Jaargang 5 | editie 31 | 6 mei 2022
 
Zes nominaties Cross Media Innovatie 2022

De zes nominaties voor Cross Media Innovatie 2022 zijn bekend. Welk innovatie wordt de opvolger van In-flight deliveryservice van Transavia? De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens Cross Media Diner & Awards op woensdag 8 juni.

Awareness Impact Tool | Wavemaker

Ondanks dat bijna 70% van de totale mediabudgetten in Nederland naar video (offline/online) gaat, was tot voor kort geen enkel bureau of adverteerder in staat om alle verschillende video vormen like for like met elkaar te...

Lees Meer

 
Youwe neemt Engelse branchegenoot Fisheye over

Youwe verstevigt zijn positie binnen Europa met de overname van Fisheye, een branchegenoot uit Engeland. Met deze vierde overname sinds 2019 is Youwe uitgebreid naar meer dan driehonderd ontwikkelaars, ontwerpers, marketeers, strategen en andere digitale professionals.

Het Rotterdamse bureau nam eerder een Gronings en een Zweeds bureau over. Fisheye bestaat al dertien jaar en deed ruime ervaring op in e-commerce design, development en marketing. Als gecertificeerd partner van Adobe Commerce...

Lees Meer

 
Kampioen FC Emmen sluit seizoen af in felroze EasyToys-shirts

Om het kampioenschap van de Eerste divisie te vieren en de verlenging van het sponsorschap, speelt FC Emmen de laatste wedstrijd van het seizoen in felroze t-shirts, de kleur van spi=onsor EasyToys. Deze shirts worden na de wedstrijd geveild voor het goede doel Dance4Life.

EasyToys maakte eerder dit jaar bekend dat het hoofdsponsorschap met nog eens twee jaar wordt verlengd. Dance4Life is een liefdadigheidsorganisatie die zich inzet voor een veilig en plezierig seksleven van jongeren. Naast de...

Lees Meer

 
UEFA Futsal EURO 2022 en Cosmopolitan Sleepover genomineerd voor Cross Media Event 2022

De twee nominaties voor Cross Media Event 2022 zijn bekend. Welk event wordt de opvolger van Wellant Live?

UEFA Futsal EURO 2022 | KNVB

Manon Albers, Marketing & Communications Manager UEFA Futsal EURO 2022: "UEFA Futsal EURO 2022 was het eerste grote sportevenement dat sinds de nieuwe internationale strategie door de KNVB met succes naar Nederland werd gehaald. Alhoewel zaalvoetbal één van de meest gespeelde binnensporten van Nederland is, waren er maar weinigen...

Lees Meer

 
Valentijn Spek is Head of Strategy bij Wayne Parker Kent

Bij Wayne Parker Kent is Valentijn Spek  per 1 mei Head Of Strategy. Hij werkt voor Nederlandse en internationale klanten om hun social brending, storytelling en advertising te verbeteren. Door zijn aanstelling wordt hij onderdeel van het managementteam. Valentijn Spek werkte hiervoor bij DEPT in dezelfde functie.

Daan Zoetmulder, Managing Director bij Wayne Parker Kent: “Onze belofte stories worth telling betekent dat we merken helpen groeien door waardevolle en relevante verhalen te creëren. Van content tot branding en advertising. Zijn brede...

Lees Meer

 
[Marketing Report Radio] Geert-Jan van der Snoek over Breens Network

Geert-Jan van der Snoek is topondernemer en voormalig CEO van TMG, momenteel verbonden aan Breens Network, de innovator voor lerend Nederland. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over het netwerk en de rol binnen het onderwijs.

Geert-Jan van der Snoek: “Breens Network is een bedrijf dat feitelijk achter het onderwijs zit. We zijn er voor corona mee gestart en door corona weten veel mensen dat digitaal belangrijk is om onderwijs hybride te laten draaien. Wat we...

Lees Meer

 
[Marketing Report Radio] Sanne Demir over de Beyond Growth-transitie

Sanne Demir is strateeg bij De Combinatie van Factoren. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio vertelde ze over de nieuwe manier om naar de economie te kijken: Beyond Growth.

Sanne Demir: “De economie is nu heel erg gefocust op groei. Alles moet groter en uiteindelijk is dat allemaal wat oppervlakkig en niet haalbaar. Wij spelen in op de transitie die gaande is, namelijk van groei naar waarde toevoegen. We zien dat momenteel de verantwoordelijkheid vooral op...

Lees Meer

 
[Cross Media Case] Marlisa Docter over SheaMoisture – Be Natural Be You

Op 8 juni worden de Cross Media Awards 2022 uitgereikt. Mindshare.Greenhouse is met de campagne SheaMoisture – Be Natural Be You in de race voor de Awards voor Case van het jaar. We spreken Marlisa Docter, Change Strategist Marketing Services bij het bureau. 

Kun jij Mindshare.Greenhouse introduceren?

Mindshare.Greenhouse is met meer dan 200 media-professionals hét meest gerenommeerde en complete crossmediabureau van Nederland. We hebben volwaardige afdelingen op het gebied van onderzoek, data, creatie, tech...

Lees Meer

 

 
 
[Vacatures] Natwerk zoekt een Accountmanager

Specifiek zijn wij op zoek naar een stevige (commerciële) accountmanager voor een van onze (Niet normaal effectieve) klantenteams.

Als accountmanager bij Natwerk overzie je en zorg je voor de uitvoer van projecten, inclusief het bewaken van planningen en budgetten. Daarnaast bouw je aan en onderhoud je de goede werkrelatie met onze klanten. Hierbij ben je eindverantwoordelijk voor enkele klanten. Een centrale rol in onze organisatie, waarbij je rapporteert aan en samenwerkt...

Lees Meer

 
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Recruitment Marketeer

Printing en distributie zijn van oudsher nauw met elkaar verweven in de uitgeefwereld. In onze uitdaging om zes dagen per week de krant bij honderdduizenden abonnees op tijd op de deurmat te krijgen streven we naar uitmuntende logistieke processen. Dat doen we met onze bezorgers, vervoerders, assistent depothouders, depothouders en misschien straks ook met jou? 

Wat ga je doen?

Als (junior) recruitment marketeer organiseer je samen met een team van kundige online marketeers succesvolle wervingstrajecten. Want om de krant dagelijks op tijd in de brievenbussen van onze abonnees te krijgen hebben we...

Lees Meer

 
[Vacatures] DPG Media zoekt een B2B Marketeer Projecten en Events

Ons B2B marketing team is in volle evolutie. Daarom zijn we op zoek naar een enthousiaste, doelgerichte B2B marketeer die sterk is in het leiden en coördineren van projecten met een speciale focus op events en hospitality.

Iemand die sterk communiceert en meedenkt over hoe wij succesvolle events kunnen organiseren voor adverteerders waarin wij helpen hun pijnpunten op te lossen met veel inspiratie en informatie. Je werkt voor ons hele portfolio met A Merken als NU.nl, AD, Libelle, Donald Duck en vtwonen, met...

Lees Meer

 
Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

SPAR vergroot aantal verkooppunten in Nederland van 455 naar 1000 26-05-2022 | 11:37:16
SPAR heeft de ambitie om binnen drie jaar het aantal verkooppunten in Nederland meer dan te verdubbelen van 455 naar 1000


DEPT helpt C&A bij herintroductie online shop 26-05-2022 | 10:48:00
In opdracht van C&A helpt DEPT bij de herintroductie van de online shop. Op technisch, strategisch en visueel gebied is er een volledig vernieuwd customer experience platform ontstaan


Havas Media ontwikkelt campagne met chef Joris Bijdendijk voor L´OR Espresso 26-05-2022 | 10:42:00
Het koffiemerk L´OR Espresso lanceert deze week een campagne in samenwerking met sterren-chef Joris Bijdendijk. De 360 graden branded contentcampagne is opgezet door Havas Media en is een samenwerking tussen L´OR Espresso en Joris Bijdendijk


[De Belofte 2022] Terence de Waard (DEPT) over talent 25-05-2022 | 11:39:00
Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Aan het woord is Terence de Waard, Head of Marketing Netherlands bij DEPT


Megawatt Digital aan de slag voor Renewi 25-05-2022 | 11:24:00
Heb je afval en wil je dat op een duurzame manier laten verwerken? Dan moet je bij Renewi zijn. Renewi wil haar klanten activeren om over te gaan op online aankoop en hiermee de online shopper experience verbeteren, dat doen ze door middel van een mooie campagne


In 5 stappen naar een succesvolle display campagne 25-05-2022 | 11:09:31
Is het je doel om de naamsbekendheid van je merk een boost te geven? Wil je je doelgroep kennis laten maken met je product of dienst? Of wil je bezoekers opvolgen nadat ze online een branded article hebben gelezen


[Cross Media Adverteerder 2022] Tanja Bom over ABN AMRO 25-05-2022 | 10:20:00
Tanja Bom is Manager Communicatie & Media bij ABN AMRO. Het bedrijf is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2022, voorgedragen door N=5


[De Belofte 2022] 12 voordrachten uit het marketingvak 24-05-2022 | 22:41:00
Dit jaar wordt voor de zesde keer de De Belofte gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment. Hier 12 voordrachten van talenten in het marketingvak


[Cross Media Adverteerder 2022] Alexandra Knoef over De Vegetarische Slager 24-05-2022 | 18:33:00
Alexandra Knoef is Country Business Lead bij De Vegetarische Slager. Het bedrijf is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2022, voorgedragen door Mindshare


[Cross Media Adverteerder 2022] Dick Gussen over Corendon 24-05-2022 | 18:18:00
Op 8 juni worden de Cross Media Awards uitgereikt. Dick Gussen is Director of Brand & Media Partnerships Corendon International Travel & Corendon Hotels & Resorts


[De Belofte 2022] Jasmijn Bouwmeester (M2Media) over talent 24-05-2022 | 17:22:00
Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Aan het woord is Martijn Vlasblom, strateeg bij M2Media


[Marketing Report Radio] Michel van den Houten over big group Amsterdam 24-05-2022 | 11:53:20
Michel van den Houten is Managing Director and Partner bij big group Amsterdam. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio vertelt hij over de rol van zijn bureau binnen de big group en het nadenken over merken en de customer journey


[Cross Media Adverteerder 2022] Jurgen Surstedt over Interpolis 24-05-2022 | 11:23:00
Jurgen Surstedt is senior manager merkmanagement bij Interpolis. Het bedrijf is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2022, voorgedragen door NRC


[De Belofte 2022] Erik Dijkman (Bambuu) over talent 23-05-2022 | 11:55:00
Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Aan het woord is Erik Dijkman, partner bij Bambuu



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -