Jaargang 5 | editie 30 | 4 mei 2022 |
|
De vijf nominaties voor Cross Media Bureau 2022 zijn bekend. Welk bureau wordt de opvolger van Vertigo 6?
- Abovo Maxlead
- dentsu
- Megawatt
- Wavemaker
- ZIGT
Willem-Albert Bol, CEO Van Abovo Maxlead: "Abovo Maxlead zet haar groei in 2021 door. Van een bureautje uit de provincie naar het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. Die transitie blijft niet...
|
|
|
|
Ronnie Besseling en Maaike Schutten zien een nieuwe generatie bedrijven opstaan die fundamenteel anders omgaat met branding. Ronnie Besseling: “In dit multichanneltijdperk moet je als merk van alle markten thuis zijn.
Van social media tot tv, van je digitale platform tot de bedrijfscultuur, álles draagt bij aan je merkbeleving. We zien dat steeds meer bedrijven interne creatieve teams inrichten om zelf de regie te voeren over hun merk. Het klassieke bureaumodel, waarbij je de complete ontwikkeling van je...
|
|
|
|
The Data Agency neemt het B2C marketingonderdeel van Dun & Bradstreet in Duitsland over. Met deze overname herstelt The Data Agency de naam Global Group. Global Group biedt oplossingen voor analyse, hosting services, KYC (Know Your Customer) en marketing.
De wereld van data verandert voortdurend. Elke organisatie wordt geconfronteerd met continue digitalisering en veranderingen in de regelgeving. Frank de Beun, Chief Executive Officer bij The Data Agency: "Onze groep en...
|
|
|
|
Over de exacte definitie van contentmarketing kun je twisten. Het vakgebied is zo breed en de verschijningsvormen inmiddels zo divers, dat het zich steeds moeilijker in een hokje laat plaatsen. Is dat heel erg? Ik denk van niet.
Het nog bredere vakgebied dat marketingcommunicatie heet, is simpelweg geëvolueerd. Contentmarketing heeft terrein veroverd. Soms ten koste van traditionele reclamevormen, vaker als complementaire of zelfs dominante strategie om de aandacht van een publiek te krijgen. Want aandacht, dat is...
|
|
|
|
Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Born05 en SIRE dingen mee naar de awards voor beste Case met hun campagne rondom kinderen die in armoede leven. We spreken Dennis van Vugt, Managing Director van Born05. Op deze pagina vind je al het nieuws en inzendingen rondom de Awards.
Kun jij SIRE introduceren?
SIRE zet met campagnes maatschappelijke misstanden op de kaart en wil daarmee mensen wakker schudden, aanzetten tot nadenken en in beweging krijgen. Met deze maatschappelijke campagne richt SIRE zich op heel Nederland, van publiek tot...
|
|
|
|
Als projectmanager kom je te werken bij het interne reclamebureau van DPG Media dat zich richt op de zogeheten Special Interest Media. Alle titels met een redactionele formule, een grote community en een prijsvergelijker vallen hieronder: Tweakers, Hardware Info, vtwonen, Ouders van Nu en AutoWeek. Oftewel het thuis voor techies, interior lovers, (aanstaande) ouders en petrolheads.
Voor welke specifieke titels?
Je start de functie met een focus op de prachtige merken Tweakers en AutoWeek en op termijn werk je ook op projecten voor Ouders van Nu en vtwonen. Tweakers is dé elektronica- en technologiewebsite van Nederland. Naast...
|
|
|
|
Clear Channel Nederland is onderdeel van Clear Channel Europe (CCE) en telt 50 enthousiaste en gedreven medewerkers. We beheren ruim 1.600 digitale en 16.000 niet digitale reclamedisplays door heel Nederland.
‘Creating the future of media’ is onze Europese toekomstvisie. Dit houdt in dat we ‘ons domein’ van buitenreclame de komende jaren willen transformeren met data-gedreven innovaties, in het voordeel van al onze stakeholders. Dus zowel adverteerders, mediabureaus, gemeentes en andere...
|
|
|
|
Wij zijn Megawatt. Durf jij ons te joinen? Lees dan verder. Superchargers zijn onderdeel van het Megawatt team. Megawatt bestaat uit drie agency’s: Advertising, Digital en Fieldmarketing. Als Supercharger ga je aan de slag voor Megawatt Fieldmarketing en ben je onderdeel van de offlinecampagnes.
Jij zal als Supercharger door héél Nederland het promotiewerk doen van dé grootste en vetste merken. Wij zijn al een paar keer met onze activaties viral gegaan én in het nieuws gekomen, dus je kan er van uit gaan dat wij serious...
|
|
|
|
Mediahuis E-commerce is het snelst groeiende onderdeel van Mediahuis Nederland. Dat is het resultaat van een ambitieus team en een succesvolle strategie: webshops rondom de grote eigen nieuwsmerken met een uitgekiend aanbod.
Succes smaakt naar meer en daarom schaalde in 2021 Mediahuis E-commerce verder op naar de journalistieke titels in het noorden (Mediahuis Noord) en het zuiden (Mediahuis Limburg).Om deze groei nog verder te versnellen, zoeken we ter versterking van het Category Management team een...
|
|
|
|
Als Data Strategy Consultant ben je de inhoudelijke linking pin met onze mediabureaus en klanten op het vlak van data en marketing effectiviteit.
Je bent goed op de hoogte van wat er allemaal hot en happening is op het vlak van marketingdata, marketing technology en de effectiviteit van media en marketingcampagnes. Met die kennis in huis kun je uitstekend signaleren bij onze klanten waar de behoeftes liggen en welke kansen er zijn om ze nog meer te helpen op dit vlak dan we...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Viduate beste video-bureau Emerce100
26-04-2024 | 10:46:02
Viduate wist zes en een half van de zeven sterren te bemachtigen in de categorie ‘Videobureaus’ en pakt daarmee de eerste plaats in deze categorie
Titus Eikelboom partner bij DropOuts
25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|