Jaargang 5 | editie 39 | 13 juni 2022
 
[Interview] Rutger Quispel en Jeroen van Zwam over de BridgeFund campagne

Ceci n’est pas un bureau ontwikkelde een campagne voor BridgeFund. Wij spreken Rutger Quispel, mede-oprichter en CMO van BridgeFund en Jeroen van Zwam, mede-oprichter van Ceci n'est pas un bureau over de intensieve samenwerking.

Kun jij BridgeFund introduceren?

Rutger Quispel: BridgeFund is een platform dat een brug slaat tussen de financiële behoeftes van ondernemers. Aan de ene kant stellen ondernemers geld beschikbaar aan het platform in ruil voor rendement en aan de andere kant kunnen ondernemers dit geld lenen om te investeren in hun bedrijf...

Lees Meer

 
Ferdi Gökhan is De Belofte 2022

Ferdi Gökhan is Head of Science bij Yune. Hij is De Belofte 2022. Dat werd bekend gemaakt op woensdag 8 juni op Cross Media Congres 2022. Lees hier zijn winnende interview:

Kun jij Yune introduceren?

Yune is een contentbureau dat ik nog liever beschrijf als een laboratorium. Een lab waarin we continu op zoek zijn naar het ideale mengsel. Een mengsel in de vorm van relevante content om merken zoals NS, Jumbo, ANWB, Nespresso, en Rituals menselijker te maken. Met een verscheidenheid aan kennis...

Lees Meer

 
KNVB en partners transformeren Johan Cruijff ArenA tot ‘Huis van Oranje’ tijdens WK voetbal 2022

De KNVB organiseert tijdens het WK 2022 in samenwerking met partners Albert Heijn, Bitvavo, Coca-Cola, Heineken, ING, KPN, Nike, Staatsloterij, TOTO en Volkswagen een nieuw fanevenement om het toernooi in Nederland te beleven.een nieuw fanevenement om het toernooi in Nederland te beleven.

Samen transformeren zij de Johan Cruijff ArenA tot het ‘Huis van Oranje’. Hier krijgen vanaf de tweede groepswedstrijd 55.000 Oranjefans de mogelijkheid de wedstrijden van het Nederlands elftal live te bekijken op schermen van in totaal...

Lees Meer

 
Fiverr lanceert platform Togetherr

Fiverr stapt in de reclamewereld met de lancering van Togetherr. Het platform maakt gebruik van artificial intelligence en machine learning om creatieve teams samen te stellen en vervolgens per project te koppelen aan opdrachtgevers.

Het platform is door Fiverr ontworpen en gebouwd en wordt ondersteund door meerdere toonaangevende namen uit de reclamewereld. Amir Guy, General Manager van Togetherr: "Lang voor de pandemie zat de reclamesector vast in een sleur, die de creatieve energie en ambitie die ooit...

Lees Meer

 
[Column] Joyce Lopulalan: Hoe je als consument elke dag wordt genept

We hebben corona nog niet helemaal in de ban gedaan of moeten alweer de volgende malaise het hoofd bieden. Je kunt geen krant openslaan of nieuwbulletin aanzetten of er wordt gesproken over prijsinflatie, verminderde koopkracht, verwachte stijgingen enzovoort.

Zowel op het gebied van pricing als onze behoefte aan snelheid van levering moeten we flink inleveren. Oorlogen zorgen er bijvoorbeeld voor dat productieprocessen worden stilgelegd en aanvoer van gas wordt stopgezet. Op alle slimme apparaten met chips zoals keukenapparatuur...

Lees Meer

 
Abovo Maxlead en Local Planet verwelkomen ManpowerGroup

ManpowerGroup kiest Abovo Maxlead als mediabureau voor haar diverse merken, zoals Manpower en Experis. Tevens haakt ManpowerGroup aan op het internationale netwerk Local Planet, voor onder andere de Duitse markt.

Sinds 1948 is ManpowerGroup wereldleider in vernieuwende arbeidsmarktoplossingen en actief in meer dan 80 landen. Zij creëren en leveren high-impact oplossingen. Daarmee worden organisaties geholpen hun zakelijke doelen te bereiken en hun concurrentiepositie te verbeteren. Onder de paraplu van ManpowerGroup heeft elk merk zijn eigen talentspecialisatie...

Lees Meer

 

 
 
[Vacatures] Freddy zoekt een (senior) Producer

Freddy is een video-first makers club in Amsterdam en maakt samen met Alfred, met zo'n 50 mensen het kleinste grote bureau van Nederland, onderdeel uit van Alfred International B.V. Bij Freddy werken momenteel zo'n 15 mensen.

We maken opvallend digitaal en activerend reclamewerk en produceren (online) video voor de klanten van Alfred. 24/7 staan we 'aan' om de merken waarvoor we werken te binden aan de veeleisende consumenten van deze tijd. We denken snel, we handelen nog sneller. Bij Freddy richten we ons op de Connected Many (socials/activatie), maar werken we in...

Lees Meer

 
[Vacatures] Mediatic zoekt een PR Consultant

Ben je op zoek naar een baan waar je energie van krijgt? Kom dan als PR Consultant werken bij het bureau dat de PR doet voor organisaties die écht (positieve) impact maken.

Mediatic lanceert succesvolle startups, werkt voor de absolute marktleiders in uiteenlopende sectoren en zet zelf ook vol in op contentmarketing – bijvoorbeeld aan de hand van interviews met succesvolle impact-ondernemers, zoals in...

Lees Meer

 
[Vacatures] Natwerk zoekt een Office Manager

Natwerk schrijft geschiedenis. Hoe je ervoor zorgt dat je herinnerd wordt? Die vraag beantwoorden we al 15 jaar elke dag voor onze klanten. Niet echt een inkopper. Aandacht is namelijk schaars en moet verdiend worden.

