Jaargang 5 | editie 46 | 30 juni 2022
 
Bisbrick ontvangt strategische investering van ihomer

Bisbrick, een bedrijf dat een low-codeplatform voor het creëren van interactie met B2B-klanten aanbiedt, heeft een strategische investering ontvangen van ihomer, dat actief is op het gebied van home-shoring van applicatieontwikkeling en -onderhoud.

De niet-geopenbaarde investering is bedoeld om de verdere ontwikkeling van Bisbrick en het bewerken van de markt in Europa te ondersteunen. Met de Bisbrick Toolkit kunnen niet ICT’ers zelf applicaties maken, met name gericht op de...

Lees Meer

 
STROOM & De Media Maatschap gaan samen verder

STROOM en De Media Maatschap (DMM) gaan samen verder onder de naam STROOM – Energie voor groei. Vanaf oktober 2021 is DMM aangesloten bij het Candid-platform en zijn de eerste stappen gezet richting een verregaande samenwerking met STROOM.

De dagelijkse leiding van het nieuwe STROOM wordt gevormd door Samantha Catsburg (Agency lead Rotterdam), Willem-Jan Nouwens (Agency lead Amsterdam) en Martijn Jaartsveld (Strategy Director). Samantha Catsburg: “We zien veel...

Lees Meer

 
DHL hoofdpartner Van Gogh Museum

Het Van Gogh Museum en DHL worden, twee jaar na de start van hun partnerschap, global partners. Vanuit de educatieve ervaring van het Van Gogh Museum en het wereldwijde bereik van DHL werken de partners de komende drie jaar samen aan hun gedeelde ambitie om een positieve impact te maken op het leven van nieuwe generaties wereldwijd middels Van Goghs meesterwerken.

Emilie Gordenker, algemeen directeur van het Van Gogh Museum: “Het is ontzettend bijzonder dat we, vooral in deze onzekere tijden, op de steun van DHL hebben kunnen rekenen. Ik verheug me op een succesvolle samenwerking...

Lees Meer

 
[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Joost Haartsen over AMP Amsterdam

Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio. Wij spreken Joost Haartsen, eigenaar en Managing Director van AMP Amsterdam.

Joost: "Wij willen de religie van audio verkondigen. Wij geloven erin dat als wij dat goed doen dat er meer awareness voor audio komt. Dat is goed voor ons en ook voor onze concurrenten maar de markt is groot genoeg. Audio is de afgelopen jaren enorm toegenomen in belang - mede...

Lees Meer

 
[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Klaas Weima over Energize

Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio. Wij spreken Klaas Weima, Founder en Managing Director van Energize.

Klaas: "Een paar jaar geleden sprak iedereen over data, digital transformation, analytics. Het was heel erg tech-focused. En nu is het echt weer creativity dat aan de bron staat van mooie campagnes, goed werk maken maar óók als driving force voor business..." Luister dit interview hier...

Lees Meer

 
[Marketing Report Radio | Cannes 2022] Rik Toe Water over Motion Content Group

Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio. Wij spreken Rik Toe Water, Creative Director bij Motion Content Group, GroupM.

Rik: "De business is vrij booming. Motion Content Group richt zich op branded content en samenwerkingen met adverteerders die heel graag de consument willen bereiken. En dat hoeft niet altijd via reclame te gaan. De roep om de boodschap te vertellen op andere kanalen wordt steeds groter." Luister dit interview hier...

Lees Meer

 

 
 
[Vacatures] Fama Volat zoekt een Creative Content Creator

Wij zijn Fama Volat. Een creatief netwerk dat prijswinnend werk maakt en gevestigd zit in Eindhoven, Tilburg, Den Bosch, Utrecht en Amsterdam. En we groeien hard! Daarom zoeken wij jou. Gaat jouw hart sneller kloppen van social content? Kun jij uren door Instagram en TikTok scrollen?

Ben jij op de hoogte van de laatste  social trends, kijk je met een kritisch oog naar content en lijkt het je leuk om creatief werk te maken? Dan hebben wij wellicht de perfecte functie voor jou. We zoeken namelijk een content creator. Eentje...

Lees Meer

 
[Vacancy] Off The Record is looking for an Experiment Designer / Growth Marketer

Digital is eating the world; starting with your own idea has never been easier, but growing your startup into a sustainable business is harder than ever before. Corporates slowly die while startups are knocking on their doors and need to innovate rapidly in order to survive.

At Off The Record we recognize these challenges and help companies with business model innovation, paving the road to traction and long-term sustainable growth. We strongly believe in creativity blended with technology backed by data...

Lees Meer

 
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Content Lead

Ben jij een ervaren contentmaker en een echte aanpakker? Iemand die voortdurend nieuwe kansen ziet en WANT en OMT naar een hoger level kan tillen? Dan willen we graag je aandacht. Mediahuis is namelijk op zoek naar een Content Lead voor het Tech-cluster.

