Jaargang 5 | editie 41 | 17 juni 2022 |
|
In Energy Junkies, de tentoonstelling van NEMO voor volwassenen, staat onze verslaving aan energie, de afhankelijkheid van fossiele brandstoffen en de mogelijke oplossingen die er zijn voor de toekomst centraal. De publiekscampagne werd ontwikkeld door KesselsKramer.
NEMO wil met de tentoonstelling én de bijbehorende campagne het publiek aan het denken zetten. Maartje Slijpen, Associate Creative Director KesselsKramer: “We hebben vaak niet door hoe ontzettend veel energie we dagelijks verbruiken; ons energieverbruik is onzichtbaar. In de campagne zie je...
|
|
|
|
Op woensdag 8 juni vond het Cross Media Congres 2022 plaats in de Kromhouthal Amsterdam, gemodereerd door in de ochtend Georgette Schlick - CEO Fremantle Netherlands & Belgium - en in de middag door Geert Doek, managing director van Towel.
Tijdens het congres was er een locatie-uitzending van New Business Radio. Een aantal van de interviews die wij hielden, zijn als podcast in dit verslag opgenomen. Het congres wordt geopend door Erik Roddenhof, CEO van DPG Media, met 6000 werknemers het grootste mediabedrijf van de Benelux...
|
|
|
|
Nexeye, voorheen vooral bekend als de Hans Anders Retail Group, heeft 700 filialen in verschillende Europese landen. CEO Bart van den Nieuwenhof en Andy Mosmans van de Creative Branding Engine VENGEAN hebben een merkoperatie in gang gezet met als doel Europa te bestormen. We spreken hen over dit initiatief.
Europa verder bestormen is het plan. Wat maakt de organisatie klaar voor zo’n offensief?
Bart van den Nieuwenhof: Ik ben hier vier jaar geleden begonnen en heb die periode, met Andy’s hulp, gebruikt om de onderneming beter op de kaart te zetten. We zijn de Covid-fase stevig doorgekomen, hebben winkels geopend, Eyes +...
|
|
|
|
Kleuren, logo en het Dacia Link-embleem. Vanaf nu dragen alle Dacia-modellen de ontwikkelde visuele merkidentiteit. Om dit te ontdekken lanceert het automerk de Dacia augmented reality-app. Dacia AR maakt het mogelijk om de auto’s alvast op ware grootte te zien en zelfs in te stappen.
In een garage, op een parkeerplaats, buiten op straat… plaats de auto op een plek in een echte omgeving naar keuze. Kom dichterbij, loop eromheen, stap in, zoom in op een specifiek detail… alles is mogelijk! De app omvat alle Dacia-modellen...
|
|
|
|
Marketing Report gaat naar Cannes! We reizen af met een zware delegatie bestaand uit uw even deskundige als goedlachse presentator Peter Wybenga, zijn onnavolgbaar snelle sidekick Bas Vlugt, de überstrakke technieker Ron Lemmens en commerciële man voor de beste deals Eric-Jan Vis.
Van maandag 20 tot en met donderdag 24 juni is het programma Marketing Report live te horen vanuit Cannes op New Business Radio. Vier dagen lang maken wij van 17:00 tot 19:00 uur live radio vanuit de Embassy of Dutch Creativity. Alle interviews publiceren wij als podcast op de website...
|
|
|
|
Jij bent ambitieus, houdt altijd het overzicht en raakt niet snel onder de indruk. Je bent een kei in het managen van on- en offline projecten en houdt de touwtjes daarbij strak in handen. Je bent ook niet bang voor een flink staaltje vakjargon.
Nieuwe woorden als ‘instandhoudingsopgave’ brengen je niet van de wijs maken je eerder nieuwsgierig. Wat nog ontbreekt, is een fijne plek om al deze skills verder te ontwikkelen en de brug te slaan tussen de klant en onze makers. Of de tunnel...
|
|
|
|
Megawatt Fieldmarketing, onderdeel van Megawatt Group, is een full service Fieldmarketing agency in Brand & Shopper Activation. We activate brands door altijd te starten met een magisch creatief concept, de beste locaties en relevante momenten uit te kiezen en een team van energie Superchargers in te zetten.
We activate shoppers door het juiste moment in de customer journey te vinden om te activeren. Traffic en sales volgen vanzelf. Klinkt simpel. Is het ook...
|
|
|
|
Ben jij iemand die niets liever doet dan concepten en formats ontwikkelen voor vette merken? Iemand die is opgegroeid in een wereld waar social media de standaard is, maar ben je ook iemand die kennis heeft van alle andere digitale kanalen? Heb je een aantal jaar ervaring aan bureauzijde en ben je toe aan jouw volgende stap? En ben jij iemand die nu drie keer ja heeft geknikt? Top, lees verder.
Wie zijn wij?
Wij zijn Abovo Maxlead, een media adviesbureau gevestigd in Hoorn en Oegstgeest. Met behulp van media, data & tech en creatie helpen wij bedrijven groeien. Slim, effectief en origineel. Wij vertellen het verhaal op het juiste moment...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Aad Kuijper vaste adviseur van Hotel L'Amour
28-03-2024 | 14:59:00
Aad Kuijper heeft zijn dienstverband bij Hotel L’Amour per 1 maart 2024 omgewisseld voor een vast adviseurschap. Peter van Rij heeft aangegeven dat de aandelen van Aad Kuijper in Hotel L’Amour zullen worden verkocht aan mede-oprichters Martijn van Marle en Peter van Rij
[The List] Vandevorm
28-03-2024 | 11:34:00
Wij zijn Vandevorm, jouw one-stop-shop voor visuele communicatie. Wat je verhaal ook is, wij visualiseren het voor je.
[The List] Springbok
28-03-2024 | 11:11:45
Springbok is een digitaal & creatief bureau voor positieve groei, met 6 kantoren verspreid over België en Nederland
Nespresso introduceert videoserie: Mandy tot op de bodem
27-03-2024 | 11:56:00
Met de serie wil Nespresso belangrijke, zij het soms minder openlijk besproken, thema’s die Nederlanders en bedrijven bezighouden aan het licht brengen. Met als doel om uiteindelijk samen een positieve impact voor onze wereld en samenleving te realiseren
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|