Jaargang 5 | editie 29 | 3 mei 2022 |
|
Opeens knalde er begin dit jaar een digitale champagnekurk tijdens onze wekelijkse kick-off. We hadden de Bosch Professional Powertools-pitch gewonnen! Nu zijn we sinds maart 2022 het social bureau voor Bosch Pro in Nederland en België. “En oh ja, extra felicitaties aan Thomas, want hij wordt de nieuwe community manager!”
Een paar jaar geleden nog ondenkbaar, want veel onhandiger dan ik kom je ze niet snel tegen. Om je een idee te geven: mijn fiets staat al een maand of drie met een platte achterband. Niet alleen betwijfel ik of ik technisch in staat...
|
|
|
|
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. &C Media is met de campagne De vuile was van.. in de race voor de Awards voor Case van het jaar. We spreken Bram de Leeuw, Creative Strategy Director &C BrandStudio bij &C Media. Op deze pagina vind je al het nieuws en inzendingen rondom de Awards.
Kun jij &C Media introduceren?
&C Media is het 360-graden content- & lifestyle-merk rondom Chantal Janzen; met een magazine, een aantal specials, een online-contentplatform, store en webshop, eigen televisieformats en live events. &C richt zich op vrouwen...
|
|
|
|
Met het aantrekken van negen creatieve mensen, breidt TBWA\NEBOKO uit. Deze komen uit diverse landen, wat ook een stap in de richting van diversiteit betekent.
Darre van Dijk, CCO van TBWA/NEBOKO: "Deze jonge creatieve geesten zijn degenen die ideeën manifesteren en ze tot leven brengen. Hun verschillende achtergronden, ervaringen en talenten zijn enkele van hun sterkste troeven en we zijn er trots op dat we dit soort talent van over de hele...
|
|
|
|
Het team dat onlangs een Bronzen Loekie won, is terug bij reclamebureau Fitzroy. Als Creative Directors gaan Nik Sluijs en Joey Boeters nauw samenwerken met Mischa Schreuder. Fitzroy groeit nationaal en internationaal verder door, waardoor deze stap logisch is. Tussen 2014 en 2015 werkten zij ook al bij Fitzroy.
Met de Creative Directors wil Fitzroy marketeers niet alleen helpen met hun above-the-line activiteiten, maar ook met ideeën die in de timeline van hun doelgroep terecht komen. De tweeworden verantwoordelijk voor onder andere ANWB...
|
|
|
|
Zangeres S10 vertegenwoordigt ons land tijdens de 66e editie van het Eurovisie Songfestival. In opdracht van AVROTROS ontwikkelde Born05 het concept #1metS10; een interactieve campagne waarmee heel Nederland S10 aanmoedigt door een persoonlijke lichtkrabbel achter te laten op de videoclip van De Diepte.
Deze doodles, woorden, tekeningen en andere creatieve uitingen laten zien hoe heel Nederland gezamenlijk met haar meeleeft. S10 is voor het eerst te zien op 10 mei in de...
|
|
|
|
Kim Potters is Director Commercial Marketing EMEA bij www.akzonobel.com. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio gaat ze in op de rol van purpose en purpose marketing bij het verfbedrijf.
Kim Potters: “Onze missie is om kleur toe te voegen aan mensen hun leven. Dat zit bij ons in het hart en we proberen daad bij het woord te voegen. We geloven dat kleur waanzinnig veel doen kan voor mensen. We noemen dat ook wel de kracht van kleur. Het heeft effect op hoe je je voelt...
|
|
|
|
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Koch Media Benelux en Vertigo 6 dingen mee naar de Award voor de beste innovatie met Farming Simulator 22. We spreken Bernd Thien, Managing Director van Koch Media Benelux over de succesvolle game. Op deze pagina vind je al het nieuws en inzendingen rondom de Awards.
Kun jij jouw bedrijf introduceren?
Koch Media Benelux is marktleider in de Benelux op het gebied van gamedistributie en distribueert games van onder meer SEGA, Capcom, THQ Nordics, Activision en Giants Software. Bekende titels zijn onder meer Saints Row, Dead Island...
|
|
|
|
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Kiesjefolders.nl is in de race voor een Awards voor Innovatie. We spreken oprichter Aldo Breed. Op deze pagina vind je al het nieuws en inzendingen rondom de Awards.
Kun jij Kiesjefolders.nl introduceren?
