Jaargang 5 | editie 31 | 6 mei 2022
 
Zes nominaties Cross Media Innovatie 2022

De zes nominaties voor Cross Media Innovatie 2022 zijn bekend. Welk innovatie wordt de opvolger van In-flight deliveryservice van Transavia? De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens Cross Media Diner & Awards op woensdag 8 juni.

Awareness Impact Tool | Wavemaker

Ondanks dat bijna 70% van de totale mediabudgetten in Nederland naar video (offline/online) gaat, was tot voor kort geen enkel bureau of adverteerder in staat om alle verschillende video vormen like for like met elkaar te...

Lees Meer

 
Youwe neemt Engelse branchegenoot Fisheye over

Youwe verstevigt zijn positie binnen Europa met de overname van Fisheye, een branchegenoot uit Engeland. Met deze vierde overname sinds 2019 is Youwe uitgebreid naar meer dan driehonderd ontwikkelaars, ontwerpers, marketeers, strategen en andere digitale professionals.

Het Rotterdamse bureau nam eerder een Gronings en een Zweeds bureau over. Fisheye bestaat al dertien jaar en deed ruime ervaring op in e-commerce design, development en marketing. Als gecertificeerd partner van Adobe Commerce...

Lees Meer

 
Kampioen FC Emmen sluit seizoen af in felroze EasyToys-shirts

Om het kampioenschap van de Eerste divisie te vieren en de verlenging van het sponsorschap, speelt FC Emmen de laatste wedstrijd van het seizoen in felroze t-shirts, de kleur van spi=onsor EasyToys. Deze shirts worden na de wedstrijd geveild voor het goede doel Dance4Life.

EasyToys maakte eerder dit jaar bekend dat het hoofdsponsorschap met nog eens twee jaar wordt verlengd. Dance4Life is een liefdadigheidsorganisatie die zich inzet voor een veilig en plezierig seksleven van jongeren. Naast de...

Lees Meer

 
UEFA Futsal EURO 2022 en Cosmopolitan Sleepover genomineerd voor Cross Media Event 2022

De twee nominaties voor Cross Media Event 2022 zijn bekend. Welk event wordt de opvolger van Wellant Live?

UEFA Futsal EURO 2022 | KNVB

Manon Albers, Marketing & Communications Manager UEFA Futsal EURO 2022: "UEFA Futsal EURO 2022 was het eerste grote sportevenement dat sinds de nieuwe internationale strategie door de KNVB met succes naar Nederland werd gehaald. Alhoewel zaalvoetbal één van de meest gespeelde binnensporten van Nederland is, waren er maar weinigen...

Lees Meer

 
Valentijn Spek is Head of Strategy bij Wayne Parker Kent

Bij Wayne Parker Kent is Valentijn Spek  per 1 mei Head Of Strategy. Hij werkt voor Nederlandse en internationale klanten om hun social brending, storytelling en advertising te verbeteren. Door zijn aanstelling wordt hij onderdeel van het managementteam. Valentijn Spek werkte hiervoor bij DEPT in dezelfde functie.

Daan Zoetmulder, Managing Director bij Wayne Parker Kent: “Onze belofte stories worth telling betekent dat we merken helpen groeien door waardevolle en relevante verhalen te creëren. Van content tot branding en advertising. Zijn brede...

Lees Meer

 
[Marketing Report Radio] Geert-Jan van der Snoek over Breens Network

Geert-Jan van der Snoek is topondernemer en voormalig CEO van TMG, momenteel verbonden aan Breens Network, de innovator voor lerend Nederland. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over het netwerk en de rol binnen het onderwijs.

Geert-Jan van der Snoek: “Breens Network is een bedrijf dat feitelijk achter het onderwijs zit. We zijn er voor corona mee gestart en door corona weten veel mensen dat digitaal belangrijk is om onderwijs hybride te laten draaien. Wat we...

Lees Meer

 
[Marketing Report Radio] Sanne Demir over de Beyond Growth-transitie

Sanne Demir is strateeg bij De Combinatie van Factoren. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio vertelde ze over de nieuwe manier om naar de economie te kijken: Beyond Growth.

Sanne Demir: “De economie is nu heel erg gefocust op groei. Alles moet groter en uiteindelijk is dat allemaal wat oppervlakkig en niet haalbaar. Wij spelen in op de transitie die gaande is, namelijk van groei naar waarde toevoegen. We zien dat momenteel de verantwoordelijkheid vooral op...

Lees Meer

 
[Cross Media Case] Marlisa Docter over SheaMoisture – Be Natural Be You

Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Mindshare.Greenhouse is met de campagne SheaMoisture – Be Natural Be You in de race voor de Awards voor Case van het jaar. We spreken Marlisa Docter, Change Strategist Marketing Services bij het bureau. 

Kun jij Mindshare.Greenhouse introduceren?

Mindshare.Greenhouse is met meer dan 200 media-professionals hét meest gerenommeerde en complete crossmediabureau van Nederland. We hebben volwaardige afdelingen op het gebied van onderzoek, data, creatie, tech...

Lees Meer

 

 
 
[Vacatures] Natwerk zoekt een Accountmanager

Specifiek zijn wij op zoek naar een stevige (commerciële) accountmanager voor een van onze (Niet normaal effectieve) klantenteams.

Als accountmanager bij Natwerk overzie je en zorg je voor de uitvoer van projecten, inclusief het bewaken van planningen en budgetten. Daarnaast bouw je aan en onderhoud je de goede werkrelatie met onze klanten. Hierbij ben je eindverantwoordelijk voor enkele klanten. Een centrale rol in onze organisatie, waarbij je rapporteert aan en samenwerkt...

Lees Meer

 
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Recruitment Marketeer

Printing en distributie zijn van oudsher nauw met elkaar verweven in de uitgeefwereld. In onze uitdaging om zes dagen per week de krant bij honderdduizenden abonnees op tijd op de deurmat te krijgen streven we naar uitmuntende logistieke processen. Dat doen we met onze bezorgers, vervoerders, assistent depothouders, depothouders en misschien straks ook met jou? 

Wat ga je doen?

Als (junior) recruitment marketeer organiseer je samen met een team van kundige online marketeers succesvolle wervingstrajecten. Want om de krant dagelijks op tijd in de brievenbussen van onze abonnees te krijgen hebben we...

Lees Meer

 
[Vacatures] DPG Media zoekt een B2B Marketeer Projecten en Events

Ons B2B marketing team is in volle evolutie. Daarom zijn we op zoek naar een enthousiaste, doelgerichte B2B marketeer die sterk is in het leiden en coördineren van projecten met een speciale focus op events en hospitality.

Iemand die sterk communiceert en meedenkt over hoe wij succesvolle events kunnen organiseren voor adverteerders waarin wij helpen hun pijnpunten op te lossen met veel inspiratie en informatie. Je werkt voor ons hele portfolio met A Merken als NU.nl, AD, Libelle, Donald Duck en vtwonen, met...

Lees Meer

 
Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

Mediaplus verzorgt crossmediale voorjaarscampagne Hornbach met 4DX, 3D OOH en meer 15-04-2024 | 15:01:00
Hornbach heeft zijn voorjaarscampagne Ieder voorjaar een nieuw begin gelanceerd. De campagne is een samenwerking tussen mediabureau Mediaplus en Hornbach waarbij een 4DX-bioscoopcommercial, 3D OOH en innovatieve groeiende mupi’s crossmediaal worden ingezet


Itai Verhoeckx start productiemaatschappij Challenger Avril 14th 15-04-2024 | 12:31:00
Challenger Avril 14th – vernoemd naar een nummer van Aphex Twin – biedt bureaus, merken en productiemaatschappijen vers bloed en een flexibelere aanpak


Dit zijn de finalisten van de Dutch Creativity Awards 2024 15-04-2024 | 12:26:00
ADCN kondigt de finalisten voor de Dutch Creativity Awards van 2024 aan. De jury panels hebben uit 550 inzendingen 165 finalisten geselecteerd


Maxime Helle-de Groot en Bryan Verhage naar Cognito Amsterdam 15-04-2024 | 10:37:27
Maxime Helle-de Groot gaat aan de slag als Project Manager Events. Bryan Verhage neemt de rol van Content Manager op zich


Laura Brown Senior Creative en Yara Vaartjes projectmanager LifeHunters 15-04-2024 | 09:59:00
Laura werkte de afgelopen jaren als freelance socialmediaspecialist en creative. Yara heeft hiervoor gewerkt bij bureaus als Springbok en Eigen Fabrikaat


SuperRebel ontwerpt website en ontwikkelt video voor Aartsen 15-04-2024 | 09:14:00
In het afgelopen halfjaar heeft Superrebel samen met het marketingteam van Aartsen en de websitebouwers van Livewall gewerkt aan een website


[Vacatures] DPG Media zoekt een Redactie- en data-analist de PZC 15-04-2024 | 09:01:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Redactie- en data-analist de PZC -Middelburg 


[Vacatures] DPG Media zoekt een Verslaggever Nieuwsdienst Brabants Dagblad 15-04-2024 | 08:32:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Verslaggever Nieuwsdienst Brabants Dagblad -Den Bosch


[Vacancy] ACE has a position for a Strategy Director 15-04-2024 | 08:12:00
ACE is is directly looking for a Strategy Director -Full-time · Amsterdam


[Column] Anneke Bos: Heb je klanten? Mail minder, bel meer 15-04-2024 | 08:00:00
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: pak de telefoon.


Saskia van Gulick start Your Second Opinion 14-04-2024 | 17:46:00
Saskia van Gulick, voormalig Director bij RTL AdAlliance, heeft het adviesbureau Your Second Opinion (in media) opgerichtSaskia van Gullick, voormalig Director bij RTL AdAlliance, heeft het adviesbureau Your Second Opinion (in media) opgericht


[Interview] Mark Schoones (Twenty Two) over recruitment marketing in de huidige arbeidsmarkt. 13-04-2024 | 18:43:00
Mark Schoones is Creative Director bij Twenty Two; een marketingbureau voor werkgevers. We spreken hem over de eerste maanden van het marketingbureau en hoe een verschuivende arbeidsmarkt werkgevers dwingt tot merkdenken


[Interview] Willem Schouten (Schouten & Nelissen), Bram Holzapfel en Cees-Jan de Melker (VENGEAN) over de branding van Schouten & Nelissen 12-04-2024 | 14:05:00
Schouten & Nelissen heeft een nieuwe visuele identiteit en corporate legacy campagne & Sterker gelanceerd. We spreken hierover met Willem Schouten, Brand Manager bij Schouten & Nelissen en Bram Holzapfel en Cees Jan de Melker, Executive Creative Directors van VENGEAN.


[Vacatures] DPG Media zoekt een NL/BE - Conversie Specialist 12-04-2024 | 12:37:00
DPG Media is per direct op zoek naar een NL/BE - Conversie Specialist -Amsterdam/Antwerpen 


Dove lanceert bewustwordingscampagne misrepresentatie schoonheid AI 12-04-2024 | 12:26:00
De buitensporige waarde die de maatschappij aan uiterlijk hecht, heeft de druk opgevoerd om aan een bepaalde schoonheid te voldoen



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -