Jaargang 5 | editie 27 | 19 april 2022 |
|
Nederland is een land dat is gebouwd door, met en dankzij mensen met verschillende achtergronden. Maar tevens ongelijkheid mede heeft uitgevonden. Diverse meningen en perspectieven zullen te allen tijde zorgen voor de de beste oplossing.
Dat is geen mening. Dat is een feit. Eenzijdigheid zal een creatief proces nooit beter maken. Elkaar napraten zal nooit zorgen voor veelzijdigheid. In de reclame en media gaat het niet om zenden maar om luisteren. Luisteren naar een mens...
|
|
|
|
Het onafhankelijke creatieve bureau Cloudfactory uit Amsterdam is toegetreden tot het internationale netwerk van onafhankelijke bureaus by the Network, dat opgericht is door Per Pedersen, voormalig Global Creative Chairman van de Grey Group.
Julio Álvarez, Creative Director van Cloudfactory: “Door onafhankelijkheid en creativiteit centraal te stellen, elimineren Per Pedersen en by The Network zoveel mogelijk ruis die creativiteit vaak in de weg staat. Meer specifiek zien...
|
|
|
|
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. ZIGT is in de race voor de award in de categorie Bureau van het jaar. We spreken met Rogier Bruggeman, CEO van ZIGT. Op deze pagina vind je al het nieuws en inzendingen rondom de Awards.
Kun jij ZIGT introduceren?
ZIGT is al twintig jaar hét onafhankelijke bureau van Nederland, waar vrijheid en groei centraal staan; Freedom to grow. Dat geldt zowel voor onze mensen, als de merken waar we voor werken. We hebben vier pijlers: Strategy, Media...
|
|
|
|
Albert Heijn gaat gebruikmaken van additionele functionaliteiten binnen het SAS Customer Intelligence 360 platform. SAS, marktleider in analytics, heeft zijn samenwerking met Albert Heijn uitgebreid om de omnichannel-strategie van de supermarkt verder te optimaliseren.
Albert Heijn werkt al met het platform van SAS en gaat gebruik maken van aanvullende mogelijkheden binnen het SAS Customer Intelligence 360 platform. Hierdoor kan Albert Heijn nieuwe functionaliteiten gebruiken om processen beter...
|
|
|
|
Full service marketing agency Colourcake versterkt het team met Sjoerd Bongertman als Creative Director. Na 5 jaar maakt hij de overgang van Gardeners naar Colourcake.
Sjoerd Bongertman eerder werkzaam bij Kumpany, De Combinatie van Factoren en last but not least Gardeners zal zijn ervaring van activatie marketing en doing the good thing meenemen in zijn nieuwe rol om zo de creatieve fundering van Colourcake te bewerkstelligen. Sjoerd Bongertman: "Colourcake stond al een tijdje op mijn radar. Hun gevoel...
|
|
|
|
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. De KNVB dingt met UEFA Futsal EURO 2022 mee naar de award voor Cross Media Event. We spreken met Manon Albers, Marketing & Communications Manager UEFA Futsal EURO 2022. Op deze pagina vind je al het nieuws en inzendingen rondom de Awards.
Kun jij jouw organisatie introduceren?
Nederland was de trotse host van het grootste Europese Futsal kampioenschap ooit: UEFA Futsal EURO 2022. Na een voorbereiding van bijna twee jaar, streden de zestien beste Futsal-landen van Europa tussen 19 januari 2022 en 6...
|
|
|
|
Luister dinsdag 19 april om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn razendsnelle sidekick Bas Vlugt. Vaste studiogast om het nieuws te duiden is René Zeedijk, Directeur Business Development bij media en performance bureau ZIGT...
|
|
|
|
Talpa Network organiseert op 21 april 2022 een audio update via een online seminar. Daarbij wordt aandacht besteed aan hoe belangrijk het is om een eigen geluid te hebben en wat dit doet voor merken.
Onder meer Friesland Campina en Praxis vertellen waarom audio zo een belangrijke plek in hun mediamix heeft. Ook het effect van direct respons op audio en de laatste trends en innovaties komen aanbod. Joris van de Pol zal vanuit zijn rol bij Talpa Network dieper ingaan op de positie van audio in...
|
|
|
|
Word jij content van content en ga jij altijd voor maximale impact? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven, want wij zijn opzoek naar...een Content Manager met can-do attitude.
Profiel
- Met brede kennis van contentmarketing en contentstrategie; die weet wat er nodig is om met content maximale impact te realiseren.
- Die conceptueel sterk is, resultaatgericht en een echte teamspeler.
- Met een hart en voetsporen in zowel off- als online...
|
|
|
|
Wij zijn op zoek naar een art director met een paar jaar bureau-ervaring en smooth designskills. Als je offline en online retailactivaties in je map hebt, is dat mooi meegenomen. Vanuit de Schinkel in Amsterdam en je thuiskantoor werk je in een flexibel team van jonge honden en ervaren rotten, dat bestaat uit strategen, copywriters, art directors, designers, video-editors en 3D-ers.
Wie ben jij?
- Je bent zowel conceptdenker als mooimaker
- Je hebt ervaring met offline, online en social activaties
- Je werkt graag in een team dat per project wisselt...
|
|
|
|
Marketing gaat om winnen. Of het nou marktaandeel, merkbekendheid, omzet of awards is. En om te kunnen winnen moet elk stukje van de puzzel kloppen, van merkstrategie tot core creative idea, van social media tot je website.
Volledig geïntegreerd, meetbaar en gericht op ROI. Fightclub is een creatief bureau dat zo resultaatgericht is als een digital agency en een digital agency dat net zulke slimme ideeën kan bedenken als een creatief bureau. Fightclub biedt klanten net die extra marketing edge. Het complete pakket onder...
|
|
|
|
Alfred is het kleinste grote reclamebureau van Nederland. Met zo’n 50 mensen maken we reclamecampagnes voor grote merken als: Jumbo, Praxis, Amstel, Affligem, Calvé Pindakaas, Royal Club, Rivella, Allianz Direct, Simpel en SNS bank.
Een belangrijk onderdeel van Alfred is Freddy, onze ‘makersclub’, waar we digitaal en activerend werk maken en (online) video produceren voor de klanten van Alfred. Ons motto is: Alfred houdt van Reclame. En dat zie je ook terug in onze cultuur: bij Alfred werken mensen die houden van...
|
|
|
|
Ben jij op zoek naar een uitdagende baan als copywriter? Mediatic doet de contentmarketing voor organisaties die écht (positieve) impact maken. We lanceren succesvolle startups, werken voor de absolute marktleiders in uiteenlopende sectoren en zetten zelf ook vol in op contentmarketing.
Dat doen we onder meer via interviews met succesvolle impact-ondernemers (zie: LiEF – succesvol ondernemen voor een betere wereld). Als copywriter bij Mediatic schrijf je lekker leesbare teksten, ook op basis van complexe input en voor...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Titus Eikelboom partner bij DropOuts
25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|