Jaargang 4 | editie 42 | 18 november 2021 |
|
Ongevraagde, ongerichte verspreiding van folders kan worden verboden. Dat stelt 74 procent van de deelnemers aan een poll van het AVROTROS-programma Radar. Deze groep mensen vindt dat de invoering van een ja/ja-sticker een goed idee, waarmee de situatie ontstaat dat alleen als consumenten een ja/ja sticker op hun brievenbus plakken nog reclamedrukwerk wordt bezorgd.
Een meerderheid van de onderzochte personen wil wel graag folders ontvangen, maar dan als zij dat wensen. 40 procent zou dat doen met een ja/ja-sticker. 5 jaar geleden wilde nog 68 procent van de consumenten van een kleinere groep pollrespondenten het ongericht verspreiden van reclamedrukwerk verbieden...
|
|
|
|
Sports Entertainment Group heeft Rachel Gómez Y Maseland per 1 november 2021 benoemd tot CEO. Daarmee is ze verantwoordelijk voor alle divisies binnen het bedrijf, voetbal, wielrennen, Esports en artiesten.
Ook zal zij alle andere afdelingen aansturen, inclusief The Media Nanny. Oprichter Kees Vos, die zich als voetbalagent weer gaat focussen op zijn passie heeft daarmee zijn directeurschap beëindigd...
|
|
|
|
Het fietsmerk Cortina gaat samenwerken met pr-bureau Fitzgerald, dat onderdeel is van Ace. Daartoe zijn beide partijen een samenwerkingsovereenkomst aangegaan voor minimaal één jaar. Partijen hebben de intentie een langere samenwerking aan te gaan.
Fitzgerald heeft een pitch gewonnen die Cortina had uitgezet. De samenwerking begint met de introductie van Cortina's elektrische stadsfiets, de E-Nite. Fitzgerald is ingeschakeld om deze elektrische uniseks stadsfiets te introduceren, om vervolgens structureel aan de slag gaan voor Cortina met...
|
|
|
|
Play-to-earn organisatie Merit Circle haakt Dept aan als strategy & technology partner om een gaming community platform te creëren dat kapitaal, expertise en spelers bij elkaar brengt.
Play-to-earn verwijst naar blockchain games die hun spelers belonen met behulp van NFT's. Merit Circle helpt en voorziet gamers, ook wel scholars, van assets om het populaire spel Axie Infinity te kunnen spelen. De scholars verdienen hier in-game rewards waarvoor ze via scholarships met Merit Circle...
|
|
|
|
In aflevering 4 van de podcast Brandkast is Simone van Trojen te gast van LaDress. Ze wordt geinterviewd door Dominique Henskens, Creative Director voor DPG Brand Studio en Roger Verdurmen, Strategy Director voor DPG Brand Studio bij DPG Media, die in elke aflevering op zoek gaan naar inzichten en verhalen op het gebied van branding en storytelling.
In 2006 begon Simone van Trojen een bedrijf met een simpele website en een perfect jurkje. Ruim tien jaar later is het merk LaDress haar boven het hoofd gegroeid. Te veel items en te...
|
|
|
|
Bas Weiler is benoemd tot Group Marketing Director bij Linehub, een marketingcollectief van de labels Daisycon, Affiliprint, Sovendus BV, Conversive, Trendata en New-Media en gespecialiseerd in online en offline marketing en advertising.
Weiler richt zich, in deze functie binnen het collectief, op de verdere uitbouw van de internationale merkpositionering van Linehub en de onderliggende labels. Bas Weiler was hiervoor werkzaam bij PVH en Adidas, waar hij bij beide organisaties...
|
|
|
|
Het DeMedia100 | DeMarketing100 Diner is dé netwerkavond van het jaar voor de top van de Nederlandse media- en marketingcommunicatiewereld.
De elfde editie van dit exclusieve diner vindt plaats op 8 december 2021 in Amsterdam.
Tijdens het diner worden traditiegetrouw de nieuwe editie van DeMedia100 en DeMarketing100 bekendgemaakt...
|
|
|
|
Je geeft leiding aan onze creatieve teams, bent direct betrokken bij een groot deel van onze opdrachtgevers, werkt nauw samen met account en strategie en je bouwt aan de creatieve doorontwikkeling van ons bureau.
Je bent niet alleen betrokken bij pitches en reviews, maar je werkt ook echt zelf op klanten en projecten. Je bent een inspiratiebron voor je talentvolle collega’s in alle disciplines en werkt nauw met hen samen. Je bent inhoudelijk sterk, snapt merken en je bent geïnteresseerd in het publiek waarvoor je...
|
|
|
|
Ga jij geen uitdaging uit de weg en moeten we je eerder afremmen dan stimuleren? Vind je het leuk om (met jouw commerciële talent) ons te helpen nog succesvoller te worden? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wie ben jij?
Wie jij bent, wat jouw ervaring is en wat je specifieke capaciteiten zijn om onderstaande functie tot een succes te maken lezen wij graag in jouw motivatiebrief. Stuur deze per email naar personeelszaken@mediainfogroep.nl...
|
|
|
|
Met één landelijk dagblad, 9 regionale dagbladen, 44 lokale nieuwsbladen en huis-aan-huiskranten en meer dan 85 digitale platforms bieden wij onze adverteerders het grootste bereik door héél het land en recht in de regio.
Ben jij thuis in de wereld van programmatic-advertising en klaar voor een plek waar commercie en ad technologie hand in hand gaan? Dan is dit jouw lead want onze deuren staan wagenwijd open voor een Demand Manager...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Aad Kuijper vaste adviseur van Hotel L'Amour
28-03-2024 | 14:59:00
Aad Kuijper heeft zijn dienstverband bij Hotel L’Amour per 1 maart 2024 omgewisseld voor een vast adviseurschap. Peter van Rij heeft aangegeven dat de aandelen van Aad Kuijper in Hotel L’Amour zullen worden verkocht aan mede-oprichters Martijn van Marle en Peter van Rij
[The List] Vandevorm
28-03-2024 | 11:34:00
Wij zijn Vandevorm, jouw one-stop-shop voor visuele communicatie. Wat je verhaal ook is, wij visualiseren het voor je.
[The List] Springbok
28-03-2024 | 11:11:45
Springbok is een digitaal & creatief bureau voor positieve groei, met 6 kantoren verspreid over België en Nederland
Nespresso introduceert videoserie: Mandy tot op de bodem
27-03-2024 | 11:56:00
Met de serie wil Nespresso belangrijke, zij het soms minder openlijk besproken, thema’s die Nederlanders en bedrijven bezighouden aan het licht brengen. Met als doel om uiteindelijk samen een positieve impact voor onze wereld en samenleving te realiseren
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|