Jaargang 4 | editie 46 | 1 december 2021 |
|
Barry van Ruiven is oprichter van SEABASS, een merk dat functional fashion op duurzame wijze creëert voor the next level kid en luxe kwaliteit toegankelijk maakt voor kids die zorgeloos plezier willen maken en geven om onze planeet. Seabass ontwikkelt functionele modeproducten gemaakt van gerecyclede plastic flessen uit de oceaan.
Barrry: “Stop nóg meer geld in brand. Brand, brand, brand. Producten zijn echt altijd te verslaan, iemand anders maakt het beter, sneller, mooier, efficiënter… producten zijn zo te...
|
|
|
|
Na Adriaan Mol sluit ook Sebastian Monteban zich aan bij het team van schoenenmerk ETQ. Deze stap gaat gepaard met een miljoeneninvestering.
Beide ondernemers hebben hun strepen in fintech en e-commerce verdiend en zijn dus een bijzondere combinatie met de handgemaakte schoenen. Adriaan Mol, ervaren serie-ondernemer, richtte al op piepjonge leeftijd payment service provider Mollie op, gevolgd door Messagebird. Mol zet met zijn bedrijven telkens de aanval in op de gevestigde orde. Met...
|
|
|
|
Voor Defensie is het werven van meer vrouwen binnen de strijdkrachten altijd een belangrijk speerpunt. Steam ontwikkelde daarom een wervingscampagne die vrouwen aanspreekt op hun competenties en een ode brengt aan de teams van de krijgsmachten.
Defensie is een van de grootste werkgevers. Inmiddels weten de meeste vrouwen wel dat Defensie ook een werkplek voor hen is, maar de stap om daadwerkelijk op een baan bij Defensie te solliciteren wordt niet altijd gezet. Er bestaan...
|
|
|
|
BOETIEK, a Dutch startup, works with local boutiques and brands to increase audiences and increase online sales. The platform offers a wide range of products and services from latest fashion trends to new online boutiques and concept stores.
This, while giving customers a chance to to know sustainable brands and collections. Founders Sophie Tarif and Nina van Boxtel elaborate...
|
|
|
|
With a growing number of clients keen on tracking ROI on their communication campaigns, communication and PR companies are embracing emerging technologies including artificial Intelligence and cloud computing to deliver that value.
MediaCom has become one of the frontrunners in this space by launching Creative Analytics, a new global capability designed to give greater insight into future creative performance across programmatic display, search, social...
|
|
|
|
Het DeMedia100 | DeMarketing100 Event is dé netwerkavond van het jaar voor de top van de Nederlandse media- en marketingcommunicatiewereld. De elfde editie van dit exclusieve event vindt plaats op 2 februari 2022 in Amsterdam.
Tijdens het event worden traditiegetrouw de nieuwe editie van DeMedia100 en DeMarketing100 bekendgemaakt. Voor het vijfde jaar geven wij het DeMedia100 Magazine uit...
|
|
|
|
Bloei jij op in een hectische omgeving? Ben je stressbestendig en klant- en servicegericht? Dan is dit de baan voor jou! Je gaat werken in een team van circa 12 collega’s die onze interne en externe klanten bedienen.
Je draagt zorg voor het stroomlijnen van het productieproces (zowel de posterformaten als de productietafels) en de inzet van de affiches op de Affichage afdeling. Je beoordeelt op de kwaliteit en aantallen van de binnenkomende affiches. Per (twee- dan wel wekelijks) cyclus maak je een indeling en...
|
|
|
|
Bij Wayne Parker Kent zoeken we een Creative Copywriter om ons team te versterken.
Wat doet Wayne Parker Kent eigenlijk?
Wij maken content. Geen content die je moet zien van een merk, maar content die je wilt zien. Content waar je op zit te wachten. Van (online) video’s en podcasts tot social posts en SEO-artikelen. Af en toe maken we ook reclame. Soms is dat gewoon nodig als je extra veel aandacht wilt. Ja, wij zijn een creatief bureau, maar zeker geen traditioneel reclamebureau...
|
|
|
|
Met ijzersterke en creatieve content helpen wij merken de dialoog aan te gaan met hun doelgroep. Relevante content voor het juiste moment, ingezet met het juiste middel om zo het gewenste publiek te bereiken.
Altijd bedacht vanuit de belevingswereld van de doelgroep. Liefst zo persoonlijk mogelijk om een sterke en duurzame verbinding te maken. Wij werken voor de mooiste A-merken binnen meerdere sectoren, marktsegmenten en branches. Van finance en zorg tot semioverheid, retail en food. Wij...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|