Jaargang 5 | editie 55 | 27 juli 2022
 
[Marketing Report Radio] Charlie Hemmes over de spellen van 999 Games

Charlie Hemmes is marketingmanager bij 999 Games. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio vertelt ze over de spellenmarkt in Nederland en België.

Charlie Hemmes: “We willen zoveel mensen inspireren een spel te spelen en daarvoor de drempel zo laag mogelijk te maken. We zijn een Nederlands bedrijf en richten ons op de Nederlandstalige markt, dus we zijn ook actief in Vlaanderen. We zijn groter dan Hasbro en Mattel in de speelgoedmarkt en marktleider bij bordspellen. Tijdens de lockdowns hebben...

Lees Meer

 
[Marketing Report Radio] Fleur van Zandbeek over pionieren in contentmarketing

Fleur van Zandbeek is CEO en partner van Zandbeek, pioniers in contentmarketing. Het familiebedrijf is opgericht door haar vader. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio vertelt zij over hoe het bedrijf succesvol werd in de wereld van commerciële content.

Fleur van Zandbeek: “Zo’n tien jaar geleden bedachten wij de strategie om ons helemaal te positioneren op contentmarketing. Dat was in een tijd dat het amper bestond en nog in de kinderschoenen stond. Het was een niche...

Lees Meer

 
[Marketing Report Radio] Marcel Belt over The Green Soap Company

Marcel Belt is oprichter van Marcel's Green Soap, dat ecologische schoonmaakproducten op de markt brengt. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over bijdragen aan een betere wereld en de weg naar succes van zijn geesteskind.

Marcel Belt: “Voor ik hiermee begon heb ik allerlei marketing- en directeursbanen gehad, onder meer bij Unilever en Douwe Egberts. Eind 2015 ben ik met Marcel’s Green Soap begonnen. Ik ben nog steeds 100 procent eigenaar en dat doe ik door...

Lees Meer

 
[Marketing Report Radio] Ben Verleg over Gevleugeld Leiderschap

Ben Verleg is auteur van Gevleugeld Leiderschap en ambassadeur van Kanker.nl. Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over zijn medische situatie en de totstandkoming van de heruitgave van zijn boek

Ben Verleg, die gediagnosticeerd werd met een onbehandelbare vorm van galwegkanker, herschreef zijn boek Gevleugeld Leiderschap, dat in de loop der tijd alleen maar in belang toenam. Ben: “Tot mijn eigen verwondering kun je...

Lees Meer

 
RA*W en HEMA organiseren young talent pitch

RA*W en HEMA organiseerden op 8 en 9 juli een pitch voor jong talent om zich verder te ontwikkelen binnen de creatieve industrie. De winnaars van de pitch zijn Mick Vuur (Junior Creative, Publicis Group), Geke Duffhues (student, Fontys Hogeschool) en Nina Rapisarda (Junior Project Manager, Boomerang).

20 jonge talenten

Een groep van 20 jonge talenten kregen de briefing op vrijdag gepresenteerd door Bart Kleijzen van HEMA, op zaterdag werkten ze een hele dag aan de pitch ideeën. Ze werden hierbij ondersteund door vijf creative challengers: Michiel...

Lees Meer

 
Born05 verzorgt rebranding De Cocktail Club

Digital Branding Agency Born05 gaat aan de slag met de rebranding voor De Cocktail Club. Omdat De Cocktail Club haar merk wil laten groeien en stappen wil zetten in het buitenland, ontwikkelt Born05 een vernieuwde merkstrategie met bijbehorende rebranding welke wordt doorvertaald naar alle touchpoints.

De Cocktail Club

Met de producten van De Cocktail Club kun je cocktails schenken van hoogwaardige kwaliteit. Het merk biedt een uitgebreid assortiment aan pre-batched cocktails en levert inmiddels aan ruim 1700 verschillende horecaondernemingen en groothandels in Nederland. Voor horecaondernemers die...

Lees Meer

 

 
 
Inschrijving Content Marketing | The Awards 2022 geopend!

Het vak verdient het om volop in de spotlights te staan. Al een paar jaar waren er geen awards voor het beste, mooiste en meest effectieve werk in Content Marketing in Nederland en België. Maar nu zijn we helemaal terug, en wel met CONTENT MARKETING | THE AWARDS 2022.

De feestelijke uitreiking van het bekroonde werk vindt plaats op 1 november 2022. Maar niet alleen rondom de uitreiking van awards, maar het hele jaar door verdient Content Marketing oprechte aandacht. Dat wordt door Platform...

Lees Meer

 
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Senior Marketeer

Clear Channel Nederland is onderdeel van Clear Channel Europe (CCE) en telt 50 enthousiaste en gedreven medewerkers. We beheren ruim 1.600 digitale en 16.000 niet digitale reclamedisplays door heel Nederland.

‘Creating the future of media’ is onze Europese toekomstvisie. Dit houdt in dat we ‘ons domein’ van buitenreclame de komende jaren willen transformeren met data-gedreven innovaties, in het voordeel van al onze stakeholders. Dus zowel adverteerders, mediabureaus, gemeentes en andere...

Lees Meer

 
[Vacatures] Megawatt zoekt een Content Specialist

Megawatt Digital groeit en is per direct op zoek naar een ervaren en energieke Content Specialist met minimaal 3 jaar werkervaring.

Megawatt Digital, onderdeel van de Megawatt Group, is een full focus digital agency waar alles in het teken staat van direct en meetbaar resultaat. Door de combinatie van inzicht, creativiteit en bereik behalen we het maximale resultaat voor onze klanten. Een kwestie van online relevant en interessant blijven; non-stop. That’s how we stay on top of the game...

Lees Meer

 
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Social Strateeg

De enige juiste omschrijving is dat deze functie een ware strategie-snoepwinkel is. Trust us, alles waar je strategie- en contenthart sneller van gaat kloppen heeft deze job (social merken bouwen, influencer marketing campagnes opzetten, brainstorms begeleiden, ideeën groter maken, research doen, contentplannen maken en heel veel leuke collega’s). Iets voor jou? Lees snel verder.

Als Social Strateeg binnen Talpa Social ben je de spin in het web tussen onze influencers, onze eigen social merken, het in-house content productieteam, de social redacties en alle andere betrokken afdelingen binnen de organisatie. Je bent...

Lees Meer

 
[Vacatures] ZIGT zoekt een Programmatic Campaign Executive

Bij sommige functies gaat het er niet om welk papiertje je hebt, maar wat voor persoon je bent. Dit is zo’n functie. Dus wat voor persoon moet je zijn om Programmatic Campaign Manager te worden? Om te beginnen moet je wel een beetje van reclame en commercie houden.

Ook belangrijk is dat je ‘digital savvy’ bent. In het Nederlands: online is zeg maar echt jouw ding. Een nieuw programma of systeem heb je zo in de vingers. En iedere dag dat je met Excel aan de slag mag, is een goeie dag. Als dit jou een...

Lees Meer

 
Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

[Vacatures] DPG Media zoekt een Eindredacteur Tweakers 26-04-2024 | 12:01:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Eindredacteur Tweakers -Amsterdam


DDB en Lexus parkeren flagship store in P.C. Hooftstraat 26-04-2024 | 12:00:00
Mensen stonden deze week verbijsterd te kijken bij de onthulling van de showroom van Lexus, die vlak voor de winkelpanden van Amsterdam werd geparkeerd.


Teads hoogste nieuwe binnenkomer Emerce 100 2024 26-04-2024 | 11:40:23
Internationaal mediaplatform Teads is de hoogste nieuwe binnenkomer in de Emerce 100 van 2024


[Vacatures] DPG Media zoekt een Berichtenredacteur AD Regiotitels 26-04-2024 | 11:38:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Berichtenredacteur AD Regiotitels -Rotterdam


[Vacatures] DPG Media zoekt een Online Journalist - Redactie Zuid 26-04-2024 | 11:09:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Online Journalist - Redactie Zuid -Tilburg 


Abovo is verkozen tot nummer 1 media- en tradingdeskbureau Emerce100 26-04-2024 | 10:59:15
In het gepubliceerde onderzoek de Emerce100 is Abovo Media door online beslissers gekozen als nummer 1 mediabureau en nummer 1 tradingdesk bureau


[Vacatures] DPG Media zoekt een Chef Redactie Brabants Dagblad (Tilburg) 26-04-2024 | 10:51:00
DPG Media is per direct op zoek naar een Chef Redactie Brabants Dagblad (Tilburg)


Viduate beste video-bureau Emerce100 26-04-2024 | 10:46:02
Viduate wist zes en een half van de zeven sterren te bemachtigen in de categorie ‘Videobureaus’ en pakt daarmee de eerste plaats in deze categorie


EssenceMediacom en Vredestein lanceren zomerband in pan-EU campagne 26-04-2024 | 10:14:13
Vredestein introduceert de Ultrac Pro zomerband, gedreven door de slogan "The New Ultrac Pro: The face of beauty, the heart of a beast".


[Merken100] Maartje Bersi (SNS): Als merkmarketeer kijk ik vooral naar de factoren die de merkkracht bepalen 26-04-2024 | 08:45:39
SNS Bank is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Maartje Bersi, Brand & Communications Manager bij de SNS Bank.


Marketing Report lanceert reclamebureau database The List 25-04-2024 | 14:42:36
Marketing Report lanceert een reclamebureau-database. Alle bureaus in Nederland kunnen zich gratis registreren.


Sander Pluijm Director Content Strategy bij AM Beyond* 25-04-2024 | 14:31:28
Hiervoor vervulde hij de rol van Head of Creative Media & Innovation bij UM.


Titus Eikelboom partner bij DropOuts 25-04-2024 | 14:17:00
Samen met Antoinette de Ridder wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering waarbij hij zich onder meer zal richten op new business development en strategie.


Mattel en Heinz lanceren limited edition Classic Barbiecue-saus 25-04-2024 | 12:13:00
Mattel heeft samengewerkt met Heinz om de limited edition Heinz Classic Barbiecue-saus te lanceren, beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk en Spanje.


BureauBranded ontwikkelt full-funnel campagne voor Microsoft 25-04-2024 | 11:54:00
BureauBranded nam interviews af, schreef alle scripts en begeleidde het productieproces van begin tot eind in nauwe samenwerking met producent Lukkien


 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -