Jaargang 4 | editie 38 | 11 november 2021
 

[Column] Thijs Muller (Havas Media NL): We maken échte, grote, betekenisvolle vooruitgang

Alles bij Havas staat in het teken van maar één vraag: wat geeft betekenis in het leven van de consument? We’re a single issue company: Meaningfulness.

Tussen de 70 en 80 procent van alle mensen uit ons Meaningful Brands-onderzoek (400.000 respondenten) eist van merken dat ze vooruitgang boeken op de grote issues en zijn ronduit cynisch over de progressie. Die betekenisvolle connectie met merken is dus cruciaal. En wij maken daarin nu een leap forward naar actiematige content én met een super...

Lees Meer

 

Abovo Maxlead organiseert Omnichannel Day

Abovo Maxlead organiseert op vrijdagmiddag 12 november samen met BNR Nieuwsradio de Omnichannel Day bij Zuidpool Amsterdam (bij Amsterdam RAI).

Het is een kleinschalig evenement, gericht op management en C-level van Omnichannel spelers - bedrijven met zowel digitale als fysieke vestigingen. Onder meer Tijs Rotmans (Pricing Company), Tom de Bruyne (SUE Amsterdam), Birgit Boing (Google) en Arjan ter Huurne (Abovo Maxlead) zullen...

Lees Meer

 

[Marketing Report Radio] Maarit van Zalk van Earforce en Podcast Factory over podcasts

Maarit van Zalk is eigenaar en Director van Earforce en Podcast Factory. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio spreken we haar over de ontwikkelingen van podcasts en verdienmodellen. 

Maarit van Zalk: “40 procent van de Nederlanders luistert regelmatig naar podcasts. Het businessmodel is in Nederland nog geen model om geld mee te verdienen. Het is wel zo dat als je de onderzoeken leest, dat één derde van de luistereraars daar best voor wil betalen. Het is een model dat we aan het...

Lees Meer

 

Jeroen Disch wordt Design Director bij Bravoure

Jeroen Disch maakt na 8 jaar GRRR de overstap naar het Amsterdamse digital design agency Bravoure. Daar wordt hij Design Director. Jeroen Disch zal het designteam aansturen en een brug slaan tussen merkdenken en design. 

Jeroen Disch: "Wat Bravoure bijzonder maakt, is de strategische visie op business en brand. Dat zie je terug in de uiteindelijke designs en platformen voor merken als Change Inc. en Amsterdam Dance Event. Ik heb er veel zin in om hier een bijdrage aan te leveren." Kim Krauwel, managing...

Lees Meer

 

Dept lanceert open source platform om een NFT-marktplaats op te zetten

Dept heeft een open source, white-label oplossing gelanceerd voor het opzetten van een NFT-marktplaats, gebouwd op de Algorand blockchain. NFT staat voor non-fungible tokens oftewel een soort van unieke cryptomunt.

De marktplaats AlgoMart maakt het gemakkelijk voor merken om binnen een paar dagen hun eigen NFT’s op te bouwen en te lanceren dankzij open source software, flexibele tools, eenvoudige interacties met de blockchain en het geïntegreerde betaalsysteem van Circle. David Markley, director of...

Lees Meer

 

 
 
DeMedia100 | DeMarketing100 Diner | 8 december 2021

Het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner is dé netwerkavond van het jaar voor de top van de Nederlandse media- en marketingcommunicatiewereld.

De elfde editie van dit exclusieve diner vindt plaats op 8 december 2021 in Amsterdam.

Tijdens het diner worden traditiegetrouw de nieuwe editie van DeMedia100 en DeMarketing100 bekendgemaakt...

Lees Meer

 

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Accountmanager (Inside sales)

Met één landelijk dagblad, 9 regionale dagbladen, 44 lokale nieuwsbladen en huis-aan-huiskranten en meer dan 85 digitale platforms bieden wij onze adverteerders het grootste bereik door héél het land en recht in de regio.

Bij ons worden adverteerders gezien. Met o.a. de afdelingen Inside Sales, Field Sales en Digital & Agencies hebben we echt veel in huis. Ben jij klaar om jouw commerciële drive los te laten op het steeds veranderende medialandschap? Kom dan binnen want wij zoeken een accountmanager...

Lees Meer

 

[Vacatures] MPG. zoekt een Junior Traffic Manager

Met ijzersterke en creatieve content helpen wij merken de dialoog aan te gaan met consumenten of medewerkers. Relevante content voor het juiste moment, met het juiste middel en voor de juiste persoon. Maar altijd vanuit de belevingswereld van de consument.

Het liefst zo persoonlijk mogelijk om een sterke en duurzame verbinding te maken.  Wij werken voor de mooiste A-merken binnen meerdere sectoren, marktsegmenten, branches en niches. Van finance en zorg tot semioverheid, retail en food...

Lees Meer

 

[Vacatures] Talpa Network zoekt een (Senior) Marketing Manager Talpa TV

Voor de afdeling Marketing Talpa TV zijn wij op zoek naar een (SR) Marketing Manager die samen met ons verder bouwt aan onze mooie tv zenders. Heb jij interesse? Lees dan snel verder! 

Over Talpa TV:

Talpa TV is de organisatie achter de vier Nederlandse commerciële televisiezenders SBS6, Net5, Veronica en SBS9 en het VOD-platform KIJK. Talpa TV is één van de drie grote aanbieders van televisie in Nederland, telt ruim 400 medewerkers en is een van de onderdelen van het Nederlandse multimediabedrijf Talpa Network...

Lees Meer

 

Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

Marketing Report lanceert reclamebureau database The List 25-04-2024 | 14:42:36
Marketing Report lanceert een reclamebureau-database. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.


Sander Pluijm Director Content Strategy bij AM Beyond* 25-04-2024 | 14:31:28
Hiervoor vervulde hij de rol van Head of Creative Media & Innovation bij UM.


Titus Eikelboom partner bij DropOuts 25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.


Mattel en Heinz lanceren limited edition Classic Barbiecue-saus 25-04-2024 | 12:13:00
Mattel heeft samengewerkt met Heinz om de limited edition Heinz Classic Barbiecue-saus te lanceren, beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk en Spanje.


BureauBranded ontwikkelt full-funnel campagne voor Microsoft 25-04-2024 | 11:54:00
BureauBranded nam interviews af, schreef alle scripts en begeleidde het productieproces van begin tot eind in nauwe samenwerking met producent Lukkien


Lemon Scented Tea en Cortina introduceren De Reflection Ride 25-04-2024 | 11:25:00
Cortina opent het fietsseizoen met een 10 meter lange spiegel, die als eerst te zien was op de eerste lentedag in Amsterdam


SuperRebel ontwikkelt duurzaamheidscampagne voor DCB Energy 25-04-2024 | 11:06:00
SuperRebel en DCB Energy lanceren een campagne die de voordelen van Vooruit Tanken benadrukt - het proactief kiezen voor duurzame mobiliteit


Auping kiest voor N=5 als lead agency 25-04-2024 | 10:38:53
Na een bureau-oriëntatie heeft Auping voor N=5 gekozen als partner op het gebied van merkcommunicatie en campagnes


[Vacatures] AudienceFirst part of ZUID Agency Group zoekt een PHP developer Laravel 25-04-2024 | 09:39:00
AudienceFirst part of ZUID Agency Group is per direct op zoek naar PHP developer Laravel -Full-time / Part-time · ZUID Agency Group HQ Tilburg


Natwerk ontwikkelt Koningsdag-campagne voor Nespresso 25-04-2024 | 09:32:45
Met de Travel Mug houd je niet alleen je cappuccino warm, maar ook je cocktails koud. Om Koningsdag door te komen met minder single-use bekers


Fitzroy ontwikkelt OOH-campagne Heinz: Helping reduce food waste since 1869 25-04-2024 | 09:19:00
In de AI-visuals van de campagne word je meegenomen door drie verschillende tijdsperioden waarin eten wordt geconsumeerd dat anders zou zijn weggegooid


[Vacatures] NPB Media zoekt een Accountmanager buitendienst (Regio Rotterdam) 25-04-2024 | 08:53:00
NPB Media is per direct op zoek naar een Accountmanager buitendienst (Regio Rotterdam)


[Vacatures] AudienceFirst part of ZUID Agency Group zoekt een Frontend developer Nextjs 25-04-2024 | 08:31:00
AudienceFirst (part of ZUID Agency Group) is per direct op zoek naar Frontend developer (Next.js) -Full-time / Part-time · ZUID Agency Group (HQ Tilburg)


[Vacancy] TBWA\X has a position for a Mid-Senior Digital Designer 25-04-2024 | 08:05:00
TBWA\X is directly looking for a Mid-Senior Digital Designer -Full-time  \  Amsterdam


Publicis, Le Pub en Boomerang organiseren samen met ADCN ADsterdam 24-04-2024 | 19:06:00
Publicis Groupe Nederland, Le Pub en Boomerang organiseren op 5 juli 2024 bij LIEF Amsterdam in samenwerking met ADCN | Club for Creativity ADsterdam



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -