Jaargang 14 | editie 28 | 1 december 2021 |
|
Audify is voortaan de naam van het Radio Advies Bureau. De naam Audify is het resultaat van een herpositionering die RAB in de afgelopen periode heeft uitgevoerd. De kern van de gewijzigde positionering is dat de scope wordt verbreed van radio naar audio.
Audify zet zich als marketingorganisatie nadrukkelijk in voor meer en beter gebruik van geluid in commerciële communicatie, zodat merkeigenaren de kansen kunnen benutten om zich te onderscheiden...
|
|
|
|
Boris van der Ham is per 1 januari 2022 benoemd tot voorzitter van de Nederlandse Vereniging van Bioscopen en Filmtheaters (NVBF). Dit heeft de ledenvergadering van de NVBF besloten. Boris van der Ham was van 2002 tot 2012 Tweede Kamerlid voor D66.
Hij is actief is als acteur, auteur, producent en muzikant. Daarnaast is hij voorzitter van de Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland, Treasurer bij Humanists International, voorzitter van de Nederlandse Franchise...
|
|
|
|
Kek Mama is per 1 december 2021 overgenomen door Familyblend en Kompas Publishing. De ondernemingsraad van DPG Media is akkoord en daarmee is de overname geëffectueerd. De overname werd op 11 november 2021 aangekondigd.
Rik van Elk, CEO en oprichter van Familyblend: “We zijn enorm trots dat Kek Mama onderdeel wordt van het portfolio van Familyblend. Dat portfolio bestaat uit het sterke Mamaplaats, 1.500 mommy influencers en een...
|
|
|
|
De afgelopen tijd zie je weer vaker allerlei deskundigen die een soort van uitleggen waarom mensen zich verzetten tegen Covid-maatregelen. En waarom mensen zich niet laten vaccineren.
Wat je vooral veel hoort: er is geen heldere strategie vanuit de overheid, geen duidelijkheid, geen stappenplan. Dat hebben ze dan gelezen uit eigen meerkeuzevragenlijsten of het EenVandaag Opiniepanel. Ze zullen het vast gezegd hebben, die respondenten, maar je hebt er geen klap aan...
|
|
|
|
NLZiet begint met het aanbieden van profielen. Daarbij kunnen abonnees op de streamingdienst een persoonlijkere kijkervaring verkrijgen. Met de profielen-functie wordt het makkelijker om een NLZiet-abonnement te delen binnen een huishouden.
Met een NLZiet-abonnement kan op 2 apparaten gelijktijdig gekeken worden en kunnen maximaal 5 profielen worden aangemaakt om tv-series en programma's te volgen. Ook wordt de kijkvoortgang bijgehouden en worden...
|
|
|
|
De Ondernemer lanceert continu audioupdates via de audiotechniek Text-to-Speech. Eerder lanceerde De Ondernemer zijn virtueel gesproken nieuwsbrief.
Samen met nieuwsspecialist Bart Jan Cune (Newsmakers) en audio tech-start0up XS2Radio is gewerkt aan het verder ontwikkelen van de virtuele nieuwsbulletins De Ondernemer Vandaag. Dit nieuwsbulletin wordt voortaan continu ververst met het laatste nieuws en zijn meerdere virtuele stemmen gerealiseerd. Robert van den Ham, content...
|
|
|
|
Het DeMedia100 | DeMarketing100 Event is dé netwerkavond van het jaar voor de top van de Nederlandse media- en marketingcommunicatiewereld. De elfde editie van dit exclusieve event vindt plaats op 2 februari 2022 in Amsterdam.
Tijdens het event worden traditiegetrouw de nieuwe editie van DeMedia100 en DeMarketing100 bekendgemaakt. Voor het vijfde jaar geven wij het DeMedia100 Magazine uit...
|
|
|
|
Ben jij een allround SEO specialist en heb je affiniteit met de autobranche? Dan kan dit een mooie positie voor jou zijn, want Automotive MediaVentions is op zoek naar een creatieve SEO specialist!
De functie
Als SEO Specialist ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren van bestaande content en het ontdekken van nieuwe content kansen bij Automotive Mediaventions. Je komt in een multidisciplinair development team met volledige SEO focus, met oa een SEO lead, een..
|
|
|
|
Wij zijn Exterion Media. Trotste nummer 1 buitenreclame-exploitant van Nederland en onderdeel van Global (het grootste radiobedrijf van de UK). Buitenreclame, ook wel in de hippere variant Out-of-Home genoemd, is het oudste massamedium ter wereld en groeit nog steeds.
Onderweg kom je meerdere keren per dag, bewust of onbewust, in aanraking met aansprekende creaties van adverteerders. Out-of-Home is hét middel om het verschil te maken: het is overal, 24/7, bereikt jongeren die je niet...
|
|
|
|
Wij zijn een mediahuis gebouwd op een onvoorwaardelijk geloof in onafhankelijke journalistiek. We zijn als internationale onderneming een jonge groep met diepe wortels en kennen een lange journalistieke traditie.
De Telegraaf is één van de belangrijkste mediamerken van Nederland. Een instituut in het medialandschap dat met ruim 50 procent van de Nederlandse bevolking in contact staat. Ben jij klaar om jouw originele ideeën, ongezouten mening en journalistieke ervaring los te laten op een...
|
|
|
|
Voor het sportcluster van Hearst Netherlands zoeken we een Digital Editor. Gaat jouw hart sneller kloppen van het creëren van content over sport, voeding en gezonheid? En zou jij de online redacties van Women’s Health, Men’s Health, Runner’s World en Bicycling willen versterken...
|
|
|
|
Bloei jij op in een hectische omgeving? Ben je stressbestendig en klant- en servicegericht? Dan is dit de baan voor jou! Je gaat werken in een team van circa 12 collega’s die onze interne en externe klanten bedienen.
Je draagt zorg voor het stroomlijnen van het productieproces (zowel de posterformaten als de productietafels) en de inzet van de affiches op de Affichage afdeling. Je beoordeelt op de kwaliteit en aantallen van de...
|
|
|
|
|
|
|
Vacatures
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud. Exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|