Jaargang 5 | editie 31 | 13 mei 2022 |
|
Zes aanleidingen uit de praktijk
Als je verantwoordelijk bent voor een merk dan spreekt het voor zich dat je wilt dat jouw merk zo goed mogelijk voor de dag komt. Niet alleen qua communicatie en campagnes, maar ook wat betreft je merkverhaal en visuele merkidentiteit. Dat vraagt om tijd, aandacht en de nodige investeringen.
De wereld waarin we leven verandert door digitalisering versneld. Met als gevolg dat ook merken sneller evolueren en transformeren. Dat gebeurt helaas niet altijd vanwege de juiste redenen of met een positief eindresultaat. Toch kan...
|
|
|
|
Vind je dat je te weinig verdient, heb je een hekel aan je baas, of wil je al jaren eigenlijk wat heel anders doen? Met de Ontslagdoos zet je de eerste stap naar een nieuwe baan, betere arbeidsvoorwaarden en een beter salaris.
Om mensen naar de online salarischeck van de Nationale Vacaturebank te krijgen lanceerde Natwerk de Ontslagdoos. De overvloed aan vacatures zag het reclamebureau als de perfecte aanleiding om mensen een duwtje in de rug te geven bij de overweging van een baanswitch. Met de Ontslagdoos...
|
|
|
|
Dat duurzame marketing(communicatie) een bij uitstek gezonde businesscase is, is wel duidelijk. Het betreft echter wel een andere markt, waar profit achter people en planet komt. Wie, wat, waar, waarom en vooral hoe? De mensen die het waarmaken aan het woord.
Justdiggit is een in Amsterdam en Nairobi gevestigde NGO die samen met lokale partners en communities de opwarming van het klimaat aanpakt door herstelprojecten voor de bodem te ontwikkelen. Binnen 10 jaar Afrika vergroenen is het grote...
|
|
|
|
Seventy five percent of podcast listeners were happy with the purchase they had made from podcast ads, a study from Voices has shown.
The study used survey data from 1,002 podcast listeners in the U.S. Respondents ranged from 18 to 69 years old with an average age of 31. Fifty four percent of respondents identified as male, while 46% identified as female. YouTube (58%)...
|
|
|
|
De zes nominaties voor Cross Media Adverteerder 2022 zijn bekend. Welk innovatie wordt de opvolger van ASN Bank, voorgedragen door Born05?
In de komende weken zullen wij case-interviews met alle genomineerde adverteerders publiceren. De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens Cross Media Diner & Awards op woensdag 8 juni...
|
|
|
|
Hivestack komt met een eigen onderzoeksdivisie. Hiervoor is P. Anandan aangetrokken, hij was eerder managing Director van Microsoft Research. Deze divisie richt zich op het onderzoeken van instore, programmatische media-activatie in de metaverse.
Grote retailers ontwikkelen steeds meer digitale winkels die lijken op hun fysieke winkels. In deze winkels kunnen klanten met een VR-headset virtueel in de winkel rondlopen met hun eigen avatar. Dit wordt de nieuwe stap in het online...
|
|
|
|
De nieuwe streamingdienst Biites is gestart in Nederland. Biites is een videoplatform waar organisaties kwalitatief hoogwaardige video content publiceren. Carlijn Postma, auteur en oprichter van contentmarketingbureau The Post, vertegenwoordigt het bedrijf in de Benelux.
De van oorsprong Deense startup groeit snel, met recente uitbreidingen naar het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Biites voorziet in de groeiende behoefte van merken om met kwalitatieve films de verbinding te maken met het...
|
|
|
|
Het vak verdient het om volop in de spotlights te staan. Al een paar jaar waren er geen awards voor het beste, mooiste en meest effectieve werk in Content Marketing in Nederland en België. Maar nu zijn we helemaal terug, en wel met CONTENT MARKETING | THE AWARDS 2022.
De feestelijke uitreiking van het bekroonde werk vindt plaats op 1 november 2022. Maar niet alleen rondom de uitreiking van awards, maar het hele jaar door verdient Content Marketing oprechte aandacht. Dat wordt door Platform...
|
|
|
|
De Fama Volat hub in ‘s-Hertogenbosch zoekt een bijzondere strateeg. Eentje met (medior) ervaring op de teller én interesse in psychologie/gedragswetenschap.
Noemen ze jou ook wel eens miss of mister Altercasting? Weet jij waar Lake Wobegon ligt? Pas jij zonder blikken of blozen het Priming effect toe? Kom dan naar ‘s-Hertogenbosch! Nog één plekje beschikbaar...
|
|
|
|
Wij brengen als uitgever van bekende merken als De Telegraaf, VROUW, Privé en onze regionale merken zoals Noodhollands Dagblad en Gooi-en Eemlander, mensen en verhalen samen op basis van een onvoorwaardelijk geloof in onafhankelijke journalistiek.
We zijn er voor onze honderdduizenden abonnees maar ook voor het nieuwe publiek dat ons steeds vaker weet te vinden via onze online kanalen met steeds meer digitale nieuwsproducten. Maar vergeet niet dat er dagelijks nog...
|
|
|
|
Gaat jouw hart sneller kloppen van het organiseren, uitvoeren en begeleiden van branded content voor de mooiste Hearst titels zoals Cosmopolitan, ELLE, Harper’s Bazaar, Quote, onze sportmerken – en nog veel meer?
Je bent de spil tussen onze klanten en onze merken voor het coördineren van online artikelen, video’s, print advertorials, social en influencer campagnes. Ben je stressbestendig en kun je snel schakelen? Ben je energiek, creatief, sociaal, commercieel, besluitvaardig en zelfstandig? Dan is deze...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|