Je kunt als consument op Kiesjefolders.nl zelf bepalen welke papieren folders je wilt ontvangen; je stelt dus je eigen folderpakket samen. Feitelijk geven deelnemers een opt-in af voor het ontvangen van commerciële informatie op papier van hun favoriete retailmerken. Ook geven zij hun verdere...
|
|
|
|
Farouk Nefzi is CMO van luxejacht-bouwer Feadship. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio vertelt hij over het ontstaan van het bedrijf, de manier waarop het kijkt naar de arbeidsmarkt en en hoe de markt zicht ontwikkelt.
Farouk Nefzi: “Wij hebben 2500 mensen verspreid over het hele land, met 4 afbouwwerven in Aalsmaar, de Kaag, Makkum en Amsterdam. We leiden zelf ook mensen op, 80 tot 100 per jaar. Ze lopen een jaar mee en daarna vijf jaar met een...
|
|
|
|
Clear Channel Nederland is onderdeel van Clear Channel Europe (CCE) en telt 50 enthousiaste en gedreven medewerkers. We beheren ruim 1.600 digitale en 16.000 niet digitale reclamedisplays door heel Nederland.
‘Creating the future of media’ is onze Europese toekomstvisie. Dit houdt in dat we ‘ons domein’ van buitenreclame de komende jaren willen transformeren met data-gedreven innovaties, in het voordeel van al onze stakeholders. Dus zowel adverteerders, mediabureaus, gemeentes en andere...
|
|
|
|
NOSUCH is een Design, Marketing en Communicatiebureau in Rotterdam. We barsten van het werk en ambitie. Daarom zijn we op zoek naar een designer die ons team komt versterken.
Een senior jonge hond. Ervaren in van alles en nog wat en die nog steeds achter elke bal aanrent. Met jouw ‘niet lullen, maar poetsen’ mentaliteit weet jij van aanpakken. We zoeken ook niet zomaar een designer; wij zoeken een NOSUCH-designer. We zijn met ongeveer 35 collega’s. Van designers tot...
|
|
|
|
Megawatt Advertising groeit en is per direct op zoek naar een talentvolle en energieke social media creative met minimaal 3 jaar werkervaring.
Megawatt Advertising, onderdeel van Megawatt Group, is een high-energy creative agency dat concepten oplevert die ertoe doen. Onze expertise; branding-uitdagingen, zoals (her)positionering en het design van een visuele identiteit, merkportfolio-vraagstukken en ontwikkeling van merknamen. Communicatiecampagnes vormen de brandstof van een...
|
|
|
|
Krijg jij net als wij energie van online marketing en ben jij een ervaren marketeer met veel kennis over SEO? En begrijp jij als geen ander dat een holistische search strategie bijdraagt aan het behalen van de organisatie doelstellingen en KPI’s? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Jij bent verantwoordelijk voor het adviseren en doorvoeren van verbeteringen op de owned kanalen op het gebied van hygiëne, autoriteit, content en UX. Je zorgt ervoor dat niet alleen de prestaties van de organic, maar ook van de paid...
|
|
|
|
Als Data Strategy Consultant ben je de inhoudelijke linking pin met onze mediabureaus en klanten op het vlak van data en marketing effectiviteit.
Je bent goed op de hoogte van wat er allemaal hot en happening is op het vlak van marketingdata, marketing technology en de effectiviteit van media en marketingcampagnes. Met die kennis in huis kun je uitstekend signaleren bij onze klanten waar de behoeftes liggen en welke kansen er zijn om ze nog meer te helpen op dit vlak dan we...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
DEPT helpt C&A bij herintroductie online shop
26-05-2022 | 10:48:00
In opdracht van C&A helpt DEPT bij de herintroductie van de online shop. Op technisch, strategisch en visueel gebied is er een volledig vernieuwd customer experience platform ontstaan
Megawatt Digital aan de slag voor Renewi
25-05-2022 | 11:24:00
Heb je afval en wil je dat op een duurzame manier laten verwerken? Dan moet je bij Renewi zijn. Renewi wil haar klanten activeren om over te gaan op online aankoop en hiermee de online shopper experience verbeteren, dat doen ze door middel van een mooie campagne
In 5 stappen naar een succesvolle display campagne
25-05-2022 | 11:09:31
Is het je doel om de naamsbekendheid van je merk een boost te geven? Wil je je doelgroep kennis laten maken met je product of dienst? Of wil je bezoekers opvolgen nadat ze online een branded article hebben gelezen
[De Belofte 2022] 12 voordrachten uit het marketingvak
24-05-2022 | 22:41:00
Dit jaar wordt voor de zesde keer de De Belofte gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment. Hier 12 voordrachten van talenten in het marketingvak
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|