Jaargang 5 | editie 39 | 13 juni 2022
 
[Interview] Rutger Quispel en Jeroen van Zwam over de BridgeFund campagne

Ceci n’est pas un bureau ontwikkelde een campagne voor BridgeFund. Wij spreken Rutger Quispel, mede-oprichter en CMO van BridgeFund en Jeroen van Zwam, mede-oprichter van Ceci n'est pas un bureau over de intensieve samenwerking.

Kun jij BridgeFund introduceren?

Rutger Quispel: BridgeFund is een platform dat een brug slaat tussen de financiële behoeftes van ondernemers. Aan de ene kant stellen ondernemers geld beschikbaar aan het platform in ruil voor rendement en aan de andere kant kunnen ondernemers dit geld lenen om te investeren in hun bedrijf...

Lees Meer

 
Ferdi Gökhan is De Belofte 2022

Ferdi Gökhan is Head of Science bij Yune. Hij is De Belofte 2022. Dat werd bekend gemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022. Lees hier zijn winnende interview:

Kun jij Yune introduceren?

Yune is een contentbureau dat ik nog liever beschrijf als een laboratorium. Een lab waarin we continu op zoek zijn naar het ideale mengsel. Een mengsel in de vorm van relevante content om merken zoals NS, Jumbo, ANWB, Nespresso, en Rituals menselijker te maken. Met een verscheidenheid aan kennis...

Lees Meer

 
KNVB en partners transformeren Johan Cruijff ArenA tot ‘Huis van Oranje’ tijdens WK voetbal 2022

De KNVB organiseert tijdens het WK 2022 in samenwerking met partners Albert Heijn, Bitvavo, Coca-Cola, Heineken, ING, KPN, Nike, Staatsloterij, TOTO en Volkswagen een nieuw fanevenement om het toernooi in Nederland te beleven.een nieuw fanevenement om het toernooi in Nederland te beleven.

Samen transformeren zij de Johan Cruijff ArenA tot het ‘Huis van Oranje’. Hier krijgen vanaf de tweede groepswedstrijd 55.000 Oranjefans de mogelijkheid de wedstrijden van het Nederlands elftal live te bekijken op schermen van in totaal...

Lees Meer

 
Fiverr lanceert platform Togetherr

Fiverr stapt in de reclamewereld met de lancering van Togetherr. Het platform maakt gebruik van artificial intelligence en machine learning om creatieve teams samen te stellen en vervolgens per project te koppelen aan opdrachtgevers.

Het platform is door Fiverr ontworpen en gebouwd en wordt ondersteund door meerdere toonaangevende namen uit de reclamewereld. Amir Guy, General Manager van Togetherr: "Lang voor de pandemie zat de reclamesector vast in een sleur, die de creatieve energie en ambitie die ooit...

Lees Meer

 
[Column] Joyce Lopulalan: Hoe je als consument elke dag wordt genept

We hebben corona nog niet helemaal in de ban gedaan of moeten alweer de volgende malaise het hoofd bieden. Je kunt geen krant openslaan of nieuwbulletin aanzetten of er wordt gesproken over prijsinflatie, verminderde koopkracht, verwachte stijgingen enzovoort.

Zowel op het gebied van pricing als onze behoefte aan snelheid van levering moeten we flink inleveren. Oorlogen zorgen er bijvoorbeeld voor dat productieprocessen worden stilgelegd en aanvoer van gas wordt stopgezet. Op alle slimme apparaten met chips zoals keukenapparatuur...

Lees Meer

 
Abovo Maxlead en Local Planet verwelkomen ManpowerGroup

ManpowerGroup kiest Abovo Maxlead als mediabureau voor haar diverse merken, zoals Manpower en Experis. Tevens haakt ManpowerGroup aan op het internationale netwerk Local Planet, voor onder andere de Duitse markt.

Sinds 1948 is ManpowerGroup wereldleider in vernieuwende arbeidsmarktoplossingen en actief in meer dan 80 landen. Zij creëren en leveren high-impact oplossingen. Daarmee worden organisaties geholpen hun zakelijke doelen te bereiken en hun concurrentiepositie te verbeteren. Onder de paraplu van ManpowerGroup heeft elk merk zijn eigen talentspecialisatie...

Lees Meer

 

 
 
[Vacatures] Freddy zoekt een (senior) Producer

Freddy is een video-first makers club in Amsterdam en maakt samen met Alfred, met zo'n 50 mensen het kleinste grote bureau van Nederland, onderdeel uit van Alfred International B.V. Bij Freddy werken momenteel zo'n 15 mensen.

We maken opvallend digitaal en activerend reclamewerk en produceren (online) video voor de klanten van Alfred. 24/7 staan we 'aan' om de merken waarvoor we werken te binden aan de veeleisende consumenten van deze tijd. We denken snel, we handelen nog sneller. Bij Freddy richten we ons op de Connected Many (socials/activatie), maar werken we in...

Lees Meer

 
[Vacatures] Mediatic zoekt een PR Consultant

Ben je op zoek naar een baan waar je energie van krijgt? Kom dan als PR Consultant werken bij het bureau dat de PR doet voor organisaties die écht (positieve) impact maken.

