Jaargang 4 | editie 44 | 25 november 2021 |
|
Valéry Gresnigt is Head of Marketing & PR bij Polestar in Nederland. Hij was er vanaf het eerste moment bij; Valéry betrok zijn functie toen auto's van Polestart in Nederland nog niet te koop waren.
Valéry Gresnigt: "Het idee achter de naam Polestar is dat van the guiding star. Wij willen helpen om de transitie naar elektrisch rijden te versnellen...
|
|
|
|
Jongerenreizen aanbieder GOGO, onderdeel van Sunweb Group, lanceert zijn zomercampagne. Het concept start met de nieuwe payoff This is how we GOGO, en bevat diverse video’s die via diverse online-platformen te zien zijn en een abricampagne.
Het creatieve concept en de video’s zijn ontwikkeld door Towel. The Pool, onderdeel van Towel, voert de distributie uit...
|
|
|
|
Mira de Mönnink en Terri Bos gaan aan de slag als Director Branded Content & Partnerships bij Havas Media. De komst van de Effie-winnaressen is een creatieve versterking voor het mediabureau dat zich positioneert op Meaningful Content.
Met een diep kritische consument neemt de behoefte aan bruikbare merkbetekenis toe voor zowel merken als publishers. Voor Terri en Mira is de Meaningful propositie van Havas Media daarom de belangrijkste reden geweest voor de transfer...
|
|
|
|
Iedere maand bespreekt René Zeedijk, business development manager bij ZIGT media en performance bureau, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen, vandaag onder meer over de stijgende prijzen op de televisiemarkt.
René Zeedijk: "Ieder jaar maken de grote televisie-exploitanten een tour langs alle mediabureaus en de grote adverteerders om hun commercieel beleid voor het jaar erna te presenteren...
|
|
|
|
New Story heeft Niels Langereis aangesteld als CEO. New Story (tot voor kort beter bekend als Aan Zee) is een strategisch en creatief digital agency uit Noordwijk dat 26 jaar bestaat.
Niels Langereis was tot september 2021 nog CEO van de Nederlandse tak van Hogarth Worldwide alsmede teammember van WPP (Go One)...
|
|
|
|
Onlangs heeft Panel Inzicht in opdracht van DPG Grow het beslis- en aankoopproces van dagelijkse aankopen onderzocht bij 500 mannen en vrouwen van 20 tot 70 jaar uit meerpersoonshuishoudens. Wat blijkt? Boodschappen doen verandert op veel vlakken, maar het traditionele rolpatroon blijft...
|
|
|
|
UM, onderdeel van Mediabrands, heeft de wereldwijde pitch voor het account Just Eat Takeway.com gewonnen. De samenwerking heeft betrekking op alle offline media-activiteiten van strategie en planning tot en met de inkoop van media dat UM in 21 landen wereldwijd gaat verzorgen.
In Nederland is het bedrijf bekend van Thuisbezorgs.nl...
|
|
|
|
The Black Friday phenomenon is set to continue growing in 2021 with average budgets for consumers in the Netherlands expected to rise by 8% from last year according to research from Simon-Kuch & Partners.
After Pay’s market analysis also predicts that 45% of consumers in Northern Europe will shop during peak sales this winter, up by 8%. And with Black Friday conversion rates peaking at 56%, brands should rightfully prepare for a significant increase in sales...
|
|
|
|
Last year, there was a huge shakeout in the UK’s retail landscape. Long-established names disappeared, hobbled by pandemic pressures, while a swath of digital-first players gained new customers.
Though many digital (and some fast-adapting physical-first) players benefited hugely from the pandemic, it doesn’t necessarily mean they’ll remain relevant...
|
|
|
|
Jij bent uiteraard sterk in het bedenken van creatieve concepten. Van massamediale campagnes tot doelgroepgerichte contentcampagnes. Je bent inhoudelijk sterk, snapt merken en je bent geïnteresseerd in het publiek waarvoor je werkt.
Samenwerken is belangrijk voor je. Niet alleen met je collega’s, maar ook met je opdrachtgevers. Het allerbeste werk wordt samen gemaakt...
|
|
|
|
Een ervaren verhalenmaker die ervoor zorgt dat de digitale content en campagnes die we ontwikkelen voor onze klanten aansluit bij de (lange termijn) strategieën die we samen met hen navolgen.
Je pen is scherp, maar je hebt ook een bovengemiddeld talent voor fotografie en film. Je bedenkt formats voor ieder platform en je maakt ze ook succesvol. Je snapt merken en je bent zeer geïnteresseerd in het publiek waarvoor je werkt...
|
|
|
|
Talpa Media Solutions zet de doelstelling van de klant altijd centraal, want alleen op die manier kan het beste concept aangeboden worden. Effectiviteit en efficiëntie is daarbij een must. Onze sterke merken lenen zich voor 360 graden toepassingen, zodat de doelgroep overal en op elk moment bereikt kan worden met de juiste boodschap.
Pas dan neemt de relevantie en daarmee de impact toe, zowel voor consument als klant...
|
|
|
|
Je bent medeverantwoordelijk voor het produceren, analyseren, optimaliseren en coördineren van digitale content voor Allerhande binnen de door de klant gewenste redactionele richtlijnen. Het doel? Hoge kwaliteit content continu optimaliseren en daarmee de verschillende kanalen laten groeien...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Aad Kuijper vaste adviseur van Hotel L'Amour
28-03-2024 | 14:59:00
Aad Kuijper heeft zijn dienstverband bij Hotel L’Amour per 1 maart 2024 omgewisseld voor een vast adviseurschap. Peter van Rij heeft aangegeven dat de aandelen van Aad Kuijper in Hotel L’Amour zullen worden verkocht aan mede-oprichters Martijn van Marle en Peter van Rij
[The List] Vandevorm
28-03-2024 | 11:34:00
Wij zijn Vandevorm, jouw one-stop-shop voor visuele communicatie. Wat je verhaal ook is, wij visualiseren het voor je.
[The List] Springbok
28-03-2024 | 11:11:45
Springbok is een digitaal & creatief bureau voor positieve groei, met 6 kantoren verspreid over België en Nederland
Nespresso introduceert videoserie: Mandy tot op de bodem
27-03-2024 | 11:56:00
Met de serie wil Nespresso belangrijke, zij het soms minder openlijk besproken, thema’s die Nederlanders en bedrijven bezighouden aan het licht brengen. Met als doel om uiteindelijk samen een positieve impact voor onze wereld en samenleving te realiseren
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|