Met onze aanpak bedienen we vanuit de Jordaan de hele wereld. En komen we tot oplossingen vol relevantie, emotie, innovatie, daadkracht en vooral resultaat. Spraakmakende oplossingen die de afstand naar de consument verkleinen, merkbeloftes écht waarmaken en bedrijven laten groeien...

Lees Meer

 
Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

SuperRebel ontwikkelt recruitment campagne voor Burger King 05-07-2022 | 12:58:00
SuperRebel ontwikkelde de recruitment campagne Burger King is the hottest place to work voor Burger King. In de recruitment campagne op social media worden jongeren opgeroepen om te komen vlammen als King in de keuken, King achter de counter of King van de crew


Marco Ruivenkamp aangesteld als Vice President Global Business Development ShowHeroes Group 05-07-2022 | 12:55:32
ShowHeroes Group, speler op het gebied van digitale videocontent, technologie en advertentieoplossingen, heeft Marco Ruivenkamp aangesteld tot Vice President Global Business Development


Bas de Kok aangesteld als Digital & Innovation Lead bij M2Media 05-07-2022 | 09:38:28
Per 1 juli 2022 heeft Bas de Kok het managementteam van M2Media versterkt als Digital & Innovation Lead. Met zijn brede kennis op het gebied van digital marketing en innovatie zal Bas de digitale positionering en propositie van M2Media, verder versterken en uitbouwen


Open Now ontwikkelt campagne Voedingscentrum om gezond eetgedrag te stimuleren 05-07-2022 | 09:24:00
Open Now ontwikkelde een campagne voor het Voedingscentrum om vanuit het project Gezond Starten en Opgroeien gezond eetgedrag aan te leren en te stimuleren


Ace en AMARU presenteren We Come From Far 04-07-2022 | 15:51:19
Ace en talentenbureau AMARU hebben de film We Come From Far opgenomen en gelanceerd ter gelegenheid van Keti Koti, de herdenking van het einde van de slavernij in Suriname en de Nederlandse Antillen


IKEA kiest voor DDB Unlimited als lead agency 04-07-2022 | 15:05:46
IKEA Nederland brengt de merkstrategie- en campagneontwikkeling onder bij DDB Unlimited. Hiermee komt een einde aan de samenwerking met Buutvrij for life


Ogilvy benoemt Rahul Titus tot Global Head of Influence 04-07-2022 | 10:35:00
Ogilvy PR heeft Rahul Titus benoemd tot Global Head of Influence. Sinds 2017 werkt hij samen met Ogilvy’s Influence-team in het Verenigd Koninkrijk om de dominante positie en autoriteit van het bureau op dit vlak vast te stellen


NOISE Amsterdam, AMP, Top Notch, Rogier Sol producties en Wefilm ontwikkelen campagne Je Monster de Baas 01-07-2022 | 13:00:00
Het programma Gezonde Generatie lanceert – in samenwerking met zangeres Bente en ondersteund door Augeo Foundation, Stichting Kinderpostzegels en negen andere kind, en vermogensfondsen – de campagne Je Monster de Baas


Jacqueline Smit versterkt team 3Rivers 01-07-2022 | 09:45:38
Jacqueline Smit is op 1 juli gestart als Senior Consultant bij 3Rivers media management consultants. Met haar komst krijgt het bedrijf meer expertise op het gebied van digitale transformatie


DEPT lanceert traineeships voor alle branches 01-07-2022 | 09:37:25
DEPT heeft een traineeshipwebsite gelanceerd, waarmee de digital agency meteen zijn extra traineeships introduceert. Het bureau biedt al langer plaats aan talenten om hun carrière te kickstarten in de digitale industrie, maar bestrijkt met de nieuwe traineeships nu alle branches


STROOM & De Media Maatschap gaan samen verder 30-06-2022 | 15:29:34
STROOM en De Media Maatschap (DMM) gaan samen verder onder de naam STROOM – Energie voor groei. Vanaf oktober 2021 is DMM aangesloten bij het Candid-platform en zijn de eerste stappen gezet richting een verregaande samenwerking met STROOM


Boomerang Agency ontwikkelt campagne Zwitsal 29-06-2022 | 13:13:00
Er zijn al vele generaties grootgebracht met de producten van Zwitsal, en dat wilde Boomerang Agency laten zien in de campagne Alles voor de zachtste babyhuid met de vernieuwde producten van Zwitsal


Joe Public ontwikkelt campagne stichting Metakids over erfelijke aftakeling bij kinderen 29-06-2022 | 12:38:00
Joe Public ontwikkelde een campagne voor de stichting Metakids, die voor bekendheid en donaties moet zorgen. De stichting zet zich in voor meer geld voor onderzoek en behandeling van metabole ziekten onder jonge kinderen


Gaby Bruggink (COO) en Menno van der Steen (Chief Data & MSc) naar GroupM 29-06-2022 | 11:33:00
Bij GroupM Nederland is Gaby Bruggink gestart als Chief Operating Officer en Menno van der Steen als Chief Data and Marketing Science Officer. Beiden gaan zowel Operations als Data van de GroupM-vestigingen in Amsterdam, Eindhoven en Sittard verder uitbouwen


Lonneke Nooteboom wordt chef mode van bol.com 29-06-2022 | 11:19:00
Onder de noemer Mode om in te leven gaat bol.com samenwerken met celebrity- en modestyliste Lonneke Nooteboom. In haar rol van Chef Mode van mode & lifestyle platform stylemyday.nl geeft ze fashiontips en outfitinspiratie voor elke gelegenheid


 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -