Jaargang 14 | editie 31 | 9 december 2021 |
|
|
Nederlands MediaNetwerk publiceert een serie interviews over special interest websites. Vandaag spreken wij Chris Riemens, hoofdredacteur van (mannen)platform FHM.
Dag Chris, kun jij FHM introduceren?
Hi! Zeker weten. FHM is al sinds 2000 toonaangevend in alle onderwerpen die mannen (en vrouwen) interesseren. Jarenlang als print magazine, maar sinds 2013 zijn we volledig digitaal. Of nou ja, bijna volledig digitaal, want we brengen elk jaar nog wel de FHM500 uit, het magazine waarin we op zoek gaan naar de 500 Mooiste Vrouwen...
|
|
|
|
Justine Huffmeijer is per 1 februari 2022 aangesteld als Managing Director van SimpelZodiak, een label van Banijay Benelux. Zij volgt Laurens Woldberg op, die het bedrijf verlaat en aan de slag gaat als creatief producent bij KRO-NCRV.
Justine Huffmeijer wordt verantwoordelijk voor de algehele bedrijfsvoering van SimpelZodiak en neemt plaats in het managementteam van Banijay Benelux. SimpelZodiak, gespecialiseerd in realiteit, adventure en factual content...
|
|
|
|
Nordic Entertainment Network Group (NENT) lanceert Viaplay per 1 maart 2022 Viaplay. Daarbij heeft NENT distributieovereenkomsten met de NOS, VodafoneZiggo en KPN afgesloten. De NOS zal via de NPO zowel de Nederlandse Grand Prix in Zandvoort live gratis uitzenden en de samenvattingen brengen.
Een abonnement zal 13,99 euro per maand kosten. Dit kan direct bij Viaplay worden afgenomen, maar ook via onder meer Ziggo en KPN. Nederland is het elfde land waar Viaplay beschikbaar zal zijn. In de komende twee jaar...
|
|
|
|
VodafoneZiggo heeft een contract afgesloten met ViacomCBS Global Distribution Group. Daarbij verkrijgt VodafoneZiggo volgens eigen zeggen ook exclusieve content zoals American Rust , City on a Hill, Spy City en Evil.
Dit moet het wegvallen van exclusieve HBO-content verzachten. Enkele HBO-series waaronder Mare of Easttown, The White Lotus, Insecure en Sucession blijven nog wel te zien. ViacomCBS Global Distribution Group verkoopt content van onder meer Paramount Picutres...
|
|
|
|
Tweakers heeft een platform gelanceerd voor techliefhebbers en consumenten die op zoek zijn naar een product, maar daar in begrijpelijke taal over willen lezen, zodat ze snel de juiste keuze kunnen maken.
Voor Tweakers, onderdeel van DPG media is het de eerste keer dat die een gloednieuw eigen merk ontwikkeld heeft en in de markt zet. Veel consumenten komen tijdens hun zoektocht bij Tweakers terecht. Daar worden ze geconfronteerd met een enorm aanbod, tientallen...
|
|
|
|
We beginnen even met het nieuws van 31 maart 2021
Na een intensief tenderproces zijn Kantar en Ipsos door SKO, NLO, NOM en VINEX geselecteerd om het nieuwe geïntegreerde bereiksonderzoek op te zetten. Onder de nieuwe naam Nationaal Media Onderzoek (NMO) zal het bereik van televisie, radio, print en online worden gemeten en gaat het op termijn de huidige standaarden vervangen. Elk afzonderlijk bereiksonderzoek wordt daarbij vernieuwd en sterk verbeterd. De crossmediale opzet van het nieuwe...
|
|
|
|
Het DeMedia100 | DeMarketing100 Event is dé netwerkavond van het jaar voor de top van de Nederlandse media- en marketingcommunicatiewereld. De elfde editie van dit exclusieve event vindt plaats op 2 februari 2022 in Amsterdam.
Tijdens het event worden traditiegetrouw de nieuwe editie van DeMedia100 en DeMarketing100 bekendgemaakt. Voor het vijfde jaar geven wij het DeMedia100 Magazine uit. Iedereen heeft mensen mogen voordragen voor DeMedia100 en DeMarketing100. De lijsten worden...
|
|
|
|
Ben jij bekend met de mediabranche, commercieel gedreven en een echte netwerker? Word jij enthousiast van het genereren van new business maar ook het beheren en uitbouwen van onze relaties? Dan zijn wij bij Qmusic op zoek naar jou!
Wat ga je doen
Als Accountmanager Direct Clients houd jij je bezig met het opbouwen, in stand houden en proactief bewerken van een (potentieel) adverteerders netwerk. Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor jouw eigen business, een kleine...
|
|
|
|
NRC zoekt geregeld redacteuren voor het versterken van onze Nieuwsdienst en houdt daarvoor enkele keren per jaar een selectiedag.
Onze Nieuwsdienst staat in de frontlinie van het laatste nieuws. Als er iets gebeurt in de wereld, zorgt de Nieuwsdienst dat we zo snel mogelijk een nieuwsbericht op nrc.nl hebben staan. Een bericht met de nodige betrouwbaarheid, verdieping en context, kortom: van NRC-kwaliteit. Bij echt groot nieuws zorgt de Nieuwsdienst dat...
|
|
|
|
Met één landelijk dagblad, 9 regionale dagbladen, 44 lokale nieuwsbladen en huis-aan-huiskranten en meer dan 85 digitale platforms bieden wij onze adverteerders het grootste bereik door héél het land en recht in de regio.
Bij ons worden adverteerders gezien. Met o.a. de afdelingen Inside Sales, Field Sales en Digital & Agencies hebben we echt veel in huis. Als jij zeker weet dat je de sales in wilt en de belangrijkste skills, attitude, en ambitie in huis hebt dan ben jij misschien wel onze nieuwe Sales Executive...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
Nederlands MediaNieuws is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl Het Nederlands MediaNieuws publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|