Jaargang 5 | editie 46 | 30 juni 2022 |
|
Bisbrick, een bedrijf dat een low-codeplatform voor het creëren van interactie met B2B-klanten aanbiedt, heeft een strategische investering ontvangen van ihomer, dat actief is op het gebied van home-shoring van applicatieontwikkeling en -onderhoud.
De niet-geopenbaarde investering is bedoeld om de verdere ontwikkeling van Bisbrick en het bewerken van de markt in Europa te ondersteunen. Met de Bisbrick Toolkit kunnen niet ICT’ers zelf applicaties maken, met name gericht op de...
|
|
|
|
STROOM en De Media Maatschap (DMM) gaan samen verder onder de naam STROOM – Energie voor groei. Vanaf oktober 2021 is DMM aangesloten bij het Candid-platform en zijn de eerste stappen gezet richting een verregaande samenwerking met STROOM.
De dagelijkse leiding van het nieuwe STROOM wordt gevormd door Samantha Catsburg (Agency lead Rotterdam), Willem-Jan Nouwens (Agency lead Amsterdam) en Martijn Jaartsveld (Strategy Director). Samantha Catsburg: “We zien veel...
|
|
|
|
Het Van Gogh Museum en DHL worden, twee jaar na de start van hun partnerschap, global partners. Vanuit de educatieve ervaring van het Van Gogh Museum en het wereldwijde bereik van DHL werken de partners de komende drie jaar samen aan hun gedeelde ambitie om een positieve impact te maken op het leven van nieuwe generaties wereldwijd middels Van Goghs meesterwerken.
Emilie Gordenker, algemeen directeur van het Van Gogh Museum: “Het is ontzettend bijzonder dat we, vooral in deze onzekere tijden, op de steun van DHL hebben kunnen rekenen. Ik verheug me op een succesvolle samenwerking...
|
|
|
|
Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio. Wij spreken Joost Haartsen, eigenaar en Managing Director van AMP Amsterdam.
Joost: "Wij willen de religie van audio verkondigen. Wij geloven erin dat als wij dat goed doen dat er meer awareness voor audio komt. Dat is goed voor ons en ook voor onze concurrenten maar de markt is groot genoeg. Audio is de afgelopen jaren enorm toegenomen in belang - mede...
|
|
|
|
Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio. Wij spreken Klaas Weima, Founder en Managing Director van Energize.
Klaas: "Een paar jaar geleden sprak iedereen over data, digital transformation, analytics. Het was heel erg tech-focused. En nu is het echt weer creativity dat aan de bron staat van mooie campagnes, goed werk maken maar óók als driving force voor business..." Luister dit interview hier...
|
|
|
|
Marketing Report is in Cannes en doet vanaf de Embassy of Dutch Creativity dagelijks van 17:00 tot 19:00 uur live verslag op New Business Radio. Wij spreken Rik Toe Water, Creative Director bij Motion Content Group, GroupM.
Rik: "De business is vrij booming. Motion Content Group richt zich op branded content en samenwerkingen met adverteerders die heel graag de consument willen bereiken. En dat hoeft niet altijd via reclame te gaan. De roep om de boodschap te vertellen op andere kanalen wordt steeds groter." Luister dit interview hier...
|
|
|
|
Wij zijn Fama Volat. Een creatief netwerk dat prijswinnend werk maakt en gevestigd zit in Eindhoven, Tilburg, Den Bosch, Utrecht en Amsterdam. En we groeien hard! Daarom zoeken wij jou. Gaat jouw hart sneller kloppen van social content? Kun jij uren door Instagram en TikTok scrollen?
Ben jij op de hoogte van de laatste social trends, kijk je met een kritisch oog naar content en lijkt het je leuk om creatief werk te maken? Dan hebben wij wellicht de perfecte functie voor jou. We zoeken namelijk een content creator. Eentje...
|
|
|
|
Digital is eating the world; starting with your own idea has never been easier, but growing your startup into a sustainable business is harder than ever before. Corporates slowly die while startups are knocking on their doors and need to innovate rapidly in order to survive.
At Off The Record we recognize these challenges and help companies with business model innovation, paving the road to traction and long-term sustainable growth. We strongly believe in creativity blended with technology backed by data...
|
|
|
|
Ben jij een ervaren contentmaker en een echte aanpakker? Iemand die voortdurend nieuwe kansen ziet en WANT en OMT naar een hoger level kan tillen? Dan willen we graag je aandacht. Mediahuis is namelijk op zoek naar een Content Lead voor het Tech-cluster.
Als Content Lead van het Tech-cluster ben je verantwoordelijk voor twee titels: WANT.nl en Onemorething.nl. Samen met de hoofdredacteur van Manners Magazine ben je verantwoordelijk voor het Men & Tech-cluster. Met je team zorg je ervoor dat je de mooiste content maakt. Uiteraard met als doel: door...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|