Jaargang 5 | editie 55 | 27 juli 2022 |
|
Charlie Hemmes is marketingmanager bij 999 Games. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio vertelt ze over de spellenmarkt in Nederland en België.
Charlie Hemmes: “We willen zoveel mensen inspireren een spel te spelen en daarvoor de drempel zo laag mogelijk te maken. We zijn een Nederlands bedrijf en richten ons op de Nederlandstalige markt, dus we zijn ook actief in Vlaanderen. We zijn groter dan Hasbro en Mattel in de speelgoedmarkt en marktleider bij bordspellen. Tijdens de lockdowns hebben...
|
|
|
|
Fleur van Zandbeek is CEO en partner van Zandbeek, pioniers in contentmarketing. Het familiebedrijf is opgericht door haar vader. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio vertelt zij over hoe het bedrijf succesvol werd in de wereld van commerciële content.
Fleur van Zandbeek: “Zo’n tien jaar geleden bedachten wij de strategie om ons helemaal te positioneren op contentmarketing. Dat was in een tijd dat het amper bestond en nog in de kinderschoenen stond. Het was een niche...
|
|
|
|
Marcel Belt is oprichter van Marcel's Green Soap, dat ecologische schoonmaakproducten op de markt brengt. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over bijdragen aan een betere wereld en de weg naar succes van zijn geesteskind.
Marcel Belt: “Voor ik hiermee begon heb ik allerlei marketing- en directeursbanen gehad, onder meer bij Unilever en Douwe Egberts. Eind 2015 ben ik met Marcel’s Green Soap begonnen. Ik ben nog steeds 100 procent eigenaar en dat doe ik door...
|
|
|
|
Ben Verleg is auteur van Gevleugeld Leiderschap en ambassadeur van Kanker.nl. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over zijn medische situatie en de totstandkoming van de heruitgave van zijn boek
Ben Verleg, die gediagnosticeerd werd met een onbehandelbare vorm van galwegkanker, herschreef zijn boek Gevleugeld Leiderschap, dat in de loop der tijd alleen maar in belang toenam. Ben: “Tot mijn eigen verwondering kun je...
|
|
|
|
RA*W en HEMA organiseerden op 8 en 9 juli een pitch voor jong talent om zich verder te ontwikkelen binnen de creatieve industrie. De winnaars van de pitch zijn Mick Vuur (Junior Creative, Publicis Group), Geke Duffhues (student, Fontys Hogeschool) en Nina Rapisarda (Junior Project Manager, Boomerang).
20 jonge talenten
Een groep van 20 jonge talenten kregen de briefing op vrijdag gepresenteerd door Bart Kleijzen van HEMA, op zaterdag werkten ze een hele dag aan de pitch ideeën. Ze werden hierbij ondersteund door vijf creative challengers: Michiel...
|
|
|
|
Digital Branding Agency Born05 gaat aan de slag met de rebranding voor De Cocktail Club. Omdat De Cocktail Club haar merk wil laten groeien en stappen wil zetten in het buitenland, ontwikkelt Born05 een vernieuwde merkstrategie met bijbehorende rebranding welke wordt doorvertaald naar alle touchpoints.
De Cocktail Club
Met de producten van De Cocktail Club kun je cocktails schenken van hoogwaardige kwaliteit. Het merk biedt een uitgebreid assortiment aan pre-batched cocktails en levert inmiddels aan ruim 1700 verschillende horecaondernemingen en groothandels in Nederland. Voor horecaondernemers die...
|
|
|
|
Het vak verdient het om volop in de spotlights te staan. Al een paar jaar waren er geen awards voor het beste, mooiste en meest effectieve werk in Content Marketing in Nederland en België. Maar nu zijn we helemaal terug, en wel met CONTENT MARKETING | THE AWARDS 2022.
De feestelijke uitreiking van het bekroonde werk vindt plaats op 1 november 2022. Maar niet alleen rondom de uitreiking van awards, maar het hele jaar door verdient Content Marketing oprechte aandacht. Dat wordt door Platform...
|
|
|
|
Clear Channel Nederland is onderdeel van Clear Channel Europe (CCE) en telt 50 enthousiaste en gedreven medewerkers. We beheren ruim 1.600 digitale en 16.000 niet digitale reclamedisplays door heel Nederland.
‘Creating the future of media’ is onze Europese toekomstvisie. Dit houdt in dat we ‘ons domein’ van buitenreclame de komende jaren willen transformeren met data-gedreven innovaties, in het voordeel van al onze stakeholders. Dus zowel adverteerders, mediabureaus, gemeentes en andere...
|
|
|
|
Megawatt Digital groeit en is per direct op zoek naar een ervaren en energieke Content Specialist met minimaal 3 jaar werkervaring.
Megawatt Digital, onderdeel van de Megawatt Group, is een full focus digital agency waar alles in het teken staat van direct en meetbaar resultaat. Door de combinatie van inzicht, creativiteit en bereik behalen we het maximale resultaat voor onze klanten. Een kwestie van online relevant en interessant blijven; non-stop. That’s how we stay on top of the game...
|
|
|
|
De enige juiste omschrijving is dat deze functie een ware strategie-snoepwinkel is. Trust us, alles waar je strategie- en contenthart sneller van gaat kloppen heeft deze job (social merken bouwen, influencer marketing campagnes opzetten, brainstorms begeleiden, ideeën groter maken, research doen, contentplannen maken en heel veel leuke collega’s). Iets voor jou? Lees snel verder.
Als Social Strateeg binnen Talpa Social ben je de spin in het web tussen onze influencers, onze eigen social merken, het in-house content productieteam, de social redacties en alle andere betrokken afdelingen binnen de organisatie. Je bent...
|
|
|
|
Bij sommige functies gaat het er niet om welk papiertje je hebt, maar wat voor persoon je bent. Dit is zo’n functie. Dus wat voor persoon moet je zijn om Programmatic Campaign Manager te worden? Om te beginnen moet je wel een beetje van reclame en commercie houden.
Ook belangrijk is dat je ‘digital savvy’ bent. In het Nederlands: online is zeg maar echt jouw ding. Een nieuw programma of systeem heb je zo in de vingers. En iedere dag dat je met Excel aan de slag mag, is een goeie dag. Als dit jou een...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
Viduate beste video-bureau Emerce100
26-04-2024 | 10:46:02
Viduate wist zes en een half van de zeven sterren te bemachtigen in de categorie ‘Videobureaus’ en pakt daarmee de eerste plaats in deze categorie
Titus Eikelboom partner bij DropOuts
25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|