Jaargang 4 | editie 49 |9 december 2021 |
|
Mette de Hoon is sinds anderhalf jaar Marketing Manager bij e-bike-to-go. Het bedrijf groeide in die periode van 20 naar 70 werknemers. In 2015 begon oprichter Jelle Visser e-bike-to-go met tien elektrische fietsen en dat zijn er intussen 10.000. Hoog tijd voor een goed gesprek met Mette de Hoon.
Mette de Hoon: “In het begin lag de focus op groot-zakelijke klanten, zoals PwC en UWV, die nog steeds klant zijn. Later kwam daar ook de consumentenmarkt bij, met abonnementen. Vanaf toen is het heel snel gegaan. Sinds...
|
|
|
|
Ik heb me laten vertellen dat de operatie van NOM een miljoen euro per jaar kost. Het precieze getal maakt verder niet uit. Ik denk dat we het er met elkaar over eens kunnen zijn dat mediabereiksonderzoek veel geld kost. Dan verwacht je ook een resultaat waar de markt iets mee kan. Maar wat overal geldt, geldt ook hier: garbage in is garbage out.
DPG Media stelt alleen gegevens van ADR Nieuwsmedia ter beschikking. Daar komt een gigantisch getal uit van een merkbereik van 10,4 miljoen...
|
|
|
|
Towel heeft een merkcampagne ontwikkeld voor Kia met de rapformatie De Jeugd van Tegenwoordig. Pepijn Lanen (Faberyayo), Oliviér Locadia (Willie Wartaal) en Fred Tratlehner (Vjeze Fur) spelen de hoofdrol in nieuwe online videoserie De Jeugd heeft de toekomst.
De heren zijn daarnaast te zien in een OOH-campagne langs de snelwegen A2 en A12 en in een dynamische social campagne. Kia biedt testrijders van de volledig elektrische Kia EV6 een audiotour aan, waarin de hoofdrolspelers...
|
|
|
|
Dept start met Ada by Dept, een eigen marketingtechnologieplatform dat is ontworpen om merken te helpen om hun digitale activiteiten op te bouwen en te versnellen. Creativiteit, technologie, data en mensen zijn de basis van digitaal succes en Ada by Dept combineert deze vier met de beste technologie en integraties van derde partijen voor duizenden campagnes.
Ada by Dept komt daarbij met oplossingen voor het stimuleren van betere prestaties op het gebied van media, data en privacy, SEO, marketplaces en dynamische content...
|
|
|
|
Atomico, an international investment firm that focuses on helping disruptive technology companies scale globally, announced that the Netherlands is emerging as Europe's hottest tech hub in its annual State of European Tech 2021 report.
Techleap.nl, a non-profit organisation, funded by the Dutch Ministry of Economic Affairs and Climate Policy, helping to quantify and accelerate the tech ecosystem of the Netherlands, welcomes the report and recognises the prosperity and maturity of the ecosystem...
|
|
|
|
We leven in een bijzondere tijd. Een tijd waarin de stem van de consument sterker is dan ooit. De tijd waarin merken moeten kiezen en de meeste CMO’s het er nu toch echt wel over eens zijn dat kleur bekennen en keuzes maken onvermijdelijk zijn.
De tijd van een leuke commercial maken en denken dat niemand door je waardes heen kijkt, als die waardes er überhaupt al waren, is echt voorbij. Echt zijn. Daar draait het om. Holle frasen als relevantie liggen achter ons. Echt zijn...
|
|
|
|
De met een Zilveren Loeki bekroonde Eén tegen eenzaamheid campagne is uitgebreid met een feestdagen commercial. De commercial is ontwikkeld door Open Now, onderdeel van DOT - de samenwerking tussen D&B, Open Now en TBWA.
In deze uiting, die vorig jaar wegens aangescherpte coronamaatregelen werd stopgezet, laat het ministerie van VWS wederom zien wat er gebeurt als je iets kleins voor iemand doet. En tegelijkertijd wat er gebeurt als je niets...
|
|
|
|
Wij zijn Glasnost, een ACE agency. Een creatief pr bureau dat dingen net even iets anders doet. Waar impact het resultaat is van creatieve campagnes die disrupten en het hart van de doelgroep raken.
Om zo merken met mensen en culturen te verbinden. Creatief, met lef en altijd earned first. Omdat de beste aandacht, verdiende aandacht is. Wij zoeken een Senior Consultant die de Glasnost visie en strategie zowel naar onze klanten als naar het team uitdraagt. Heb jij minimaal 6 jaar ervaring in het...
|
|
|
|
Kan jij werken terwijl miljoenen mensen met je meekijken? Bij DPG Media werk je voor merken die samen maandelijks ruim 90 procent van de Nederlanders bereiken.
Binnen het mediateam zijn we per direct op zoek naar een Media Planner. Het mediateam is verantwoordelijk voor de mediastrategie en het mediabeleid voor alle merken van DPG Media. Jaarlijks worden meer dan 100 campagnes ontwikkeld, van advies tot executie en van eigen media tot betaalde inzet. Dus ben jij op zoek naar een leuke uitdaging in het...
|
|
|
|
Wij zijn Exterion Media. Trotste nummer 1 buitenreclame-exploitant van Nederland en onderdeel van Global (het grootste radiobedrijf van de UK). Buitenreclame, ook wel Out-of-Home genoemd, is het oudste massamedium ter wereld en groeit nog steeds.
Onderweg kom je meerdere keren per dag, bewust of onbewust, in aanraking met aansprekende creaties van adverteerders. Out-of-Home is hét middel om het verschil te maken: het is overal, 24/7 en heeft een enorme digitale...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|