Jaargang 4 | editie 44 | 25 november 2021
 
Valéry Gresnigt: Polestar wil helpen om de transitie naar elektrisch rijden te versnellen

Valéry Gresnigt is Head of Marketing & PR bij Polestar in Nederland. Hij was er vanaf het eerste moment bij; Valéry betrok zijn functie toen auto's van Polestart in Nederland nog niet te koop waren.

Valéry Gresnigt: "Het idee achter de naam Polestar is dat van the guiding star. Wij willen helpen om de transitie naar elektrisch rijden te versnellen...

Lees Meer

 
Towel Media ontwikkelt zomercampagne jongerenreizen GOGO

Jongerenreizen aanbieder GOGO, onderdeel van Sunweb Group, lanceert zijn zomercampagne. Het concept start met de nieuwe payoff This is how we GOGO, en bevat diverse video’s die via diverse online-platformen te zien zijn en een abricampagne.

Het creatieve concept en de video’s zijn ontwikkeld door Towel. The Pool, onderdeel van Towel, voert de distributie uit...

Lees Meer

 
Mira de Mönnink en Terri Bos naar Havas Media

Mira de Mönnink en Terri Bos gaan aan de slag als Director Branded Content & Partnerships bij Havas Media. De komst van de Effie-winnaressen is een creatieve versterking voor het mediabureau dat zich positioneert op Meaningful Content.

Met een diep kritische consument neemt de behoefte aan bruikbare merkbetekenis toe voor zowel merken als publishers. Voor Terri en Mira is de Meaningful propositie van Havas Media daarom de belangrijkste reden geweest voor de transfer...

Lees Meer

 
[Marketing Report Radio] René Zeedijk over de stijgende prijzen op de televisiemarkt

Iedere maand bespreekt René Zeedijk, business development manager bij ZIGT media en performance bureau, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen, vandaag onder meer over de stijgende prijzen op de televisiemarkt.

René Zeedijk: "Ieder jaar maken de grote televisie-exploitanten een tour langs alle mediabureaus en de grote adverteerders om hun commercieel beleid voor het jaar erna te presenteren...

Lees Meer

 
Niels Langereis CEO bij New Story

New Story heeft Niels Langereis aangesteld als CEO. New Story (tot voor kort beter bekend als Aan Zee) is een strategisch en creatief digital agency uit Noordwijk dat 26 jaar bestaat.

Niels Langereis was tot september 2021 nog CEO van de Nederlandse tak van Hogarth Worldwide alsmede teammember van WPP (Go One)...

Lees Meer

 
[DPG Grow] Het beslissingsproces van boodschappen
Onlangs heeft Panel Inzicht in opdracht van DPG Grow het beslis- en aankoopproces van dagelijkse aankopen onderzocht bij 500 mannen en vrouwen van 20 tot 70 jaar uit meerpersoonshuishoudens. Wat blijkt? Boodschappen doen verandert op veel vlakken, maar het traditionele rolpatroon blijft...

Lees Meer

 
UM wint wereldwijd account Just Eat Takeaway.com

UM, onderdeel van Mediabrands, heeft de wereldwijde pitch voor het account Just Eat Takeway.com gewonnen. De samenwerking heeft betrekking op alle offline media-activiteiten van strategie en planning tot en met de inkoop van media dat UM in 21 landen wereldwijd gaat verzorgen. 

In Nederland is het bedrijf bekend van Thuisbezorgs.nl...

Lees Meer

 

 
 
 
[Column] Karan Singh: Maximise your engagement and battle to the top this Black Friday

The Black Friday phenomenon is set to continue growing in 2021 with average budgets for consumers in the Netherlands expected to rise by 8% from last year according to research from Simon-Kuch & Partners.

After Pay’s market analysis also predicts that 45% of consumers in Northern Europe will shop during peak sales this winter, up by 8%. And with Black Friday conversion rates peaking at 56%, brands should rightfully prepare for a significant increase in sales...

Lees Meer

 
[eMarketer] Trends disrupting the UK retail landscape

Last year, there was a huge shakeout in the UK’s retail landscape. Long-established names disappeared, hobbled by pandemic pressures, while a swath of digital-first players gained new customers.

Though many digital (and some fast-adapting physical-first) players benefited hugely from the pandemic, it doesn’t necessarily mean they’ll remain relevant...

Lees Meer

 
[Vacatures] Born05 zoekt een Senior Creative | Campagnes

Jij bent uiteraard sterk in het bedenken van creatieve concepten. Van massamediale campagnes tot doelgroepgerichte contentcampagnes. Je bent inhoudelijk sterk, snapt merken en je bent geïnteresseerd in het publiek waarvoor je werkt.

Samenwerken is belangrijk voor je. Niet alleen met je collega’s, maar ook met je opdrachtgevers. Het allerbeste werk wordt samen gemaakt...

Lees Meer

 
[Vacatures] Born05 zoekt een Senior Creative | Content

Een ervaren verhalenmaker die ervoor zorgt dat de digitale content en campagnes die we ontwikkelen voor onze klanten aansluit bij de (lange termijn) strategieën die we samen met hen navolgen.