Als Content Lead van het Tech-cluster ben je verantwoordelijk voor twee titels: WANT.nl en Onemorething.nl. Samen met de hoofdredacteur van Manners Magazine ben je verantwoordelijk voor het Men & Tech-cluster. Met je team zorg je ervoor dat je de mooiste content maakt. Uiteraard met als doel: door...

Lees Meer

 
Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

Moco Museum kiest voor Fitzroy 16-04-2024 | 09:02:00
Fitzroy is gevraagd om het museum te helpen op het gebied van marketingcommunicatie in de verschillende landen.


[Vacatures] Blue Circle zoekt een Eindredacteur Online RTL Boulevard 16-04-2024 | 07:54:00
Blue Circle is per direct op zoek naar een Eindredacteur Online RTL Boulevard -Periode: Per direct


Mediaplus verzorgt crossmediale voorjaarscampagne Hornbach met 4DX, 3D OOH en meer 15-04-2024 | 15:01:00
Hornbach heeft zijn voorjaarscampagne Ieder voorjaar een nieuw begin gelanceerd. De campagne is een samenwerking tussen mediabureau Mediaplus en Hornbach waarbij een 4DX-bioscoopcommercial, 3D OOH en innovatieve groeiende mupi’s crossmediaal worden ingezet


Itai Verhoeckx start productiemaatschappij Challenger Avril 14th 15-04-2024 | 12:31:00
Challenger Avril 14th – vernoemd naar een nummer van Aphex Twin – biedt bureaus, merken en productiemaatschappijen vers bloed en een flexibelere aanpak


Dit zijn de finalisten van de Dutch Creativity Awards 2024 15-04-2024 | 12:26:00
ADCN kondigt de finalisten voor de Dutch Creativity Awards van 2024 aan. De jury panels hebben uit 550 inzendingen 165 finalisten geselecteerd


Maxime Helle-de Groot en Bryan Verhage naar Cognito Amsterdam 15-04-2024 | 10:37:27
Maxime Helle-de Groot gaat aan de slag als Project Manager Events. Bryan Verhage neemt de rol van Content Manager op zich


Laura Brown Senior Creative en Yara Vaartjes projectmanager LifeHunters 15-04-2024 | 09:59:00
Laura werkte de afgelopen jaren als freelance socialmediaspecialist en creative. Yara heeft hiervoor gewerkt bij bureaus als Springbok en Eigen Fabrikaat


SuperRebel ontwerpt website en ontwikkelt video voor Aartsen 15-04-2024 | 09:14:00
In het afgelopen halfjaar heeft Superrebel samen met het marketingteam van Aartsen en de websitebouwers van Livewall gewerkt aan een website


[Vacatures] DPG Media zoekt een Redactie- en data-analist de PZC 15-04-2024 | 09:01:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Redactie- en data-analist de PZC -Middelburg 


[Vacatures] DPG Media zoekt een Verslaggever Nieuwsdienst Brabants Dagblad 15-04-2024 | 08:32:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Verslaggever Nieuwsdienst Brabants Dagblad -Den Bosch


[Vacancy] ACE has a position for a Strategy Director 15-04-2024 | 08:12:00
ACE is is directly looking for a Strategy Director -Full-time · Amsterdam


[Column] Anneke Bos: Heb je klanten? Mail minder, bel meer 15-04-2024 | 08:00:00
In deze column beschrijft Anneke Bos herkenbare situaties die tijdens de samenwerking met klanten en bureaus kunnen ontstaan. Vandaag: pak de telefoon.


Saskia van Gulick start Your Second Opinion 14-04-2024 | 17:46:00
Saskia van Gulick, voormalig Director bij RTL AdAlliance, heeft het adviesbureau Your Second Opinion (in media) opgerichtSaskia van Gullick, voormalig Director bij RTL AdAlliance, heeft het adviesbureau Your Second Opinion (in media) opgericht


[Interview] Mark Schoones (Twenty Two) over recruitment marketing in de huidige arbeidsmarkt. 13-04-2024 | 18:43:00
Mark Schoones is Creative Director bij Twenty Two; een marketingbureau voor werkgevers. We spreken hem over de eerste maanden van het marketingbureau en hoe een verschuivende arbeidsmarkt werkgevers dwingt tot merkdenken


[Interview] Willem Schouten (Schouten & Nelissen), Bram Holzapfel en Cees-Jan de Melker (VENGEAN) over de branding van Schouten & Nelissen 12-04-2024 | 14:05:00
Schouten & Nelissen heeft een nieuwe visuele identiteit en corporate legacy campagne & Sterker gelanceerd. We spreken hierover met Willem Schouten, Brand Manager bij Schouten & Nelissen en Bram Holzapfel en Cees Jan de Melker, Executive Creative Directors van VENGEAN.


 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -