Jaargang 4 | editie 50 |10 december 2021 |
|
TBWA\NEBOKO lanceert haar designstudio: Studio Neboko. De studio specialiseert zich in branding & advertising. De Studio heeft werkt voor TBWA-klanten zoals NS, McDonald's, Adidas, Philips, Albert Heijn, TOTO en T-Mobile maar heeft ook ruimte voor eigen klanten.
Joris Groot, Design Director bij TBWA\NEBOKO: “Van Studio Neboko willen we een van de sterkste designstudio’s van Nederland maken. Met onze huidige klanten is er al een sterke stroom van design-gedreven werk bij TBWA\NEBOKO. Met...
|
|
|
|
AB InBev kondigt de CO2-ambitie aan om haar vijf grootste brouwerijen in Europa al in 2028 naar Net Zero te brengen. Dit zou een jaarlijkse reductie betekenen van 110.740 ton CO2, wat gelijk staat aan de uitstoot van bijna 35.000 personenauto’s.
Deze Europese aankondiging is onderdeel van de ambitie om wereldwijd in 2040 in de gehele waardeketen Net Zero te realiseren. De ambities passen in de purpose van de brouwer, die afgelopen vrijdag werd aangekondigd: We dream big to...
|
|
|
|
Het van oorsprong Britse Dyson heeft Mediabrands gekozen als wereldwijd mediabureau voor zijn mediaplanning, inkoop en inkoop van betaalde zoekopdrachten. De gunning gaat op 1 april 2022 in zo bericht het Britse vakblad Campaign. In Nederland is het de verwachting dat het account naar UM zal gaan, dat onderdeel is van Mediabrands.
In het voorjaar van 2021 heeft Dyson een review uitgevoerd van de mediabureautaken die de afgelopen acht jaar aan Mindshare waren vergeven. Dyson’s media-uitgaven zijn in...
|
|
|
|
De feestdagen staan weer voor de deur. En de gemiddelde Nederlander struint – zeker nu – online vele websites af om een stukje vreugde cadeau te doen aan zijn of haar naasten. Vorig jaar deden we maar liefst 23 procent méér online aankopen.
De stijging zat vooral in de online bestelling van producten, daar waar diensten juist een afname lieten zien (bron: Thuiswinkel.org). Met de almaar krapper wordende huishoudbudgetten ligt de zoektocht naar meer betaalbare cadeaus – en daarmee onbetrouwbare online aanbieders...
|
|
|
|
50 procent van de studenten is ontevreden over Video Collaboration-oplossing in digitaal onderwijs. Dit blijkt uit een onderzoek over de huidige stand van zaken in digitaal onderwijs dat in mei in opdracht van Logitech door DVJ Insights is uitgevoerd bij 80 docenten en 220 studenten van Nederlandse en Vlaamse universiteiten en hogescholen.
Daarbij is gevraagd naar hun ervaringen met het les krijgen of lesgeven in het digitale onderwijs voor en tijdens de...
|
|
|
|
Bij Initiative vinden we het welzijn van onze mensen erg belangrijk. Gaat het met onze mensen goed, dan gaat het met Initiative goed. Daarom stimuleren wij onze mensen om maandelijks een Mental Welness Day op te nemen.
Een dag waarbij je bijvoorbeeld geen of heel weinig meetings hebt, de tijd krijgt om een sportklasje extra te doen, iets langer te lunchen. En eindelijk die vak-artikelen te lezen waar je al maanden niet aan toekomt. En dit zonder dat het je een vakantiedag kost. Je (mentale) gezondheid is belangrijk voor...
|
|
|
|
Ben jij bekend met de mediabranche, commercieel gedreven en een echte netwerker? Word jij enthousiast van het genereren van new business maar ook het beheren en uitbouwen van onze relaties? Dan zijn wij bij Qmusic op zoek naar jou!
Wat ga je doen
Als Accountmanager Direct Clients houd jij je bezig met het opbouwen, in stand houden en proactief bewerken van een (potentieel) adverteerders netwerk. Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor jouw eigen business, een kleine...
|
|
|
|
Het ontwikkelen, produceren en distribueren van innovatieve content concepten behoort tot onze core business. Talpa Entertainment Productions heeft als televisieproductiebedrijf een grote nationale & internationale track record en ambitie.
Wij willen het Nederlandse publiek vermaken met onze concepten en producties om deze vervolgens internationaal te laten reizen. Als Head of International Content and Productions richt je je op de wereldwijde uitrol en...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|