Jaargang 4 | editie 46 | 1 december 2021
 

[Marketing Report Radio] Barry van Ruiven (Seabass): Stop nóg meer geld in brand

Barry van Ruiven is oprichter van SEABASS, een merk dat functional fashion op duurzame wijze creëert voor the next level kid en luxe kwaliteit toegankelijk maakt voor kids die zorgeloos plezier willen maken en geven om onze planeet. Seabass ontwikkelt functionele modeproducten gemaakt van gerecyclede plastic flessen uit de oceaan.

Barrry: “Stop nóg meer geld in brand. Brand, brand, brand. Producten zijn echt altijd te verslaan, iemand anders maakt het beter, sneller, mooier, efficiënter… producten zijn zo te...

Lees Meer

 

Adriaan Mol en Sebastian Monteban investeren in schoenenmerk ETQ

Na Adriaan Mol sluit ook Sebastian Monteban zich aan bij het team van schoenenmerk ETQ. Deze stap gaat gepaard met een miljoeneninvestering.

Beide ondernemers hebben hun strepen in fintech en e-commerce verdiend en zijn dus een bijzondere combinatie met de handgemaakte schoenen. Adriaan Mol, ervaren serie-ondernemer, richtte al op piepjonge leeftijd payment service provider Mollie op, gevolgd door Messagebird. Mol zet met zijn bedrijven telkens de aanval in op de gevestigde orde. Met...

Lees Meer

 

Steam maakt vrouwencampagne voor Defensie

Voor Defensie is het werven van meer vrouwen binnen de strijdkrachten altijd een belangrijk speerpunt. Steam ontwikkelde daarom een wervingscampagne die vrouwen aanspreekt op hun competenties en een ode brengt aan de teams van de krijgsmachten.

Defensie is een van de grootste werkgevers. Inmiddels weten de meeste vrouwen wel dat Defensie ook een werkplek voor hen is, maar de stap om daadwerkelijk op een baan bij Defensie te solliciteren wordt niet altijd gezet. Er bestaan...

Lees Meer

 

[Startup Interview] Sophie Tarif, Nina van Boxtel, Founders, BOETIEK, Netherlands

BOETIEK, a Dutch startup, works with local boutiques and brands to increase audiences and increase online sales. The platform offers a wide range of products and services from latest fashion trends to new online boutiques and concept stores.

This, while giving customers a chance to to know sustainable brands and collections. Founders Sophie Tarif and Nina van Boxtel elaborate...

Lees Meer

 

[Marketing Week] Bob Koigi: Betting on emerging technologies to boost communication campaigns

With a growing number of clients keen on tracking ROI on their communication campaigns, communication and PR companies are embracing emerging technologies including artificial Intelligence and cloud computing to deliver that value.

MediaCom has become one of the frontrunners in this space by launching Creative Analytics, a new global capability designed to give greater insight into future creative performance across programmatic display, search, social...

Lees Meer

 

 
 

DeMedia100 | DeMarketing100 Event | 2 februari 2022

Het DeMedia100 | DeMarketing100 Event is dé netwerkavond van het jaar voor de top van de Nederlandse media- en marketingcommunicatiewereld. De elfde editie van dit exclusieve event vindt plaats op 2 februari 2022 in Amsterdam.

Tijdens het event worden traditiegetrouw de nieuwe editie van DeMedia100 en DeMarketing100 bekendgemaakt. Voor het vijfde jaar geven wij het DeMedia100 Magazine uit...

Lees Meer

 

[Vacatures] JCDecaux zoekt een Meewerkend Voorman Affichage (Productie)

Bloei jij op in een hectische omgeving? Ben je stressbestendig en klant- en servicegericht? Dan is dit de baan voor jou! Je gaat werken in een team van circa 12 collega’s die onze interne en externe klanten bedienen. 

Je draagt zorg voor het stroomlijnen van het productieproces (zowel de posterformaten als de productietafels) en de inzet van de affiches op de Affichage afdeling. Je beoordeelt op de kwaliteit en aantallen van de binnenkomende affiches.  Per (twee- dan wel wekelijks) cyclus maak je een indeling en...

Lees Meer

 

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Creative Copywriter

Bij Wayne Parker Kent zoeken we een Creative Copywriter om ons team te versterken.

Wat doet Wayne Parker Kent eigenlijk?