Mediatic lanceert succesvolle startups, werkt voor de absolute marktleiders in uiteenlopende sectoren en zet zelf ook vol in op contentmarketing – bijvoorbeeld aan de hand van interviews met succesvolle impact-ondernemers, zoals in...

Lees Meer

 
[Vacatures] Natwerk zoekt een Office Manager

Natwerk schrijft geschiedenis. Hoe je ervoor zorgt dat je herinnerd wordt? Die vraag beantwoorden we al 15 jaar elke dag voor onze klanten. Niet echt een inkopper. Aandacht is namelijk schaars en moet verdiend worden.

Met onze aanpak bedienen we vanuit de Jordaan de hele wereld. En komen we tot oplossingen vol relevantie, emotie, innovatie, daadkracht en vooral resultaat. Spraakmakende oplossingen die de afstand naar de consument verkleinen, merkbeloftes écht waarmaken en bedrijven laten groeien...

Lees Meer

 
Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

Aad Kuijper vaste adviseur van Hotel L'Amour 28-03-2024 | 14:59:00
Aad Kuijper heeft zijn dienstverband bij Hotel L’Amour per 1 maart 2024 omgewisseld voor een vast adviseurschap. Peter van Rij heeft aangegeven dat de aandelen van Aad Kuijper in Hotel L’Amour zullen worden verkocht aan mede-oprichters Martijn van Marle en Peter van Rij


Dit zijn de genomineerden voor de AMMA Awards 2024 28-03-2024 | 13:08:00
Met een lijst van 39 genomineerden verspreid over 13 categorieën, belooft de uitreiking op 16 mei een onvergetelijke viering te worden


[The List] Vandevorm 28-03-2024 | 11:34:00
Wij zijn Vandevorm, jouw one-stop-shop voor visuele communicatie. Wat je verhaal ook is, wij visualiseren het voor je.


Dit zijn de 28 beste werkgevers voor vrouwen in Nederland 28-03-2024 | 11:26:00
Voor het eerst heeft Great Place To Work, naast de jaarlijkse lijst van beste werkgevers van Nederland, de Best Workplaces for Women bekend gemaakt


[The List] Springbok 28-03-2024 | 11:11:45
Springbok is een digitaal & creatief bureau voor positieve groei, met 6 kantoren verspreid over België en Nederland


Artemis Academie komt in handen van Danielle Robben en Martijn Feringa 28-03-2024 | 09:33:00
Martijn Feringa als Managing Director en Danielle Robben als Business Consultant. Samen hebben zij de koers van Artemis ontwikkeld en het plan opgevat om dit tot uitvoer te brengen


Somention: Gen Z heeft de marketing funnel totaal veranderd 28-03-2024 | 09:07:00
Gen Z kijkt anders naar consumentisme dan alle generaties hiervoor. Ze laten zich niet meer inspireren door advertenties, maar platforms zoals TikTok, Youtube en Instagram


CheapTickets.nl start eerste volledig AI-gestuurde vlucht 28-03-2024 | 08:45:00
AI(R)-vluchten maken tickets spotgoedkoop dankzij wegbezuinigen bemanning


[Vacatures] ZIGT zoekt een Backend Developer 28-03-2024 | 08:26:22
ZIGT is per direct op zoek naar Backend Developer – Hoofddorp


[Vacancies] Serviceplan has a position for a Customer Journey Director 28-03-2024 | 07:16:00
Serviceplan Group Netherlands on behalf of The Marcom Engine is looking for a Customer Journey Director -Fulltime


[Column] Niels Bruinsma (Abovo Maxlead): De kunst van Performance Marketing 27-03-2024 | 12:56:00
Performance marketing was, is en blijft hot en iedereen lijkt het te kunnen. Direct resultaat met minimale investeringen en dus een hoge ROI of ROAS. Zeggen ze...


Shortlist SAN New Kids on the Block 2023 bekend 27-03-2024 | 12:00:00
Aigency, Arfected, Happiness Amsterdam, Prosper & Bloom, Roots Network en Tonny Media zijn genomineerd voor de SAN New Kids on the Block 2023


Nespresso introduceert videoserie: Mandy tot op de bodem 27-03-2024 | 11:56:00
Met de serie wil Nespresso belangrijke, zij het soms minder openlijk besproken, thema’s die Nederlanders en bedrijven bezighouden aan het licht brengen. Met als doel om uiteindelijk samen een positieve impact voor onze wereld en samenleving te realiseren


Pim Kiffen Country Manager Nederland Circula 27-03-2024 | 11:26:00
Circula, aanbieder van employee benefits en onkostenbeheer, heeft Pim Kiffen aangesteld tot Country Manager Nederland


Sizzer ontwikkelt Typisch Deutsch-campagne voor Adidas EM 2024 27-03-2024 | 11:23:56
Voor de Adidas EM 2024 campagne Typisch Deutsch en A Fashion Piece haalde Sizzer de oude Duitse cult hit Major Tom van Peter Schilling onder het stof vandaan en maakte een nieuwe versie


 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -