Jaargang 5 | editie 4 | 28 januari 2022 |
|
In aanloop naar de bekendmaking van DeMarketing100 op 9 maart 2022, publiceert Marketing Report een serie interviews met genomineerde marketeers. Vandaag spreken wij met Nienke van de Streek, Managing Director Marketing en Communicatie bij ALDI Nederland.
Wat voor jaar was 2021 voor jouw merk/merken?
2021 was het eerste volledige jaar waarin we als ALDI naar buiten zijn getreden met ons merkverhaal. Middels nieuwe campagnes over alle marketing- kanalen hebben we de klant kennis laten maken met de kern van dit mooie merk...
|
|
|
|
De Nederlandse digitale full-service bureaus Perplex uit Arnhem en Frontis uit Varsseveld bundelen hun krachten en gaan samen. Het gezamenlijke bureau wil als full-service partner die zowel op het gebied van strategie, marketing, design, development, data en content hoogwaardige oplossingen bieden.
Jeffrey Schoemaker, CEO van Perplex: “Perplex en Frontis hebben een bijna 1-op-1 match qua visie, cultuur en waarden; een no-nonsense aanpak, sterk ondernemerschap en de wil om continue te leren staan voorop. Dat was voor ons van...
|
|
|
|
Charlotte Zelders is Chief Marketing Officer bij de ANWB, waar ze leiding geeft aan 80 mensen. Ze begon er in mei 2020, dus moest improviserend haar weg vinden tijdens de pandemie.
Charlotte Zelders: “De teams waar ik mee werk zijn elke dag bezig met de creatie en verspreiding van content op alle kanalen die we hebben. De eigen website, de Kampioen, de nieuwsbrieven en betaalde kanalen. Er is ook een team dat zich bezighoudt met ledenmarketing voor de bijna 5 miljoen...
|
|
|
|
Christiaan van Betuw is Strategic Managing Partner bij Mediaplus, het bedrijf dat ontstond na de fusie tussen Mediaxplain en Serviceplan Group Netherlands. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV vertelt hij over zijn bedrijf en het belang van menselijkheid in de contactmomenten met klanten en duurzaamheid.
Christiaan van Betuw: “In 2022 staan bij ons menselijkheid en duurzaamheid centraal. Wij geloven sterk in de menselijkheid van marketing. Iets wat we met de digitalisering weleens vergeten, is dat we communiceren met individuen...
|
|
|
|
Sebastiaan Spaan is per januari 2022 aangesteld als Head of People. Hij was hiervoor actief als zelfstandig organisatiepsycholoog, adviseur en assesment psycholoog. De bij Natwerk werkzame Sabastiaan Spaan is iemand anders dan de bij ITV Studios werkzame Sebastiaan Spaan die aldaar Head of Television is en betrokken bij The Voice.
Bij het reclamebureau Natwerk zal hij zich bezighouden met de wensen en behoeften van de medewerkers alsmede het vergroten van de effectiviteit van de samenwerking en het persoonlijk leiderschap. En dit om het talent te verstevigen...
|
|
|
|
Jeroen de Bakker is Managing Partner bij Airborne. Bij Marketing Report Radio spreken we hem over de digitalisering van audio.
Jeroen de Bakker: “In mijn vier jaar bij de radio-afdeling bij Talpa heb ik veel nagedacht over de digitalisering van audio en wat er zou gebeuren als de consumptie van radio steeds digitaler zou worden, en dus transformeert. Samen met Marvin Jacobs ben ik de schouders gaan zetten onder Airborne. Je hebt kijken, kopen, lezen, spelen en luisteren. De vijf...
|
|
|
|
Het DeMedia100 | DeMarketing100 Event is dé netwerkavond van het jaar voor de top van de Nederlandse media- en marketingcommunicatiewereld. De elfde editie van dit exclusieve event vindt plaats op 9 maart 2022 in Amsterdam.
Tijdens het event worden traditiegetrouw de nieuwe editie van DeMedia100 en DeMarketing100 bekendgemaakt. Iedereen heeft mensen mogen voordragen voor DeMedia100 en DeMarketing100. De lijsten worden...
|
|
|
|
De business van veelbelovende e-commercebedrijven laten groeien. Dát is waar jij goed in bent. Van marktleiders tot startups en van online dienstverlening tot webshops.
Je richt je op de performance marketing en e-commerce vraagstukken van onze klanten. Zij worden blij van jouw strategieën, tactiek en inzichten. Jij wordt blij van de vrijheid die je bij ons krijgt om invulling te geven aan je functie. ZIGT is een volledig onafhankelijk bureau en wij geloven in vrijheid. Vrijheid als motivator om het beste uit jezelf te kunnen...
|
|
|
|
Jij weet als geen ander wat er speelt op het gebied van influencers, het liefst scroll jij de hele dag door op tiktok, instagram en youtube. Naast je passie voor scrollen, krijg je een kick van het binnenslepen van (video)campagnes en weet je altijd je influencer netwerk in te zetten.
Je bouwt gemakkelijk relaties op en kan deze ook goed onderhouden, zowel met klanten als met influencers. Als accountmanager ben je verantwoordelijk voor het opzetten en bedenken van strategische marketing campagnes voor onze...
|
|
|
|
Beschik jij over een flinke dosis enthousiasme, creativiteit en houd je van uitdagingen? Ben je daarnaast een echte relatiebouwer en beschik je over een winnaarsmentaliteit? Dan ben jij de persoon die we zoeken!
Op dit moment zoeken wij ter versterking van het digitale sales team een (Sr.) Account Manager Digital/Client Lead Digital om mee te bouwen aan het meest succesvolle medianetwerk van Nederland. Is dit iets voor jou? Lees dan...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|