Wij maken content. Geen content die je moet zien van een merk, maar content die je wilt zien. Content waar je op zit te wachten. Van (online) video’s en podcasts tot social posts en SEO-artikelen. Af en toe maken we ook reclame. Soms is dat gewoon nodig als je extra veel aandacht wilt. Ja, wij zijn een creatief bureau, maar zeker geen traditioneel reclamebureau...

Lees Meer

 

[Vacatures] MPG. zoekt een (Digitaal-) contentmanager

Met ijzersterke en creatieve content helpen wij merken de dialoog aan te gaan met hun doelgroep. Relevante content voor het juiste moment, ingezet met het juiste middel om zo het gewenste publiek te bereiken.

Altijd bedacht vanuit de belevingswereld van de doelgroep. Liefst zo persoonlijk mogelijk om een sterke en duurzame verbinding te maken. Wij werken voor de mooiste A-merken binnen meerdere sectoren, marktsegmenten en branches. Van finance en zorg tot semioverheid, retail en food. Wij...

Lees Meer

 

Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

Publicis, Le Pub en Boomerang organiseren samen met ADCN ADsterdam 24-04-2024 | 19:06:41
Publicis Groupe Nederland, Le Pub en Boomerang organiseren op 5 juli 2024 bij LIEF Amsterdam in samenwerking met ADCN | Club for Creativity ADsterdam


[Vacatures] Somention zoekt een Videograaf / editor 24-04-2024 | 11:35:00
Somention is per direct op zoek naar een Videograaf / editor -Full-time / Part-time · Rotterdam


&MediaGroup stelt Jos Kel aan als Creative Director 24-04-2024 | 11:18:59
Jos Kel is per 1 april gestart als Creative Director bij &MediaGroup, een initiatief van Britt Hogenhuis en Sophie van der Schaft.


[Vacatures] Positive Digital zoekt een Medior Digital Project Manager 24-04-2024 | 11:04:00
Positive Digital is per direct op zoek naar een Medior Digital Project Manager -Full-time · Positive Rotterdam


[Merken100] Ron Adams (Allianz Direct): Onze kenwaarden zijn Direct, Positive, Loyal en Cool 24-04-2024 | 10:48:26
[Merken100] Ron Adams (Allianz Direct): Onze kenwaarden zijn Direct, Positive, Loyal en Cool.


[Vacatures] Pink Marketing zoekt een Social Media Specialist 24-04-2024 | 10:37:06
Pink Marketing is per direct op zoek naar Social Media Specialist


[DPG Media] Remon Buter en Dewi Tumbuan (GroupM) over de kracht van crossmedia 24-04-2024 | 10:25:00
Remon Buter, Chief Investment Officer, en Dewi Tumbuan, Trading Manager & Marketing medewerker bij GroupM


[Vacatures] Pink Marketing zoekt een Junior Social Media Specialist 24-04-2024 | 10:20:00
Pink Marketing is per direct op zoek naar Junior Social Media Specialist


[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketing Operations Manager 24-04-2024 | 09:55:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketing Operations Manager


[Vacatures] iO zoekt een (Senior) Online Marketing Consultant 24-04-2024 | 09:40:00
iO is per direct op zoek naar(Senior) Online Marketing Consultant


[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketing Specialist 24-04-2024 | 09:22:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketing Specialist


[Vacatures] iO zoekt een Service Delivery Manager Digital Marketing 24-04-2024 | 09:09:00
iO is per direct op zoek naar Service Delivery Manager Digital Marketing


[Merken100] Nicole van Gorp (Beemster Kaas): Onze kenwaarden zijn Echt, Lokaal, de Lekkerste en Uitgesproken 24-04-2024 | 08:50:00
[Merken100] Nicole van Gorp (Beemster Kaas): Onze kenwaarden zijn Echt, Lokaal, de Lekkerste en Uitgesproken


[Vacatures] iO zoekt een Senior Consultant Digital Marketing 24-04-2024 | 08:28:00
iO is per direct op zoek naar Senior Consultant Digital Marketing


Michel Palmen verlaat Just Another Network en begint voor zichzelf 23-04-2024 | 21:41:00
Michel Palmen is per 1 april 2024 vertrokken bij Just Another Network. Hij heeft zijn eigen adviesbureau Palmen Consultancy & Interim Solutions opgericht



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -