Jaargang 4 | editie 45 | 30 november 2021
 

MIX en Elevator ontwikkelen Europese campagne voor Boels Rental

Het Nederlandse verhuurbedrijf Boels Rental lanceert de campagne; Don’t let winter stop your project. De campagne laat in een groot aantal Europese landen zien dat de klant kan rekenen op Boels Rental om de winter door te komen.

MIX (Creatie) en Elevator (Performance) ontwikkelden de campagne. Tessa Visser, Campaign Manager Europe bij Boels Rental: “De winter kan zorgen voor grote problemen in de bouw. Sneeuw, regen en het gebrek aan licht zorgen voor obstakels. De kosten kunnen hoog oplopen als hier niet...

Lees Meer

 

Mirte van Wetten en Barbara Louisse versterken Counter Content

Mirte van Wetten en Barbara Louisse zijn begonnen bij Counter Content, het Zaanse bureau voor pr- & contentmarketing en onderdeel van Counter Collective. Barbara Louisse werkt als pr- en communicatieadviseur voor klanten als Zenjob, StudeerSnel.nl en EasyPark.

Mirte van Wetten is sinds september 2021 account- en projectmanager, een toegevoegde functie binnen het bureau. Zij geeft extra structuur en sturing aan grote accounts zoals Gorillas, Respeggt en Kennemer Duincampings, onder...

Lees Meer

 

N=5 maakt emotionele campagne IZZ over druk in zorg

In de nieuwe campagne, gemaakt door N=5, belicht IZZ de druk op de zorg vanuit een nieuw perspectief: de mensen die het dichtst bij de zorgmedewerkers staan. De campagne is gebouwd op de insight dat meer dan de helft (54%) zich zorgen maakt om hun gezondheid.

Veel zorgmedewerkers hebben namelijk een blinde vlek waar het de eigen zorg betreft en zijn vooral gericht op anderen. Door ze aan te spreken via de mensen die het dichtst bij ze staan, hoopt IZZ dat de boodschap ‘Zorg ook goed voor...

Lees Meer

 

[Interview] Wierish Debipersad: Via onze schermen bereikt Clear Channel ook lastige doelgroepen zoals jongeren

Wierish Debipersad is commercieel directeur van Clear Channel Nederland, een van de grootste buitenreclame-exploitanten van Nederland. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem over de afgelopen periode, waarin de branchehet moeilijk had, en de vooruitzichten voor de komende tijd.

Wierish Debipersad: “Het afgelopen jaar hebben we harde klappen gehad toen er weinig mensen op straat waren, en ook het eerste kwartaal van dit jaar was moeilijk. Maar sindsdien loopt het in een rechte lijn omhoog, waarbij analoge...

Lees Meer

 

 
 

DeMedia100 | DeMarketing100 Event | 2 februari 2022

Het DeMedia100 | DeMarketing100 Event is dé netwerkavond van het jaar voor de top van de Nederlandse media- en marketingcommunicatiewereld. De elfde editie van dit exclusieve event vindt plaats op 2 februari 2022 in Amsterdam.

Tijdens het event worden traditiegetrouw de nieuwe editie van DeMedia100 en DeMarketing100 bekendgemaakt. Voor het vijfde jaar geven wij het DeMedia100 Magazine uit...

Lees Meer

 

[Vacatures] UM zoekt een Process & Support Manager

Wij zoeken een ervaren Process & Support Manager die binnen onze klantteams  zorgt voor rust, focus en efficiency op administratief en operationeel gebied en daarmee de samenwerking met collega’s en klanten zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Wie zijn wij?

Wij zijn UM. Onderdeel van IPG Mediabrands, een internationale agency met alleen in Nederland al bijna 400 ervaren denkers & doeners. Binnen onze agency komen creativiteit, technologie en data samen. Wij helpen merken...

Lees Meer

 

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Marketing

Heb je een scherp oog voor detail en deins je niet terug voor strakke deadlines? Ben jij in staat om foutloos en in hoog tempo prachtige Direct mail concepten samen te stellen op basis van input van specialisten als vormgevers, tekstschrijvers, contentproducers en CRO managers? Zo ja, lees dan snel verder om meer te weten over onze vacature van Redacteur Marketing!

Functieomschrijving

Je maakt onderdeel uit van Circulation. Deze afdeling is verantwoordelijk de abonnementenverkoop- en behoud van alle magazine- en krantenmerken van DPG Media. De...

Lees Meer

 

[Vacatures] Exterion Media zoekt een Account Manager regio Haaglanden/Rotterdam

Wij zijn Exterion Media. Trotste nummer 1 buitenreclame-exploitant van Nederland en onderdeel van Global (het grootste radiobedrijf van de UK). Buitenreclame, ook wel in de hippere variant Out-of-Home genoemd, is het oudste massamedium ter wereld en groeit nog steeds.

Onderweg kom je meerdere keren per dag, bewust of onbewust, in aanraking met aansprekende creaties van adverteerders. Out-of-Home is hét middel om het verschil te maken: het is overal, 24/7, bereikt jongeren die je niet...

Lees Meer

 

Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

De drie Shortlisten SAN ABC Accenten 2023 zijn bekend 23-04-2024 | 12:08:00
De ABC-jury heeft na een tweede ronde in voorgaande weken de Shortlisten voor de drie SAN ABC Accenten 2023 vastgesteld


Xelion kiest Fightclub voor branding en performance campagnes 23-04-2024 | 10:34:00
Fightclub heeft onlangs een hernieuwde merkpositionering ontwikkeld voor Xelion, en werkt nu aan een campagne die de creatieve visie van het bureau vertaalt naar een aansprekende en effectieve strategie


[The List] Fightclub 23-04-2024 | 09:51:00
Sommige mensen zien ons als een stel vechtersbazen en -bazinnen. En eerlijk gezegd, ze hebben gelijk


Shortlist SAN Next Merkenbouwer 2023 bekend 22-04-2024 | 17:01:00
Na de eerste juryrondes heeft de jury SAN Next Merkenbouwer uit alle kandidaten vijf kandidaten op de Shortlist 2023 geplaatst


Hr scale-up Alleo haalt 5 miljoen aan investeringen binnen 22-04-2024 | 16:57:31
Alleo (voormalig YourCampus), een platform gericht op het optimaliseren van werknemer compensatie, heeft vijf miljoen euro opgehaald bij investeerders


Annika Drion, Milo Duyff, Kim Trap, Leila Popovych en Rico de Lange MT Boomerang 22-04-2024 | 16:25:00
Na 18 jaar doen de oprichters van Boomerang; Bo The, Alexander Veltman, Fikret Fetahovic en Eldin Fetahovic een stapje terug


Dentsu Creative ontwikkelt hardloop-campagne Nationale-Nederlanden 22-04-2024 | 16:08:29
Nationale-Nederlanden (NN) wil ook de beginnende hardloper in beweging brengen om zo bij te dragen aan het welzijn van een zo groot mogelijke groep mensen


Megawatt ontwikkelt campagne rondom erotische realityshow voor EasyToys 22-04-2024 | 16:05:00
EasyToys ondersteunt de recent gelanceerde realityshow The Clitoris Conquest met een uitgebreide campagne, ontwikkeld door Megawatt. De campagne bestaat uit onder meer een landingspagina en interactieve online game.  


The Others ontwikkelt vernieuwde visuele identiteit voor Eco-Movement 22-04-2024 | 15:45:00
Het doel van deze herpositionering is het verhogen van de waardeperceptie van Eco-Movement met opdrachtgevers zoals Uber, Tesla, Google en TomTom


UM, Alfred, Talpa Network & Praxis ontwikkelen reality-klusprogramma Het Blok 22-04-2024 | 15:19:00
UM ontwikkelde de contentstrategie van het reality-klusprogramma Het Blok, waarin Praxis zich positioneert als partner voor het verduurzamen van je woning


Crocodile Agency ontwikkelt campagne voor Bar-le-Duc 22-04-2024 | 12:50:00
Met onder andere een merkvideo, die de positioneringsstrategie Dorstig naar Meer zichtbaar maakt, inclusief een retail winactie


TBWA\NEBOKO introduceert samen met Odido Het Telefoonboekje 22-04-2024 | 12:08:00
Een verhaal geschreven in app-gesprekken door de kinderboekenschrijver Marjon Hoffman, onder andere bekend van de populaire reeks De Regels van Floor


[Vacatures] M2|OC zoekt een Communications Consultant 22-04-2024 | 07:32:00
M2|OC is per direct op zoek naar Communications Consultant -Full-time · Amsterdam


[Marketing Report Radio] Gabriela Nouws (SuperRebel) over Hotel SuperRebel: Een smeltkroes van creativiteit 19-04-2024 | 11:51:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de keuze voor een hotel als kantoor en hoe dat de creativiteit stimuleert


Lemon Scented Tea ontwikkelt campagne met pratende spiegelhangers voor Sunny Cars 19-04-2024 | 11:22:00
Met de introductie van deze merkassets maakt Sunny Cars de eerste stap van een functioneel, naar een emotioneel merk



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -