Jaargang 4 | editie 47 | 2 december 2021 |
|
Wierish Debipersad is commercieel directeur van Clear Channel Nederland, een van de grootste buitenreclame-exploitanten van Nederland. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem over de afgelopen periode, waarin de branche het moeilijk had, en de vooruitzichten voor de komende tijd.
Wierish Debipersad: “Het afgelopen jaar hebben we harde klappen gehad toen er weinig mensen op straat waren, en ook het eerste kwartaal van dit jaar was moeilijk. Maar sindsdien loopt het in een rechte lijn omhoog, waarbij analoge...
|
|
|
|
Na een periode van ruim 24 jaar bij Medialand/ Vizeum/ dentsu stapt Evert Bronkhorst over naar Abovo Maxlead. Daar zal hij een centrale rol krijgen in het mediateam van Abovo Media in Hoorn.
Evert Bronkhorst begon zijn mediacarrière in 1981 bij een aantal reclamebureaus. Hierna volgden stappen bij Schreiner & van Bokkel en Initiative Media. In 1997 werd hij partner bij Medialan, dat later overgenomen werd door Aegis en verder ging onder de naam Vizeum. Een lange periode volgde, de...
|
|
|
|
Digital Branding Agency Born05 is vanaf heden de lead agency voor Steve Madden. Het bureau gaat samen met growth agency Off The Record aan de slag met het creëren van de storyline van het lifestyle fashion merk voor de Europese markten.
Born05 werkt aan de brand awareness en de groei van Steve Madden in de Europese markt. Hier bevindt zich de grootste groeimarkt voor het lifestyle fashionmerk voor dames, heren en kids. Steve Madden heeft Born05 in de arm genomen...
|
|
|
|
Lidl Nederland heeft na een oriëntatie opnieuw gekozen voor mediabureau ZIGT. ZIGT werkt sinds 2007 voor Lidl.
Jorieke de Vries-Goosen, Head of Marketing bij Lidl Nederland: "We zijn blij dat we de samenwerking kunnen voortzetten. Samen hebben we Lidl de afgelopen jaren naar de top van adverteerders gebracht, dat was geen makkelijke weg. Daar is vertrouwen, toewijding en een intens partnership voor nodig. In een medialandschap bomvol uitdagingen is het fijn zo’n partner te hebben, ik kijk vol vertrouwen uit naar de...
|
|
|
|
Logitech heeft de Zone Wired Earbuds op de markt gebracht, bedrade earbuds voor de hybride werkomgeving. Deze bedrade earbuds beschikken over certificering voor Google Meet, Microsoft Teams en Zoom.
De Zone Wired Earbuds zijn ontworpen om bedrijven en werknemers te helpen bij het opzetten van calls met helder, goed hoorbaar geluid vanuit elk type device. De Zone Wired Earbuds zijn ontworpen voor professionals en teams die behoefte hebben aan een plug-and-play optie van...
|
|
|
|
Sunweb Group heeft digital agency Dept gekozen om het bedrijf te begeleiden op het vlak van media, technologie en data op strategisch en operationeel niveau. Het gaat daarbij om de zes vakantiemerken die onder Sunweg Group vallen.
Sunweb Group wil marktleider worden op het gebied van digitale vakanties. Om de vooropgestelde groei targets te behalen, is een efficiënte, effectieve én schaalbare marketingmachine nodig. Dept heeft met stakeholders een digital-first (media)strategie gecreëerd die Sunweb Group...
|
|
|
|
Ben jij een editor met enige jaren ervaring? Kan je goed werken met deadlines en vind je het tof om te werken aan afwisselende projecten? En ben je per direct fulltime beschikbaar? Lees dan snel verder!
Omschrijving functie
Jij bent een editor met enige jaren ervaring. Je houdt van afwisselende projecten. De ene dag ben je bezig met een uitlegvideo of productvideo en de andere dag met een aflevering van een realityserie. Je bent inhoudelijk sterk onderlegd en kan dit goed vertalen naar je edit. Je vindt het...
|
|
|
|
Als Video Content Creator bij StukTV bedenk, schrijf en produceer jij inhoudelijke sterke social & videocontent. Content waarmee StukTV de toon zet op YouTube, Instagram of welk platform dan ook.
Jij weet als geen ander (online) trends te vertalen naar sterke verhalen of verrassende content. Van een backstage video voor social media tot een nieuwe aflevering van een StukTV serie. Ben jij die enthousiaste, gedreven en inhoudelijk sterke redacteur die niet kan wachten om de mediawereld omver te...
|
|
|
|
ViacomCBS Networks EMEAA is comprised of many of the world’s most iconic consumer brands. Its portfolio includes Paramount+, Pluto TV, ViacomCBS International Studios, MTV, Nickelodeon, Comedy Central, Paramount Network, BET, Game One and J One, and the cluster spans Africa, Asia, Middle East and all European countries except UK & Ireland.
In addition to offering innovative streaming services and digital video products, ViacomCBS Networks EMEAA provides powerful capabilities in production, distribution and advertising solutions for partners across more than 140 countries...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|