Je pen is scherp, maar je hebt ook een bovengemiddeld talent voor fotografie en film. Je bedenkt formats voor ieder platform en je maakt ze ook succesvol. Je snapt merken en je bent zeer geïnteresseerd in het publiek waarvoor je werkt...

Lees Meer

 
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Client Lead/Accountmanager New Business

Talpa Media Solutions zet de doelstelling van de klant altijd centraal, want alleen op die manier kan het beste concept aangeboden worden. Effectiviteit en efficiëntie is daarbij een must. Onze sterke merken lenen zich voor 360 graden toepassingen, zodat de doelgroep overal en op elk moment bereikt kan worden met de juiste boodschap.

Pas dan neemt de relevantie en daarmee de impact toe, zowel voor consument als klant...

Lees Meer

 
[Vacatures] MPG. zoekt een Digital Content Specialist
Je bent medeverantwoordelijk voor het produceren, analyseren, optimaliseren en coördineren van digitale content voor Allerhande binnen de door de klant gewenste redactionele richtlijnen. Het doel? Hoge kwaliteit content continu optimaliseren en daarmee de verschillende kanalen laten groeien...

Lees Meer

 
Iemand nog een baan?

Lees Meer

 
 
Overig nieuws

Aad Kuijper vaste adviseur van Hotel L'Amour 28-03-2024 | 14:59:00
Aad Kuijper heeft zijn dienstverband bij Hotel L’Amour per 1 maart 2024 omgewisseld voor een vast adviseurschap. Peter van Rij heeft aangegeven dat de aandelen van Aad Kuijper in Hotel L’Amour zullen worden verkocht aan mede-oprichters Martijn van Marle en Peter van Rij


Dit zijn de genomineerden voor de AMMA Awards 2024 28-03-2024 | 13:08:00
Met een lijst van 39 genomineerden verspreid over 13 categorieën, belooft de uitreiking op 16 mei een onvergetelijke viering te worden


[The List] Vandevorm 28-03-2024 | 11:34:00
Wij zijn Vandevorm, jouw one-stop-shop voor visuele communicatie. Wat je verhaal ook is, wij visualiseren het voor je.


Dit zijn de 28 beste werkgevers voor vrouwen in Nederland 28-03-2024 | 11:26:00
Voor het eerst heeft Great Place To Work, naast de jaarlijkse lijst van beste werkgevers van Nederland, de Best Workplaces for Women bekend gemaakt


[The List] Springbok 28-03-2024 | 11:11:45
Springbok is een digitaal & creatief bureau voor positieve groei, met 6 kantoren verspreid over België en Nederland


Artemis Academie komt in handen van Danielle Robben en Martijn Feringa 28-03-2024 | 09:33:00
Martijn Feringa als Managing Director en Danielle Robben als Business Consultant. Samen hebben zij de koers van Artemis ontwikkeld en het plan opgevat om dit tot uitvoer te brengen


Somention: Gen Z heeft de marketing funnel totaal veranderd 28-03-2024 | 09:07:00
Gen Z kijkt anders naar consumentisme dan alle generaties hiervoor. Ze laten zich niet meer inspireren door advertenties, maar platforms zoals TikTok, Youtube en Instagram


CheapTickets.nl start eerste volledig AI-gestuurde vlucht 28-03-2024 | 08:45:00
AI(R)-vluchten maken tickets spotgoedkoop dankzij wegbezuinigen bemanning


[Vacatures] ZIGT zoekt een Backend Developer 28-03-2024 | 08:26:22
ZIGT is per direct op zoek naar Backend Developer – Hoofddorp


[Vacancies] Serviceplan has a position for a Customer Journey Director 28-03-2024 | 07:16:00
Serviceplan Group Netherlands on behalf of The Marcom Engine is looking for a Customer Journey Director -Fulltime


[Column] Niels Bruinsma (Abovo Maxlead): De kunst van Performance Marketing 27-03-2024 | 12:56:00
Performance marketing was, is en blijft hot en iedereen lijkt het te kunnen. Direct resultaat met minimale investeringen en dus een hoge ROI of ROAS. Zeggen ze...


Shortlist SAN New Kids on the Block 2023 bekend 27-03-2024 | 12:00:00
Aigency, Arfected, Happiness Amsterdam, Prosper & Bloom, Roots Network en Tonny Media zijn genomineerd voor de SAN New Kids on the Block 2023


Nespresso introduceert videoserie: Mandy tot op de bodem 27-03-2024 | 11:56:00
Met de serie wil Nespresso belangrijke, zij het soms minder openlijk besproken, thema’s die Nederlanders en bedrijven bezighouden aan het licht brengen. Met als doel om uiteindelijk samen een positieve impact voor onze wereld en samenleving te realiseren


Pim Kiffen Country Manager Nederland Circula 27-03-2024 | 11:26:00
Circula, aanbieder van employee benefits en onkostenbeheer, heeft Pim Kiffen aangesteld tot Country Manager Nederland


Sizzer ontwikkelt Typisch Deutsch-campagne voor Adidas EM 2024 27-03-2024 | 11:23:56
Voor de Adidas EM 2024 campagne Typisch Deutsch en A Fashion Piece haalde Sizzer de oude Duitse cult hit Major Tom van Peter Schilling onder het stof vandaan en maakte een nieuwe versie



 
 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -