Jaargang 4 | editie 46 | 1 december 2021
 

[Marketing Report Radio] Barry van Ruiven (Seabass): Stop nóg meer geld in brand

Barry van Ruiven is oprichter van SEABASS, een merk dat functional fashion op duurzame wijze creëert voor the next level kid en luxe kwaliteit toegankelijk maakt voor kids die zorgeloos plezier willen maken en geven om onze planeet. Seabass ontwikkelt functionele modeproducten gemaakt van gerecyclede plastic flessen uit de oceaan.

Barrry: “Stop nóg meer geld in brand. Brand, brand, brand. Producten zijn echt altijd te verslaan, iemand anders maakt het beter, sneller, mooier, efficiënter… producten zijn zo te...

Lees Meer

 

Adriaan Mol en Sebastian Monteban investeren in schoenenmerk ETQ

Na Adriaan Mol sluit ook Sebastian Monteban zich aan bij het team van schoenenmerk ETQ. Deze stap gaat gepaard met een miljoeneninvestering.

Beide ondernemers hebben hun strepen in fintech en e-commerce verdiend en zijn dus een bijzondere combinatie met de handgemaakte schoenen. Adriaan Mol, ervaren serie-ondernemer, richtte al op piepjonge leeftijd payment service provider Mollie op, gevolgd door Messagebird. Mol zet met zijn bedrijven telkens de aanval in op de gevestigde orde. Met...

Lees Meer

 

Steam maakt vrouwencampagne voor Defensie

Voor Defensie is het werven van meer vrouwen binnen de strijdkrachten altijd een belangrijk speerpunt. Steam ontwikkelde daarom een wervingscampagne die vrouwen aanspreekt op hun competenties en een ode brengt aan de teams van de krijgsmachten.

Defensie is een van de grootste werkgevers. Inmiddels weten de meeste vrouwen wel dat Defensie ook een werkplek voor hen is, maar de stap om daadwerkelijk op een baan bij Defensie te solliciteren wordt niet altijd gezet. Er bestaan...

Lees Meer

 

[Startup Interview] Sophie Tarif, Nina van Boxtel, Founders, BOETIEK, Netherlands

BOETIEK, a Dutch startup, works with local boutiques and brands to increase audiences and increase online sales. The platform offers a wide range of products and services from latest fashion trends to new online boutiques and concept stores.

This, while giving customers a chance to to know sustainable brands and collections. Founders Sophie Tarif and Nina van Boxtel elaborate...

Lees Meer

 

[Marketing Week] Bob Koigi: Betting on emerging technologies to boost communication campaigns

With a growing number of clients keen on tracking ROI on their communication campaigns, communication and PR companies are embracing emerging technologies including artificial Intelligence and cloud computing to deliver that value.

MediaCom has become one of the frontrunners in this space by launching Creative Analytics, a new global capability designed to give greater insight into future creative performance across programmatic display, search, social...

Lees Meer

 

 
 

DeMedia100 | DeMarketing100 Event | 2 februari 2022

Het DeMedia100 | DeMarketing100 Event is dé netwerkavond van het jaar voor de top van de Nederlandse media- en marketingcommunicatiewereld. De elfde editie van dit exclusieve event vindt plaats op 2 februari 2022 in Amsterdam.

Tijdens het event worden traditiegetrouw de nieuwe editie van DeMedia100 en DeMarketing100 bekendgemaakt. Voor het vijfde jaar geven wij het DeMedia100 Magazine uit...

Lees Meer

 

[Vacatures] JCDecaux zoekt een Meewerkend Voorman Affichage (Productie)

Bloei jij op in een hectische omgeving? Ben je stressbestendig en klant- en servicegericht? Dan is dit de baan voor jou! Je gaat werken in een team van circa 12 collega’s die onze interne en externe klanten bedienen. 

Je draagt zorg voor het stroomlijnen van het productieproces (zowel de posterformaten als de productietafels) en de inzet van de affiches op de Affichage afdeling. Je beoordeelt op de kwaliteit en aantallen van de binnenkomende affiches.  Per (twee- dan wel wekelijks) cyclus maak je een indeling en...

Lees Meer

 

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Creative Copywriter

Bij Wayne Parker Kent zoeken we een Creative Copywriter om ons team te versterken.

Wat doet Wayne Parker Kent eigenlijk?

Wij maken content. Geen content die je moet zien van een merk, maar content die je wilt zien. Content waar je op zit te wachten. Van (online) video’s en podcasts tot social posts en SEO-artikelen. Af en toe maken we ook reclame. Soms is dat gewoon nodig als je extra veel aandacht wilt. Ja, wij zijn een creatief bureau, maar zeker geen traditioneel reclamebureau...

Lees Meer

 

[Vacatures] MPG. zoekt een (Digitaal-) contentmanager

Met ijzersterke en creatieve content helpen wij merken de dialoog aan te gaan met hun doelgroep. Relevante content voor het juiste moment, ingezet met het juiste middel om zo het gewenste publiek te bereiken.

Altijd bedacht vanuit de belevingswereld van de doelgroep. Liefst zo persoonlijk mogelijk om een sterke en duurzame verbinding te maken. Wij werken voor de mooiste A-merken binnen meerdere sectoren, marktsegmenten en branches. Van finance en zorg tot semioverheid, retail en food. Wij...

Lees Meer

 

Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

[Marketing Report Radio] Gabriela Nouws (SuperRebel) over Hotel SuperRebel: Een smeltkroes van creativiteit 19-04-2024 | 11:51:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de keuze voor een hotel als kantoor en hoe dat de creativiteit stimuleert


Lemon Scented Tea ontwikkelt campagne met pratende spiegelhangers voor Sunny Cars 19-04-2024 | 11:22:00
Met de introductie van deze merkassets maakt Sunny Cars de eerste stap van een functioneel, naar een emotioneel merk


[Grow by DPG Media] Hoe Intertoys een sterker imago bouwde met de inzet van Ouders van Nu en Reclamefolder.nl 19-04-2024 | 10:48:00
Van het bouwen van blokken tot aan het bouwen van een sterk merk: Intertoys kan het allebei


[Interview] Job Jan Altena en Joris de Bruin (CPNB): met weinig budget veel bereiken voor het boek 19-04-2024 | 10:30:00
Job Jan Altena is persvoorlichter en Joris de Bruin is analist bij de Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek (CPNB). We spreken beiden over hoe CPNB met marketing en pr omgaat ter promotie van boeken


Fama Volat en Randstad introduceren het Inzendbureau 19-04-2024 | 10:18:00
Ondanks aanhoudende krapte op de arbeidsmarkt worden statushouders nog steeds massaal over het hoofd gezien


[Vacatures] Fremantle zoekt een Project Controller 19-04-2024 | 08:35:00
Fremantle is per direct op zoek naar een Project Controller


[Vacatures] Fremantle zoekt een Senior Business Controller 19-04-2024 | 08:05:00
Fremantle is per direct op zoek naar een Senior Business Controller


[Interview] Nicky Levinschi (ZIGT): consolidatie is eigenlijk altijd slecht nieuws voor de klant 19-04-2024 | 00:54:00
Nicky Levinschi is per 1 april 2024 benoemd tot CEO van ZIGT Nederland. We spreken haar over het vertrek van een aantal mangementsleden, haar visie op ZIGT en de mediamarkt


Michiel Marsman & Dion Holla (Sizzer): Sonic Branding, maar dan sexy: jouw merk als muziekfestival 18-04-2024 | 13:10:00
Tegenwoordig hebben merken steeds meer moeite om hun doelgroep te bereiken en relevant te blijven. Muziek is hiervoor een buitengewoon krachtige tool, echter - hoe werkt dit dan? 


SuperRebel en Kaaps Film ontwikkelen merkfilm voor Aartsen 18-04-2024 | 12:48:57
Na een vernieuwde website, was de uitdaging voor SuperRebel Agency om samen met Kaaps Film de nonstopfresh-belofte van Aartsen te vertalen naar een eigenzinnige en moderne film


Fusie OrangeValley, MvH Media, AdResults, Increase en NewPort Capital 18-04-2024 | 12:02:00
De digital marketingbureaus OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan de handen ineen. NewPort Capital treedt toe als investeerder


team5pm produceert Prime Video-serie B&B Bankzitters 18-04-2024 | 11:46:00
In de show runnen YouTube-sterren Raoul, Koen, Matthy, Robbie en Milo elke week op hun beurt een B&B


[Marketing Report Radio] Dorkas Koenen (Rabobank) over de kracht van sportieve meditatie en verbinding 18-04-2024 | 11:30:00
Te gast bij Marketing Report Radio spreken we Dorkas Koenen over zijn boek Bergen liegen niet, de reis naar verbinding én zijn nieuwe boek Klantonvriendelijkheid


[Interview] Inês Bernardo (Scrambled) over de makeover van de foodafdeling van HEMA 18-04-2024 | 11:25:00
Inês Bernardo is creatief directeur bij Scrambled. In een interview vertelt ze over de makeover van Hema en The Food Content Agency Scrambled


[Vacatures] DPG Media zoekt een Marketing Specialist 18-04-2024 | 11:05:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Marketing Specialist (Marketplace vtwonen) -Amsterdam



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -