. Ik heb er veel zin in om hier een bijdrage aan te leveren." Kim Krauwel, managing...
|
|
|
|
Dept heeft een open source, white-label oplossing gelanceerd voor het opzetten van een NFT-marktplaats, gebouwd op de Algorand blockchain. NFT staat voor non-fungible tokens oftewel een soort van unieke cryptomunt.
De marktplaats AlgoMart maakt het gemakkelijk voor merken om binnen een paar dagen hun eigen NFT’s op te bouwen en te lanceren dankzij open source software, flexibele tools, eenvoudige interacties met de blockchain en het geïntegreerde betaalsysteem van Circle. David Markley, director of...
|
|
|
|
Het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner is dé netwerkavond van het jaar voor de top van de Nederlandse media- en marketingcommunicatiewereld.
De elfde editie van dit exclusieve diner vindt plaats op 8 december 2021 in Amsterdam.
Tijdens het diner worden traditiegetrouw de nieuwe editie van DeMedia100 en DeMarketing100 bekendgemaakt...
|
|
|
|
Met één landelijk dagblad, 9 regionale dagbladen, 44 lokale nieuwsbladen en huis-aan-huiskranten en meer dan 85 digitale platforms bieden wij onze adverteerders het grootste bereik door héél het land en recht in de regio.
Bij ons worden adverteerders gezien. Met o.a. de afdelingen Inside Sales, Field Sales en Digital & Agencies hebben we echt veel in huis. Ben jij klaar om jouw commerciële drive los te laten op het steeds veranderende medialandschap? Kom dan binnen want wij zoeken een accountmanager...
|
|
|
|
Met ijzersterke en creatieve content helpen wij merken de dialoog aan te gaan met consumenten of medewerkers. Relevante content voor het juiste moment, met het juiste middel en voor de juiste persoon. Maar altijd vanuit de belevingswereld van de consument.
Het liefst zo persoonlijk mogelijk om een sterke en duurzame verbinding te maken. Wij werken voor de mooiste A-merken binnen meerdere sectoren, marktsegmenten, branches en niches. Van finance en zorg tot semioverheid, retail en food...
|
|
|
|
Voor de afdeling Marketing Talpa TV zijn wij op zoek naar een (SR) Marketing Manager die samen met ons verder bouwt aan onze mooie tv zenders. Heb jij interesse? Lees dan snel verder!
Over Talpa TV:
Talpa TV is de organisatie achter de vier Nederlandse commerciële televisiezenders SBS6, Net5, Veronica en SBS9 en het VOD-platform KIJK. Talpa TV is één van de drie grote aanbieders van televisie in Nederland, telt ruim 400 medewerkers en is een van de onderdelen van het Nederlandse multimediabedrijf Talpa Network...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|