Jaargang 4 | editie 48 | 3 december 2021 |
|
Liedewij Hentenaar is directeur van Audify, voorheen Radio Advies Bureau. Met de recente naamsverandering geeft het bureau aan zich in de breedste zin te richten op audioproducties, niet alleen op radio. Bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we haar over de naamswijziging en de plannen van Audify.
Liedewij Hentenaar: “Audify is het nieuwe RAB, onlangs gelanceerd met een andere positionering. Radio Advies Bureau was een mooie naam en is ook lang gebruikt, maar het heeft de lading nooit gedekt. In het audiodomein is er zo veel...
|
|
|
|
Kruidvat laat in haar kerstcommercial zien dat de mooiste dagen van het jaar niet duur hoeven te zijn. Zo slaagt de hoofdpersoon van de campagne, single moeder Lies, er met de hulp van Kruidvat in om zichzelf en haar kinderen een goede kerstlook te geven.
Voor een Kruidvat prijsje. En ze blijft, ondanks alle drukte, chaos en een irritante ex, de ideale gastvrouw van het kerstfeest. Met het geld dat ze bij Kruidvat heeft bespaard, bezorgt ze haar ex letterlijk een Merry Christmas. Kruidvat...
|
|
|
|
Fenno van der Velden is projectmanager van de Media Info Groep. Het bedrijf evolueerde van een knipseldienst tot een full service bureau dat voor klanten precies bijhoudt hoe vaak, wanneer en hoe ze in de media aan bod zijn gekomen. Media Info Groep lanceerde onlangs een vernieuwde portal. We spreken Fenno over deze ontwikkeling.
Hallo Fenno, gefeliciteerd met jullie vernieuwde portal. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Ons nieuwe portal biedt klanten de mogelijkheid om inzage te krijgen in hun media monitoring door hiervoor dashboards in te richten aan de hand van widgets. Dit is dan ook wat...
|
|
|
|
Patrick van Drongelen is per 1 december 2021 benoemd tot Managing Director bij Peek Creative Studios. Peek Creative Studios is onderdeel van de Wenneker Group. Met de benoeming vertrekt Michel Sohier die tot 21 oktober 2020 ook eigenaar was van Peek Creative Studios.
Patrick van Drongelen, werkte bij APS Group, waar hij verantwoordelijk was voor de European Marketing Operations van klanten als Albert Heijn, AkzoNobel, BMW, Adidas en Philips. Voor zijn tijd bij APS Group werkte Van Drongelen...
|
|
|
|
In het onderzoek Blik op Marketing heeft DPG Media met DVJ Insights gekeken naar de uitdagingen van marketeers en ondernemers op het gebied van marketing.
Er blijkt vooral behoefte te zijn aan meer strategisch langetermijndenken en aan datatoepassingen voor het maken van strategische keuzes. In het onderzoek hebben 200 marketeers en 240 ondernemers van Nederland toegelicht waar ze wakker van liggen en waar ze inspiratie van krijgen...
|
|
|
|
Als bedrijfseigenaar weet je dat de facturatie een belangrijk onderdeel is binnen de dagelijkse bedrijfsvoering. Of het nu om klanten gaat die al een aankoop hebben gedaan of om klanten die op het punt staan een aankoop te doen, er moeten eenmaal facturen gemaakt en verzonden worden.
Gelukkig kun je tegenwoordig factuurprogramma’s gebruiken om tijd en geld te besparen. Maar hoe kies je het juiste online facturatieprogramma en welke voordelen leveren ze voor je op? In dit artikel vertellen we meer over de toegevoegde...
|
|
|
|
Met ijzersterke en creatieve content helpen wij merken de dialoog aan te gaan met hun doelgroep. Relevante content voor het juiste moment, ingezet met het juiste middel om zo het gewenste publiek te bereiken.
Altijd bedacht vanuit de belevingswereld van de doelgroep. Liefst zo persoonlijk mogelijk om een sterke en duurzame verbinding te maken. Wij werken voor de mooiste A-merken binnen meerdere sectoren, marktsegmenten en branches. Van finance en zorg tot semioverheid, retail en food. Wij...
|
|
|
|
Bij Wayne Parker Kent zoeken we een Creative Copywriter om ons team te versterken.
Wat doet Wayne Parker Kent eigenlijk?
Wij maken content. Geen content die je moet zien van een merk, maar content die je wilt zien. Content waar je op zit te wachten. Van (online) video’s en podcasts tot social posts en SEO-artikelen. Af en toe maken we ook reclame. Soms is dat gewoon nodig als je extra veel aandacht wilt. Ja, wij zijn een creatief bureau, maar zeker geen traditioneel reclamebureau...
|
|
|
|
Wij zoeken een ervaren Process & Support Manager die binnen onze klantteams zorgt voor rust, focus en efficiency op administratief en operationeel gebied en daarmee de samenwerking met collega’s en klanten zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Wie zijn wij?
Wij zijn UM. Onderdeel van IPG Mediabrands, een internationale agency met alleen in Nederland al bijna 400 ervaren denkers & doeners. Binnen onze agency komen creativiteit, technologie en data samen. Wij helpen merken...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
[The List] Vandevorm
28-03-2024 | 11:34:00
Wij zijn Vandevorm, jouw one-stop-shop voor visuele communicatie. Wat je verhaal ook is, wij visualiseren het voor je.
[The List] Springbok
28-03-2024 | 11:11:45
Springbok is een digitaal & creatief bureau voor positieve groei, met 6 kantoren verspreid over België en Nederland
Nespresso introduceert videoserie: Mandy tot op de bodem
27-03-2024 | 11:56:00
Met de serie wil Nespresso belangrijke, zij het soms minder openlijk besproken, thema’s die Nederlanders en bedrijven bezighouden aan het licht brengen. Met als doel om uiteindelijk samen een positieve impact voor onze wereld en samenleving te realiseren
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|