Jaargang 5 | editie 1 | 18 januari 2021 |
|
Marc Stubbé is directeur en mede-eigenaar van Bisbrick, het bedrijf dat met het low-codeplatform een toolkit biedt om krachtige online interacties met B2B klantente bouwen. Als campagne of product op zich, of ter ondersteuning van bedrijfs-, marketing- en salesprocessen. Bij Nederlands Media Netwerk TV spreken we hem over zijn bedrijf.
Marc Stubbé: “Bisbrick is een low code no code-platform, voor B2B-klantinteractie. Het komt erop neer dat iedereen kan programmeren met onze Bricks en daarmee slimme dingen maken Je kunt als deskundige of professional zelf applicaties...
|
|
|
|
Team5pm heeft een kantoor geopend in Zuid-Afrika. Het is het derde buitenlandse kantoor van YouTube agency Team5pm. Stephanie Zee is aangesteld als managing director van het kantoor in Kaapstad. Zij heeft de leiding over het aan te stellen team dat internationale merken en publishers gaat helpen met succes op YouTube.
Jelmer Wind, co-founder Team5pm: “We zijn al een poos actief met de internationalisering van ons bureau. Waar inmiddels een vierde kantoor uit is voortgekomen. Dit keer in het prachtige Kaapstad, dat veel creatief talent kent met een...
|
|
|
|
Sinds 2017 biedt GROHE een breed scala aan gekleurde kranen en accessoires aan. De positie van GROHE is sterk, maar de concurrentie in dit segment is groot. In samenwerking met DPG Media zorgde GROHE ervoor dat ze vaker worden meegenomen in de overweging- en oriëntatiefase.
Informeren en activeren
- GROHE wil de Colors Collectie onder de aandacht brengen bij de doelgroep. Het doel is dat men:
- Weet dat GROHE met haar Colors Collectie een breed scala gekleurde kranen en accessoires biedt...
|
|
|
|
Content is al een tijd het buzzword binnen marketing. Toch zijn er, naast portretten en kleine social formats, weinig cases in Nederland die echt het verschil maken. Terwijl het aanbod en de hoeveelheid content die we consumeren alleen maar toenement.
We leven in een content-economie waarbij iedereen strijd om aandacht. Elke dag zien we uren aan content voorbij komen, maar zelden kunnen we deze boodschappen nog reproduceren. Dus hoe komt het dat we de kern van een...
|
|
|
|
In aanloop naar de bekendmaking van DeMarketing100, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerde marketeers. Vandaag spreken wij met Martin van Velzen, Director Marketing & e-Commerce bij Blokker
Wat voor jaar was 2021 voor het merk Blokker?
In een woord: uitdagend. Ruim een kwart van 2021 zijn onze winkels gesloten geweest als gevolg van Covid. Met ruim 400 winkels is dat een enorme financiële klap, ook omdat de grote winkelketens zoals Blokker geen tegemoetkoming in de...
|
|
|
|
Nestlé Professional introduceert een zelfbedieningsautomaat van Starbucks die warme en ijskoude dranken kan servern, met zuivelvrije melkalternatieven. Daarmee komt het bedrijf met het Self-Serve-koffieconcept van het We Proudly Serve Starbucks Coffee Programme.
Met deze automaat kan de gebruiker zijn eigen drankje naar smaak maken. Clive Brennan, hoofd marketing EMENA van Nestlé: "Vanaf het begin wilden we de consumentenervaring met zelfbedieningskoffie op een creatieve manier opnieuw...
|
|
|
|
De inflatie van het begrip contentmarketing zette het afgelopen jaar stevig door. Het wordt inmiddels gebruikt (en vooral misbruikt) voor zowat iedere vorm van commerciële communicatie. Een advertorial in je favoriete nieuwsmedium? Contentmarketing.
Influencercampagne voor een productlancering? Contentmarketing. Een video op YouTube? Yep. Contentmarketing is dan ook de veilige haven, een manier om impopulaire termen als reclame of corporate communicatie te vermijden. Voortkomend uit de nimmer aflatende drang van...
|
|
|
|
In aanloop naar de bekendmaking van DeMarketing100, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerde marketeers. Vandaag spreken wij Cees van de Water, marketingmanager bij Beter Bed.
Wat voor jaar was 2021 voor Beter Bed?
2021 hebben we als Beter Bed grote stappen kunnen zetten in onze herpositionering van slaapretailer naar beter slapen voor iedereen bereikbaar te maken. Zo hebben we in 2021 het Sleep as a Service-merk Leazzzy gelanceerd, waar je voor een vast bedrag per maand een boxspring kunt leasen. Met...
|
|
|
|
Luister dinsdag 18 januari om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn razendsnelle sidekick Bas Vlugt.
Vaste studiogast om het nieuws te duiden is René Zeedijk, Directeur Business Development bij media en performance bureau ZIGT. Onze gasten zijn...
|
|
|
|
According to the research report "In-Game Advertising - Forecast and Analysis Report 2020-2025", the market will witness a year-on-year growth rate of 9.34% in 2021 at a Compound annual growth rate, CAGR, of 16% during the forecast period.
The report is segmented by Platform (Mobiles, Computing Device and Consoles), and geography (North America, Europe, APAC, South America, and MEA). APAC is the largest market for in-game advertising. Factors such as the rise in the...
|
|
|
|
The global pandemic continues to impact ad spend and strategies on social media platforms among marketers and this will be more pronounced in 2022.
This, combined with today’s consumers who uses an average of eight social media platforms is informing a multi-platform approach among advertisers and brands for long-term success. Advertisers have become cognizant of this. A new survey by social advertising automation platform for creative and performance marketers, Smartly.io, dubbed “State of...
|
|
|
|
Het leukste digital marketingbureau van Nederland. Wij zijn een award winning agency en sinds 2014 onderdeel van IPG Mediabrands. Dit betekent dat wij goede partnerships hebben met onder andere Google en Facebook, met vele opleidingsmogelijkheden en het behalen van certificaten.
Al sinds de begindagen van online werken wij aan de beste digitale strategieën voor prachtige klanten als Nestle, Jumbo, Landal Greenparks, Rabobank en Wehkamp..
|
|
|
|
Born05 zoekt een business director die het bureau zakelijk leidt. Je bent inkomstenverantwoordelijk, leidt het bestaande team van business en accountmanagers en maakt onderdeel uit van het MT.
Je kunt zakelijk en inhoudelijk-strategisch richting geven aan onze opdrachtgevers en de teams binnen ons bureau. Je bouwt aan nieuwe proposities, draagt actief bij aan nog meer operational excellence, je werkt nauw samen met strategie en creatie en je wil met ons gezamenlijke werk impact maken...
|
|
|
|
Als Campagne Manager zorg je dat aansprekende klanten als Auto.nl, Basic Fit en Primera hun verhaal kunnen vertellen aan de juiste doelgroep via het juiste kanaal.
Wie zijn wij?
Wij zijn Abovo Maxlead, een media adviesbureau gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. Met behulp van media, data &tech en creatie helpen wij bedrijven groeien. Slim, effectief en origineel. Wij vertellen het verhaal op het juiste moment aan de juiste doelgroep via het juiste kanaal. Dit doen we met...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|