Jaargang 4 | editie 47 | 2 december 2021
 

[Interview] Wierish Debipersad: Via onze schermen bereikt Clear Channel ook lastige doelgroepen zoals jongeren

Wierish Debipersad is commercieel directeur van Clear Channel Nederland, een van de grootste buitenreclame-exploitanten van Nederland. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem over de afgelopen periode, waarin de branche het moeilijk had, en de vooruitzichten voor de komende tijd.

Wierish Debipersad: “Het afgelopen jaar hebben we harde klappen gehad toen er weinig mensen op straat waren, en ook het eerste kwartaal van dit jaar was moeilijk. Maar sindsdien loopt het in een rechte lijn omhoog, waarbij analoge...

Lees Meer

 

Mediapionier Evert Bronkhorst versterkt Abovo Maxlead

Na een periode van ruim 24 jaar bij Medialand/ Vizeum/ dentsu stapt Evert Bronkhorst over naar Abovo Maxlead. Daar zal hij een centrale rol krijgen in het mediateam van Abovo Media in Hoorn.

Evert Bronkhorst begon zijn mediacarrière in 1981 bij een aantal reclamebureaus. Hierna volgden stappen bij Schreiner & van Bokkel en Initiative Media. In 1997 werd hij partner bij Medialan, dat later overgenomen werd door Aegis en verder ging onder de naam Vizeum. Een lange periode volgde, de...

Lees Meer

 

Ace agencies Born05 en Off The Record gaan Europese samenwerking aan met Steve Madden

Digital Branding Agency Born05 is vanaf heden de lead agency voor Steve Madden. Het bureau gaat samen met growth agency Off The Record aan de slag met het creëren van de storyline van het lifestyle fashion merk voor de Europese markten.

Born05 werkt aan de brand awareness en de groei van Steve Madden in de Europese markt. Hier bevindt zich de grootste groeimarkt voor het lifestyle fashionmerk voor dames, heren en kids. Steve Madden heeft Born05 in de arm genomen...

Lees Meer

 

Lidl Nederland kiest opnieuw voor ZIGT

Lidl Nederland heeft na een oriëntatie opnieuw gekozen voor mediabureau ZIGT. ZIGT werkt sinds 2007 voor Lidl.

Jorieke de Vries-Goosen, Head of Marketing bij Lidl Nederland: "We zijn blij dat we de samenwerking kunnen voortzetten. Samen hebben we Lidl de afgelopen jaren naar de top van adverteerders gebracht, dat was geen makkelijke weg. Daar is vertrouwen, toewijding en een intens partnership voor nodig. In een medialandschap bomvol uitdagingen is het fijn zo’n partner te hebben, ik kijk vol vertrouwen uit naar de...

Lees Meer

 

Logitech komt met Zone Wired Earbuds

Logitech heeft de Zone Wired Earbuds  op de markt gebracht, bedrade earbuds voor de hybride werkomgeving. Deze bedrade earbuds beschikken over certificering voor Google Meet, Microsoft Teams en Zoom.

De Zone Wired Earbuds zijn ontworpen om bedrijven en werknemers te helpen bij het opzetten van calls met helder, goed hoorbaar geluid vanuit elk type device. De Zone Wired Earbuds zijn ontworpen voor professionals en teams die behoefte hebben aan een plug-and-play optie van...

Lees Meer

 

Sunweb Group kiest Dept

Sunweb Group heeft digital agency Dept gekozen om het bedrijf te begeleiden op het vlak van media, technologie en data op strategisch en operationeel niveau. Het gaat daarbij om de zes vakantiemerken die onder Sunweg Group vallen.

Sunweb Group wil marktleider worden op het gebied van digitale vakanties. Om de vooropgestelde groei targets te behalen, is een efficiënte, effectieve én schaalbare marketingmachine nodig. Dept heeft met stakeholders een digital-first (media)strategie gecreëerd die Sunweb Group...

Lees Meer

 

 
 

[Vacatures] Towel Media zoekt een Senior Editor

Ben jij een editor met enige jaren ervaring? Kan je goed werken met deadlines en vind je het tof om te werken aan afwisselende projecten? En ben je per direct fulltime beschikbaar? Lees dan snel verder!

Omschrijving functie

Jij bent een editor met enige jaren ervaring. Je houdt van afwisselende projecten. De ene dag ben je bezig met een uitlegvideo of productvideo en de andere dag met een aflevering van een realityserie. Je bent inhoudelijk sterk onderlegd en kan dit goed vertalen naar je edit. Je vindt het...

Lees Meer

 

[Vacatures] Talpa Network zoekt een Video Content Creator StukTV

Als Video Content Creator bij StukTV bedenk, schrijf en produceer jij inhoudelijke sterke social & videocontent. Content waarmee StukTV de toon zet op YouTube, Instagram of welk platform dan ook.

