Jaargang 4 | editie 51 |16 december 2021
 

[Column] Jeroen Verkroost: Merken en The Metaverse: op zoek naar langdurige interacties

Ik ontkom er niet aan om eerst te proberen uit te leggen wat de metaverse überhaupt is. Dat is voor heel veel mensen namelijk absoluut nog niet duidelijk, terwijl je het woord ongeveer in elk stuk over innovatie, marketing en social media tegenkomt als de absolute toekomstdroom.

De metaverse is in feite de plaats waar je bent als je met (een deel van) je aandacht niet in de fysieke wereld bent. In die zin zijn we eigenlijk al in de metaverse op het moment dat we met ons hoofd bezig zijn een e-mail te componeren, een...

Lees Meer

 

Outbrain lanceert Native Advertising Header Bidding

Outbrain heeft Native Advertising Header Bidding gelanceerd. Deze zal Nederlandse mediapartners helpen bij het genereren van meer inkomsten door Outbrain in staat te stellen om advertenties te verspreiden op alle mogelijke advertentieplaatsen.

Native Header Bidding stelt de advertising engine van Outbrain in staat om programmatisch te bieden op display- en video-advertenties voor het presenteren van Outbrain Native Ads. Deze strategische stap is gezet om de mediapartners van...

Lees Meer

 

Dept breidt uit met digital marketing agency Feed

Met de komst van Feed breidt Dept zijn wereldwijde aanwezigheid uit naar Canada en Australië. Feed is gespecialiseerd in het leveren van hyper-gepersonaliseerde content op schaal voor vooruitstrevende internationale merken zoals eBay en Ancestry.com.

Met meer dan 200 experts in Londen, Manchester, San Francisco, Berlijn, Sydney, Parijs en Toronto versnelt Feed zijn wereldwijde executiekracht door zich aan te sluiten bij Dept, een van de snelst groeiende digital agencies ter wereld...

Lees Meer

 

Easytoys lanceert sexy e-book voor goed doel Dance4Life

De samenwerking tussen EasyToys en goede doelenorganisatie Dance4Life krijgt vanaf 15 december een extra boost met de lancering van een eigen erotisch e-book. Het boek behandelt onderwerpen waar ook Dance4Life zich voor inzet: plezier en gelijkheid in de slaapkamer met respect voor wensen en grenzen.

De totale opbrengst van het boek doneert EasyToys aan Dance4Life. Het e-book Genieten van Seks doe je zó is vanaf vandaag te bestellen via de erotische webshop voor het symbolische bedrag van 1 euro. Dit bedrag gaat direct naar...

Lees Meer

 

ICE announces Peter de Mönnink as new CEO

ICE, the world’s first integrated processing hub, has announced that Peter de Mönnink will take the helm as CEO, effective March 2022.

Peter brings a wealth of experience to the position from running several large media companies, with a proven track record of delivering new online products and services. For 3 years, Peter was CEO of the Dutch media company Talpa Network, overseeing a diverse range of audio, video, E-commerce and magazine services. Prior to this, he was CEO...

Lees Meer

 

[Marketing Report] Bob Koigi: The nexus between advertising and climate change

Advertising has a potential to play a significant role in combating climate change and can be used to educate customers about products and services with a low carbon footprint. 

This is according to a recent survey commissioned by the UK-based  Institute of Practitioners in Advertising, IPA , and carried out by Opinium among a sample of 2,000 UK adults aged 18 years and above. The survey further revealed that 59% of people like seeing what companies are doing to help...

Lees Meer

 

 
 

Facturatie uitbesteden via Debiteurnet, zo doe je dat!

Het debiteurenbeheer in eigen handen nemen vraagt veel tijd en energie. Vaak wordt het belang van het debiteurenbeheer over het hoofd gezien. Meestal is dit een gevolg van tijdgebrek, maar het kan simpelweg ook omdat er niet voldoende kennis over is of omdat het helemaal niet fijn is om alleen te doen. 

Debiteurnet.com praat je bij over de voordelen van uitbesteden. Je kunt dan een derde partij inschakelen en zo jouw debiteurenbeheer uitbesteden. Er bestaan echter meerdere manieren om jouw administratie door te geven...

Lees Meer

 

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Creative Producer

ij Wayne Parker Kent zijn we op zoek naar een ervaren Creative Producer voor onze video en overige digitale producties.

Je produceert onze creatieve concepten voor alle mooie merken waarvoor we werken. Meestal zijn dit videoproducties, maar het kan ook om een foto, podcast of event productie gaan. Het is zaak dat jij het gehele project, van A tot Z, tot in de puntjes kan produceren. Je houdt van duidelijkheid, overzicht, precisie en neemt graag de lead. Daarbij denk je...

Lees Meer

 

[Vacatures] JCDecaux zoekt Account Manager Amsterdam

Wil jij de kans grijpen om in het leukste Sales team van JCDecaux te werken? Dan ben je op zoek naar ons!

Waar worden wij enthousiast van?

Een collega, onze nieuwe Account Manager (Lokaal Amsterdam) in dit geval, die keihard durft te onderhandelen, maar nooit het belang van een waardevolle relatie uit het oog verliest. Jij kunt lokale adverteerders, media- en reclamebureaus overtuigen van de kracht van de buitenreclame: (Digital) Out of Home én JCDecaux in het...

Lees Meer

 

[Vacatures] Rapport zoekt een Out of Home Consultant

Raak jij ook zo enthousiast van mooie reclamecampagnes op grote digitale schermen? Je bent de campagnes van onze klanten Coca-Cola, Vattenfall of Nespresso vast wel eens tegen gekomen in het straatbeeld.

Om de prachtige klanten uit ons portfolio te versterken in hun marketing, zijn we per direct op zoek naar een: Out of Home Consultant. Als Out of Home (OOH) consultant ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van media-advies voor onze klanten. In het kort: Dat advies is een tactische...

Lees Meer

 

Iemand nog een baan?

Lees Meer

 
Vrolijk kerstfeest!

Wij wensen iedereen een vrolijk kerstfeest.

Het hoeft natuurlijk niet maar als je onze kerstwensvideo ook echt wilt bekijken, kan dat hier

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

Marketing Report lanceert reclamebureau database The List 25-04-2024 | 14:42:36
Marketing Report lanceert een reclamebureau-database. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.


Sander Pluijm Director Content Strategy bij AM Beyond* 25-04-2024 | 14:31:28
Hiervoor vervulde hij de rol van Head of Creative Media & Innovation bij UM.


Titus Eikelboom partner bij DropOuts 25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.


Mattel en Heinz lanceren limited edition Classic Barbiecue-saus 25-04-2024 | 12:13:00
Mattel heeft samengewerkt met Heinz om de limited edition Heinz Classic Barbiecue-saus te lanceren, beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk en Spanje.


BureauBranded ontwikkelt full-funnel campagne voor Microsoft 25-04-2024 | 11:54:00
BureauBranded nam interviews af, schreef alle scripts en begeleidde het productieproces van begin tot eind in nauwe samenwerking met producent Lukkien


Lemon Scented Tea en Cortina introduceren De Reflection Ride 25-04-2024 | 11:25:00
Cortina opent het fietsseizoen met een 10 meter lange spiegel, die als eerst te zien was op de eerste lentedag in Amsterdam


SuperRebel ontwikkelt duurzaamheidscampagne voor DCB Energy 25-04-2024 | 11:06:00
SuperRebel en DCB Energy lanceren een campagne die de voordelen van Vooruit Tanken benadrukt - het proactief kiezen voor duurzame mobiliteit


Auping kiest voor N=5 als lead agency 25-04-2024 | 10:38:53
Na een bureau-oriëntatie heeft Auping voor N=5 gekozen als partner op het gebied van merkcommunicatie en campagnes


[Vacatures] AudienceFirst part of ZUID Agency Group zoekt een PHP developer Laravel 25-04-2024 | 09:39:00
AudienceFirst part of ZUID Agency Group is per direct op zoek naar PHP developer Laravel -Full-time / Part-time · ZUID Agency Group HQ Tilburg


Natwerk ontwikkelt Koningsdag-campagne voor Nespresso 25-04-2024 | 09:32:45
Met de Travel Mug houd je niet alleen je cappuccino warm, maar ook je cocktails koud. Om Koningsdag door te komen met minder single-use bekers


Fitzroy ontwikkelt OOH-campagne Heinz: Helping reduce food waste since 1869 25-04-2024 | 09:19:00
In de AI-visuals van de campagne word je meegenomen door drie verschillende tijdsperioden waarin eten wordt geconsumeerd dat anders zou zijn weggegooid


[Vacatures] NPB Media zoekt een Accountmanager buitendienst (Regio Rotterdam) 25-04-2024 | 08:53:00
NPB Media is per direct op zoek naar een Accountmanager buitendienst (Regio Rotterdam)


[Vacatures] AudienceFirst part of ZUID Agency Group zoekt een Frontend developer Nextjs 25-04-2024 | 08:31:00
AudienceFirst (part of ZUID Agency Group) is per direct op zoek naar Frontend developer (Next.js) -Full-time / Part-time · ZUID Agency Group (HQ Tilburg)


[Vacancy] TBWA\X has a position for a Mid-Senior Digital Designer 25-04-2024 | 08:05:00
TBWA\X is directly looking for a Mid-Senior Digital Designer -Full-time  \  Amsterdam


Publicis, Le Pub en Boomerang organiseren samen met ADCN ADsterdam 24-04-2024 | 19:06:00
Publicis Groupe Nederland, Le Pub en Boomerang organiseren op 5 juli 2024 bij LIEF Amsterdam in samenwerking met ADCN | Club for Creativity ADsterdam



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -