Jaargang 4 | editie 53 | 31 december 2021 |
|
Deze vraag komt net op het moment dat we weer in lockdown gaan, precies aan de vooravond van de feestdagen. Bij Initiative werken veel mensen met jonge gezinnen, die wederom de scholen dicht zien gaan en een oplossing zoeken om door te werken én voor de kids te blijven zorgen.
Het is de tijdsgeest. Als het om mensen gaat heeft dit zeker zijn weerslag op dat wat Initiative voor 2022 op de agenda heeft staan...
|
|
|
|
In een continu wijzigend mediamonitoringslandschap is het voor bedrijven van groot belang om boven op het nieuws en de data te zitten en precies te weten in welke media hun diensten, producten of klanten werden vermeld. Om hieraan te voldoen, lanceert Media Info Groep een volledig vernieuwde portal.
Online portals zijn inmiddels niet meer weg te denken, maar het is nog niet eens zo lang geleden dat de ‘ouderwetse’ knipselkrant per post naar de klanten van Media Info Groep werd gestuurd...
|
|
|
|
We leven in bijzondere tijden, hoor je vaak zeggen. Door de corona onduidelijkheid gaan ook op zakelijk gebied de jaren anders dan normaal. Hoe je als bedrijf presteert vergelijk je normaliter met het jaar daarvoor. Je voorspelling voor komend jaar, doe je normaliter door de laatste paar jaar op een rij te zetten.
Nu goed inschatten hoe 2022 gaat verlopen is echt lastig. Ik weet enerzijds zeker dat wij als Abovo Maxlead gewoon (weer) een goed jaar gaan hebben...
|
|
|
|
Vol trots sta je in de winkel met je verfrommelde lijstje, maar toch kom je thuis met allerlei spullen die hier niet op stonden. Je bent zeker niet de enige die dat overkomt.
Sterker nog: één op de twee boodschappers koopt wel eens een product onvoorzien of, met andere woorden, 50 procent van alle boodschappers doet aan impulsaankopen...
|
|
|
|
We kijken enorm uit naar 2022! We ronden een positief 2021 met elkaar af. We hebben verschillende nieuwe mooie klanten mogen verwelkomen; van de Floriade Expo die in 2022 plaatsvindt in Almere tot Hero Benelux en van Yuki/Visma tot Bisolvon.
Daarnaast zijn we door onze klanten en relaties in zowel de Fonk100, als de MT1000 en het Adformatie Media Report gewaardeerd met een nummer-1-positie als het gaat om klanttevredenheid/NPS...
|
|
|
|
Virtual, augmented en mixed reality komen nu gestaag uit de early adopter fase. De winnaars zijn zij met content, zoals streamingdiensten, game-publishers en storefronts, search en webshops, of zij die straks de integratietools leveren, zoals Microsoft, Apple en Shopify.
Met Web 3.0 komt dus er een extra laag straks op het bestaande internet. Ik spreek dan ook liever over Web 3.0 dan over een dertig jaar oude term...
|
|
|
|
In 2021 mochten wij ons verheugen in de warme belangstelling van onze wakkere columnisten. Hier een selectie van de meest gelezen columns van het jaar...
|
|
|
|
Wil je alles weten over ons bereik, onze events, onze plannen en propositie voor 2022 en waarom je er goed aan doet om partner of sponsor bij Marketing Report te worden, kijk hier dan onze showreel...
|
|
|
|
Binnen MAGNA zijn wij op zoek naar een Process & Support Manager. Als Process & Support Manager ben je verantwoordelijk de operationele ondersteuning; het zelfstandig managen en coördineren van ondersteunende werkzaamheden voor de Managing Director, deContracting Directors en de Buying Director van Magna Global Netherlands met het doel hen zo veel als mogelijk te ontlasten...
|
|
|
|
Sure, you will have challenging tasks, responsibilities, and freedom for your ideas, just like in other companies – but the difference is in the details.
At ViacomCBS you are not only bringing in your personal Know-How, but also your individual passion. Since we all share a love for great stories, we have gathered the best storytellers and committed ourselves to bringing the best possible stories to our audience all across the world...
|
|
|
|
Wil jij deel uit maken van het grootste écht Nederlandse mediabedrijf, het bedrijf achter grote merken zoals o.a. SBS, Radio 538, Veronica, Net5, StukTV en LINDA. En krijg je energie van marketing en het leveren van de allerbeste service? Dan ben je hier aan het juiste adres...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|