Jaargang 5 | editie 39 | 13 juni 2022
 
[Interview] Rutger Quispel en Jeroen van Zwam over de BridgeFund campagne

Ceci n’est pas un bureau ontwikkelde een campagne voor BridgeFund. Wij spreken Rutger Quispel, mede-oprichter en CMO van BridgeFund en Jeroen van Zwam, mede-oprichter van Ceci n'est pas un bureau over de intensieve samenwerking.

Kun jij BridgeFund introduceren?

Rutger Quispel: BridgeFund is een platform dat een brug slaat tussen de financiële behoeftes van ondernemers. Aan de ene kant stellen ondernemers geld beschikbaar aan het platform in ruil voor rendement en aan de andere kant kunnen ondernemers dit geld lenen om te investeren in hun bedrijf...

Lees Meer

 
Ferdi Gökhan is De Belofte 2022

Ferdi Gökhan is Head of Science bij Yune. Hij is De Belofte 2022. Dat werd bekend gemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022. Lees hier zijn winnende interview:

Kun jij Yune introduceren?

Yune is een contentbureau dat ik nog liever beschrijf als een laboratorium. Een lab waarin we continu op zoek zijn naar het ideale mengsel. Een mengsel in de vorm van relevante content om merken zoals NS, Jumbo, ANWB, Nespresso, en Rituals menselijker te maken. Met een verscheidenheid aan kennis...

Lees Meer

 
KNVB en partners transformeren Johan Cruijff ArenA tot ‘Huis van Oranje’ tijdens WK voetbal 2022

De KNVB organiseert tijdens het WK 2022 in samenwerking met partners Albert Heijn, Bitvavo, Coca-Cola, Heineken, ING, KPN, Nike, Staatsloterij, TOTO en Volkswagen een nieuw fanevenement om het toernooi in Nederland te beleven.een nieuw fanevenement om het toernooi in Nederland te beleven.

Samen transformeren zij de Johan Cruijff ArenA tot het ‘Huis van Oranje’. Hier krijgen vanaf de tweede groepswedstrijd 55.000 Oranjefans de mogelijkheid de wedstrijden van het Nederlands elftal live te bekijken op schermen van in totaal...

Lees Meer

 
Fiverr lanceert platform Togetherr

Fiverr stapt in de reclamewereld met de lancering van Togetherr. Het platform maakt gebruik van artificial intelligence en machine learning om creatieve teams samen te stellen en vervolgens per project te koppelen aan opdrachtgevers.

Het platform is door Fiverr ontworpen en gebouwd en wordt ondersteund door meerdere toonaangevende namen uit de reclamewereld. Amir Guy, General Manager van Togetherr: "Lang voor de pandemie zat de reclamesector vast in een sleur, die de creatieve energie en ambitie die ooit...

Lees Meer

 
[Column] Joyce Lopulalan: Hoe je als consument elke dag wordt genept

We hebben corona nog niet helemaal in de ban gedaan of moeten alweer de volgende malaise het hoofd bieden. Je kunt geen krant openslaan of nieuwbulletin aanzetten of er wordt gesproken over prijsinflatie, verminderde koopkracht, verwachte stijgingen enzovoort.

Zowel op het gebied van pricing als onze behoefte aan snelheid van levering moeten we flink inleveren. Oorlogen zorgen er bijvoorbeeld voor dat productieprocessen worden stilgelegd en aanvoer van gas wordt stopgezet. Op alle slimme apparaten met chips zoals keukenapparatuur...

Lees Meer

 
Abovo Maxlead en Local Planet verwelkomen ManpowerGroup

ManpowerGroup kiest Abovo Maxlead als mediabureau voor haar diverse merken, zoals Manpower en Experis. Tevens haakt ManpowerGroup aan op het internationale netwerk Local Planet, voor onder andere de Duitse markt.

Sinds 1948 is ManpowerGroup wereldleider in vernieuwende arbeidsmarktoplossingen en actief in meer dan 80 landen. Zij creëren en leveren high-impact oplossingen. Daarmee worden organisaties geholpen hun zakelijke doelen te bereiken en hun concurrentiepositie te verbeteren. Onder de paraplu van ManpowerGroup heeft elk merk zijn eigen talentspecialisatie...

Lees Meer

 

 
 
[Vacatures] Freddy zoekt een (senior) Producer

Freddy is een video-first makers club in Amsterdam en maakt samen met Alfred, met zo'n 50 mensen het kleinste grote bureau van Nederland, onderdeel uit van Alfred International B.V. Bij Freddy werken momenteel zo'n 15 mensen.

We maken opvallend digitaal en activerend reclamewerk en produceren (online) video voor de klanten van Alfred. 24/7 staan we 'aan' om de merken waarvoor we werken te binden aan de veeleisende consumenten van deze tijd. We denken snel, we handelen nog sneller. Bij Freddy richten we ons op de Connected Many (socials/activatie), maar werken we in...

Lees Meer

 
[Vacatures] Mediatic zoekt een PR Consultant

Ben je op zoek naar een baan waar je energie van krijgt? Kom dan als PR Consultant werken bij het bureau dat de PR doet voor organisaties die écht (positieve) impact maken.

Mediatic lanceert succesvolle startups, werkt voor de absolute marktleiders in uiteenlopende sectoren en zet zelf ook vol in op contentmarketing – bijvoorbeeld aan de hand van interviews met succesvolle impact-ondernemers, zoals in...

Lees Meer

 
[Vacatures] Natwerk zoekt een Office Manager

Natwerk schrijft geschiedenis. Hoe je ervoor zorgt dat je herinnerd wordt? Die vraag beantwoorden we al 15 jaar elke dag voor onze klanten. Niet echt een inkopper. Aandacht is namelijk schaars en moet verdiend worden.

Met onze aanpak bedienen we vanuit de Jordaan de hele wereld. En komen we tot oplossingen vol relevantie, emotie, innovatie, daadkracht en vooral resultaat. Spraakmakende oplossingen die de afstand naar de consument verkleinen, merkbeloftes écht waarmaken en bedrijven laten groeien...

Lees Meer

 
Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

[Interview] Jens Bezemer (Natwerk) over Lebara-campagne: aandacht moet je verdienen 07-06-2023 | 14:28:00
Onlangs ging een campagne van start waarmee Lebara zijn merkpositionering vernieuwd. We spreken Jens Bezemer, Head of Strategy bij het creatief bureau Natwerk, die betrokken is bij de campagne en het concept


Happy Horizon partner Vitesse voor performance-marketing 07-06-2023 | 10:22:00
Vanaf aankomend seizoen gaat de bureaugroep onder andere zijn expertise op het gebied van SEO, SEA, social advertising en webshop-optimalisatie inzetten


[Vacatures] Reprise zoekt een Digital Marketeer - Groningen 07-06-2023 | 09:33:00
Reprise is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Groningen


[Vacatures] LVB zoekt een Motion Graphic Designer 07-06-2023 | 09:14:00
LVB is per direct op zoek naar een Motion Graphic Designer


[Embassy Report Cannes] Ambassadeur Clear Channel stelt zich voor 07-06-2023 | 09:05:26
De Embassy of Dutch Creativity verhuist dit jaar naar een villa direct aan de Boulevard in Cannes. Van maandag 19 tot en met vrijdag 23 juni worden tijdens de festivalweek verschillende talks en sessies georganiseerd om de Nederlandse creativiteit wereldwijd te promoten. 


[Vacatures] JCDecaux zoekt een Ad Operations medewerker 07-06-2023 | 08:45:00
JCDecaux is per direct op zoek naar een Ad Operations medewerker


Springbok x Dawn ontwikkelt campagne voor THNK 06-06-2023 | 14:15:00
Springbok x Dawn heeft de eerste campagne ontwikkeld voor THNK, een school voor leiderschap. Slecht leiderschap siert bijna dagelijks de voorpagina’s


Dutch Digital Design organiseert sessie over AI en creativiteit tijdens Cannes Lions 06-06-2023 | 10:35:30
ACE, Dentsu Creative Amsterdam, Jam3, DDB Amsterdam en 180 Amsterdam delen visie op het gebied van creativiteit en AI


VENGEAN verzorgt rebranding Delft IMP naar Powall 06-06-2023 | 10:07:00
Dit deed het bureau in lijn met Powalls merkstrategie en purpose To power clients’ progress by magnifying the materials they use to store & convert energy.


[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Crossmediale Vormgever Quest 06-06-2023 | 10:05:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Crossmediale Vormgever Quest


[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Redacteur National Geographic 06-06-2023 | 09:44:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar een Redacteur National Geographic


[Vacatures] Fremantle zoekt een IT Support Engineer Nederland & België 06-06-2023 | 09:11:00
Fremantle is per direct op zoek naar een IT Support Engineer Nederland & België


[Embassy Report Cannes] Ambassadeur Mindscapes stelt zich voor 06-06-2023 | 09:05:59
Een van de terugkerende namen in Cannes en op de Embassy of Dutch Creativity is Ravid Kuperberg, partner & trainer bij Mindscapes.


KPN benoemt Dave Frauenfelder tot VP Brand, Marketing Communicatie & Sponsoring 05-06-2023 | 20:03:00
KPN heeft Dave Frauenfelder benoemd als Vice President Brand, Marketing Communicatie & Sponsoring. Hij had deze  functie sinds 1 januari 2023 op interim basis. Chantal van der Walle is per 1 april 2023 bij KPN benoemd Manager Marketing Communicatie


[Vacatures] DPG Media zoekt een B2B Marketeer 05-06-2023 | 09:33:00
DPG Media is per direct op zoek naar een B2B Marketeer - Hoofddorp


 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -