Jaargang 4 | editie 43 | 22 november 2021 |
|
Outbrain neemt Video Intelligence AG, een in Zwitserland gevestigd contextueel videotechnologieplatform voor digitale en connected tv-mediabedrijven.
Video Intelligence's contextuele en machine learning-technologie, die geen gebruik maakt van cookies, stelt mediabedrijven in staat om de user engagement te vergroten en inkomsten te genereren door relevante video-inhoud aan elk artikel toe te voegen...
|
|
|
|
De data-startup TraceDock wil dat marketeers in actie komen tegen Facebook en diens schending van de privacyregelgeving.
Boris Schellekens, CEO en oprichter van TraceDock: “Nederlandse marketeers zouden privacywetgeving als de GDPR moeten toejuichen, omdat het ervoor zorgt dat consumenten online actief blijven...
|
|
|
|
Entopic, one of the largest content agencies in the Netherlands, has been acquired by iO (formerly known as Intracto Group).
The latter strives to deliver an end-to-end proposition in which strategy, creation, content, marketing and technology are provided all under the same roof. The acquisition of Entopic ads 75 online content experts to the iO Campus Amsterdam...
|
|
|
|
As more marketing bodies amplify their call to governments to work with them in addressing the marketing skills crisis in the media, It is encouraging to learn of the UK government’s £3.8 billion funding for skills training announced recently.
This coming at a time when a study by Chartered Institute of Marketers, CIM, found 71% of 16-24 year olds (Gen-Z) believe they have missed out on training opportunities due to Covid19 with over a third (36%) of students say they feel less confident in their ability since the pandemic...
|
|
|
|
Marketing Report werkt aan een aantal internationale lanceringen. De eerste uitbreiding zal naar België zijn. Daarvoor wordt de website MarketingReport.be in gebruik genomen - nu nog niet operationeel.
Bas Vlugt, oprichter Marketing Report: "Internationale expansie staat al lange tijd op stapel. We zien dat veel van onze partner internationale operaties bouwen...
|
|
|
|
Een ervaren creatief die ervoor zorgt dat de (digitale) merk-, activatie- en contentcampagnes die we ontwikkelen voor onze klanten aansluit bij de (lange termijn) strategieën die we samen met hen navolgen.
Jij bent uiteraard sterk in het bedenken van creatieve concepten. Van massamediale campagnes tot doelgroepgerichte contentcampagnes...
|
|
|
|
Een ervaren verhalenmaker die ervoor zorgt dat de digitale content en campagnes die we ontwikkelen voor onze klanten aansluit bij de (lange termijn) strategieën die we samen met hen navolgen.
Je pen is scherp, maar je hebt ook een bovengemiddeld talent voor fotografie en film. Je bedenkt formats voor ieder platform en je maakt ze ook succesvol...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|