Jaargang 5 | editie 3 | 27 januari 2022 |
|
Dorkas Koenen is Chief Marketing Officer bij de Rabobank Groep. Bij Marketing Report Radio spreken we hem onder meer over zijn aankomende boek Bergen liegen niet, dat ontstond uit de marketinglessen die hij trok na een fietstocht naar Rome in de zomer van 2021.
Dorkas Koenen: “De tocht heeft me zeker tien marketinglessen opgeleverd die ik nu aan het samenvatten ben in het boekje Bergen liegen niet. Dat gaat over alles wat je op het gebied van marketing leert als je onderweg bent...
|
|
|
|
Candid heeft Frank Bitter aangesteld als leider van de mediatak binnen de platformorganisatie. Hij zal in zijn functie samen met de agency leads van M2Media en het te fuseren STROOM en de Media Maatschap, verantwoordelijk zijn voor de groei van deze bureaus.
Het meest recent was Frank Bitter hij Managing Director EMEA bij Mediacom. Hij werkte zowel in nationale als internationale context en was verantwoordelijk voor het bouwen van Mediacom tot een topspeler vanaf 2006. Edward Knol, Chief...
|
|
|
|
Influencer-gedreven contentmarketing kwam tegelijk op met de komst van social media. In eerste instantie vrij ongedwongen benaderd, waarbij influencers een bepaald merk of product natuurlijk integreerden in hun content.
De laatste jaren wordt, onder andere door de aangescherpte regelgeving en het toegenomen bereik, meer verlangd vanuit de adverteerder. Een waterdicht contract en bijbehorende briefing moet ervoor zorgen dat een influencer exact weet uit te dragen waar het merk of product voor staat. Meerdere...
|
|
|
|
In aanloop naar de bekendmaking van DeMarketing100 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerde marketeers. Vandaag spreken wij met Ard Bossema, Director Marketing & Strategy bij Koninklijke Grolsch.
Wat voor jaar was 2021 voor jouw merken?
2021 was opnieuw een bijzonder jaar voor ons als bierbrouwer. Het moge duidelijk zijn dat Covid de horeca en evenementensector en daarmee ons flink heeft geraakt. Het jaar stond dan ook vooral in het teken hiervan en kijken hoe...
|
|
|
|
Bernadette Kooijman is oprichter van No Fairytales, het bedrijf dat in 2016 een wereldwijde primeur had met de introductie van groentetortilla’s. We spreken haar over haar visie op foodtrends voor 2022 en de plannen van No Fairytales. In maart brengt het bedrijf namelijk een nieuw product op de markt.
Hallo Bernadette, wat is No Fairytales?
No Fairytales is een klein team dat samen heel hard werkt aan de missie om foodproducten aan consumenten aan te bieden, die allemaal een stapje gezonder zijn. Natuurlijk is lekker nummer één. Maar hoe gemakkelijk is het als jouw...
|
|
|
|
Het DeMedia100 | DeMarketing100 Event is dé netwerkavond van het jaar voor de top van de Nederlandse media- en marketingcommunicatiewereld. De elfde editie van dit exclusieve event vindt plaats op 9 maart 2022 in Amsterdam.
Tijdens het event worden traditiegetrouw de nieuwe editie van DeMedia100 en DeMarketing100 bekendgemaakt. Iedereen heeft mensen mogen voordragen voor DeMedia100 en DeMarketing100. De lijsten worden...
|
|
|
|
Wil jij deel uit maken van het grootste écht Nederlandse mediabedrijf, het bedrijf achter grote merken zoals o.a. SBS, Radio 538, Veronica, Net5, StukTV en LINDA. En krijg je energie van B2B marketing? Dan ben je hier aan het juiste adres!
Wie zijn wij?
Talpa Media Solutions zet de doelstelling van de klant altijd centraal, want alleen op die manier kan het beste concept aangeboden worden. Effectiviteit en efficiëntie is daarbij een must. Onze sterke merken lenen zich voor 360 graden...
|
|
|
|
Wij zoeken een Business Manager die energie krijgt van de business uitdagingen van onze klanten en ervan houdt om deze uitdagingen te challengen om uiteindelijk de beste oplossingen te creëren. Een veelzijdige sparringpartner die vanuit een positieve mindset altijd gaat voor het hoogst haalbare!
Wie zijn wij?
Wij zijn UM. Onderdeel van (IPG) Mediabrands, een internationale agency met alleen in Nederland al bijna 400 ervaren denkers & doeners. Binnen onze agency komen creativiteit, technologie en data samen. Wij helpen merken...
|
|
|
|
Ben jij gestructureerde Online Project Manager, die goed is in het opzetten en waarborgen van campagnes? Die zich niet van de wijs laat brengen door de waan van de dag, maar de grote lijnen kan blijven zien? En die goed digitaal onderlegd is om de meest uiteenlopende projecten op te pakken? Dan zijn we op zoek naar jou!
Wat ga je doen
De Brand & Digital marketingafdeling is verantwoordelijk voor het digitale bereik van alle nieuws- en entertainment merken van DPG Media. Het is ons doel om met sterke merken, intuïtief goed werkende producten en platformen en een...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Titus Eikelboom partner bij DropOuts
25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|