Jij weet als geen ander (online) trends te vertalen naar sterke verhalen of verrassende content. Van een backstage video voor social media tot een nieuwe aflevering van een StukTV serie. Ben jij die enthousiaste, gedreven en inhoudelijk sterke redacteur die niet kan wachten om de mediawereld omver te...

Lees Meer

 

[Vacancy] ViacomCBS is looking for a Presentation Scheduler

ViacomCBS Networks EMEAA is comprised of many of the world’s most iconic consumer brands. Its portfolio includes Paramount+, Pluto TV, ViacomCBS International Studios, MTV, Nickelodeon, Comedy Central, Paramount Network, BET, Game One and J One, and the cluster spans Africa, Asia, Middle East and all European countries except UK & Ireland.

In addition to offering innovative streaming services and digital video products, ViacomCBS Networks EMEAA provides powerful capabilities in production, distribution and advertising solutions for partners across more than 140 countries...

Lees Meer

 

Iemand nog een baan?

Lees Meer

 
 

Overig nieuws

[Marketing Report Radio] Gabriela Nouws (SuperRebel) over Hotel SuperRebel: Een smeltkroes van creativiteit 19-04-2024 | 11:51:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de keuze voor een hotel als kantoor en hoe dat de creativiteit stimuleert


Lemon Scented Tea ontwikkelt campagne met pratende spiegelhangers voor Sunny Cars 19-04-2024 | 11:22:00
Met de introductie van deze merkassets maakt Sunny Cars de eerste stap van een functioneel, naar een emotioneel merk


[Grow by DPG Media] Hoe Intertoys een sterker imago bouwde met de inzet van Ouders van Nu en Reclamefolder.nl 19-04-2024 | 10:48:00
Van het bouwen van blokken tot aan het bouwen van een sterk merk: Intertoys kan het allebei


[Interview] Job Jan Altena en Joris de Bruin (CPNB): met weinig budget veel bereiken voor het boek 19-04-2024 | 10:30:00
Job Jan Altena is persvoorlichter en Joris de Bruin is analist bij de Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek (CPNB). We spreken beiden over hoe CPNB met marketing en pr omgaat ter promotie van boeken


Fama Volat en Randstad introduceren het Inzendbureau 19-04-2024 | 10:18:00
Ondanks aanhoudende krapte op de arbeidsmarkt worden statushouders nog steeds massaal over het hoofd gezien


[Vacatures] Fremantle zoekt een Project Controller 19-04-2024 | 08:35:00
Fremantle is per direct op zoek naar een Project Controller


[Vacatures] Fremantle zoekt een Senior Business Controller 19-04-2024 | 08:05:00
Fremantle is per direct op zoek naar een Senior Business Controller


[Interview] Nicky Levinschi (ZIGT): consolidatie is eigenlijk altijd slecht nieuws voor de klant 19-04-2024 | 00:54:00
Nicky Levinschi is per 1 april 2024 benoemd tot CEO van ZIGT Nederland. We spreken haar over het vertrek van een aantal mangementsleden, haar visie op ZIGT en de mediamarkt


Michiel Marsman & Dion Holla (Sizzer): Sonic Branding, maar dan sexy: jouw merk als muziekfestival 18-04-2024 | 13:10:00
Tegenwoordig hebben merken steeds meer moeite om hun doelgroep te bereiken en relevant te blijven. Muziek is hiervoor een buitengewoon krachtige tool, echter - hoe werkt dit dan? 


SuperRebel en Kaaps Film ontwikkelen merkfilm voor Aartsen 18-04-2024 | 12:48:57
Na een vernieuwde website, was de uitdaging voor SuperRebel Agency om samen met Kaaps Film de nonstopfresh-belofte van Aartsen te vertalen naar een eigenzinnige en moderne film


Fusie OrangeValley, MvH Media, AdResults, Increase en NewPort Capital 18-04-2024 | 12:02:00
De digital marketingbureaus OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan de handen ineen. NewPort Capital treedt toe als investeerder


team5pm produceert Prime Video-serie B&B Bankzitters 18-04-2024 | 11:46:00
In de show runnen YouTube-sterren Raoul, Koen, Matthy, Robbie en Milo elke week op hun beurt een B&B


[Marketing Report Radio] Dorkas Koenen (Rabobank) over de kracht van sportieve meditatie en verbinding 18-04-2024 | 11:30:00
Te gast bij Marketing Report Radio spreken we Dorkas Koenen over zijn boek Bergen liegen niet, de reis naar verbinding én zijn nieuwe boek Klantonvriendelijkheid


[Interview] Inês Bernardo (Scrambled) over de makeover van de foodafdeling van HEMA 18-04-2024 | 11:25:00
Inês Bernardo is creatief directeur bij Scrambled. In een interview vertelt ze over de makeover van Hema en The Food Content Agency Scrambled


[Vacatures] DPG Media zoekt een Marketing Specialist 18-04-2024 | 11:05:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Marketing Specialist (Marketplace vtwonen) -Amsterdam



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -