Jaargang 5 | editie 56 | 28 juli 2022 |
|
Tobias Wilbrink studeerde Strategic Leadership Towards Sustainability, is Eco-Consultant voor het Filmfonds, producer en medeoprichter van AdGreen.NL dat zich inzet voor verduurzaming van de Nederlandse contentproductie-industrie.
We spreken hem over de Eneco-commercial die niet alleen gaat over energiebesparing maar ook – een noviteit - duurzaam geproduceerd is in samenwerking met Adgreen...
|
|
|
|
Na een intensief pitchtraject heeft Ticketswap haar wereldwijde marketing-communicatie-werkzaamheden ondergebracht bij OmnicomMediaGroup.
De bureaugroep is verantwoordelijk voor de offline marketing inspanningen en is daarnaast aangesteld als adviseur en sparring partner van het inhouse digitale team van Ticketswap die vanuit Amsterdam de online marketing verzorgt voor 36 landen op mondiale schaal. Patrick Molleman, CEO van de Omnicom Media Group Nederland: “We zijn ontzettend blij...
|
|
|
|
De Deense tourwinnaar Jonas Vingegaard kwam langs bij de vestiging van Gorillas in de Amsterdamse Weesperstraat, waar team Jumbo-Visma samen met medewerkers van Gorillas de overwinning van de Tour de France vierde.
Team Jumbo-Visma
Een speciale window in de etalage van dit magazijn is toegewijd aan team Jumbo-Visma, waarin onder andere een authentiek wielershirt van de Tour te zien is. Naast dat de tourwinnaar vragen beantwoordde en shirts signeerde, maakte hij ook een bestelling klaar in het magazijn. Gorillas is voor...
|
|
|
|
De makers van South Park baseerden een aflevering op het idee dat eigenaars van de hybride Toyota Prius denken dat hun scheten beter ruiken dan die van gewone autobezitters. Aan U2 zijn sites als Why U2 Sucks gewijd, vooral omdat Bono doorlopend de wereld aan het redden was.
En ik hoorde laatst deze grap: Hoe weet je of iemand veganist is? Hij of zij gaat het je vertellen. De boodschap is dat veganisten zelfingenomen zeuren zijn en het heeft op de een of andere manier met de huidige alomtegenwoordige...
|
|
|
|
Creative agency Zuiderlicht maakt vanaf 1 juli 2022 deel uit van Total Design. Met deze strategische samenwerking versterken Total Design en Zuiderlicht hun positie op het gebied van technologie, communicatie en branding in het zuiden van Nederland en in België.
Zuiderlicht en Total Design kijken beide met een integrale blik naar technologie, branding/design, strategie en communicatie. Het bureau uit Maastricht behoort tot de top van Nederland en is al meer dan 35 jaar ook buiten Limburg een begrip...
|
|
|
|
In alle Lynk & Co 01 auto’s zit voortaan een vergader-app met toegang tot Microsoft Teams. De app maakt het mogelijk om in de auto deel te nemen aan audio-vergaderingen. Zo hoopt het mobiliteitsbedrijf een veilige manier van vergaderen in de auto aan te bieden en gedoe op de telefoon te voorkomen.
Het interne development team van Lynk & Co bouwde de nieuwe app met behulp van Microsoft Azure Communication Services, een softwareplatform dat naadloze samenwerking mogelijk maakt met Microsoft Teams. De vergader-app is de...
|
|
|
|
Het vak verdient het om volop in de spotlights te staan. Al een paar jaar waren er geen awards voor het beste, mooiste en meest effectieve werk in Content Marketing in Nederland en België. Maar nu zijn we helemaal terug, en wel met CONTENT MARKETING | THE AWARDS 2022.
De feestelijke uitreiking van het bekroonde werk vindt plaats op 1 november 2022. Maar niet alleen rondom de uitreiking van awards, maar het hele jaar door verdient Content Marketing oprechte aandacht. Dat wordt door Platform...
|
|
|
|
Clear Channel Nederland is onderdeel van Clear Channel Europe (CCE) en telt 50 enthousiaste en gedreven medewerkers. We beheren ruim 1.600 digitale en 16.000 niet digitale reclamedisplays door heel Nederland.
‘Creating the future of media’ is onze Europese toekomstvisie. Dit houdt in dat we ‘ons domein’ van buitenreclame de komende jaren willen transformeren met data-gedreven innovaties, in het voordeel van al onze stakeholders. Dus zowel adverteerders, mediabureaus, gemeentes en andere...
|
|
|
|
Ben jij goed in het bedenken, ontwikkelen en uitrollen van creatieve marketingcampagnes? Kent online marketing geen geheimen voor jou? En wil je aan de slag voor de allermooiste media merken zoals Quest, Men’s Health en Women’s Health? Dan zoeken wij jou! Campagne marketeer B2C.
Wat ga je doen?
Binnen deze functie ben je onderdeel van het B2C- team van Hearst Magazines Netherlands. Dé Amerikaanse uitgever van de meest inspirerende media merken zoals ELLE, Quote, Quest, National Geographic en Women’s Health. Samen met...
|
|
|
|
Megawatt Digital groeit en is per direct op zoek naar een ervaren en energieke Content Specialist met minimaal 3 jaar werkervaring.
Megawatt Digital, onderdeel van de Megawatt Group, is een full focus digital agency waar alles in het teken staat van direct en meetbaar resultaat. Door de combinatie van inzicht, creativiteit en bereik behalen we het maximale resultaat voor onze klanten. Een kwestie van online relevant en interessant blijven; non-stop. That’s how we stay on top of the game...
|
|
|
|
De enige juiste omschrijving is dat deze functie een ware strategie-snoepwinkel is. Trust us, alles waar je strategie- en contenthart sneller van gaat kloppen heeft deze job (social merken bouwen, influencer marketing campagnes opzetten, brainstorms begeleiden, ideeën groter maken, research doen, contentplannen maken en heel veel leuke collega’s). Iets voor jou? Lees snel verder.
Als Social Strateeg binnen Talpa Social ben je de spin in het web tussen onze influencers, onze eigen social merken, het in-house content productieteam, de social redacties en alle andere betrokken afdelingen binnen de organisatie. Je bent...
|
|
|
|
Bij sommige functies gaat het er niet om welk papiertje je hebt, maar wat voor persoon je bent. Dit is zo’n functie. Dus wat voor persoon moet je zijn om Programmatic Campaign Manager te worden? Om te beginnen moet je wel een beetje van reclame en commercie houden.
Ook belangrijk is dat je ‘digital savvy’ bent. In het Nederlands: online is zeg maar echt jouw ding. Een nieuw programma of systeem heb je zo in de vingers. En iedere dag dat je met Excel aan de slag mag, is een goeie dag. Als dit jou een...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
[SHOWREEL!] Springbok
29-09-2023 | 09:21:00
We partner with ambitious brands and people to create lasting growth; outstanding for your business, brilliant for people and great for the planet.
Springbok: Time to Make Sense in Antwerpen
28-09-2023 | 23:41:00
Springbok organiseerde op 20 september 2023 een bijeenkomst om creativiteit, technologie en purpose samen te brengen tijdens een bijeenkomst onder de noemer time to make sense
SPAR introduceert SPAR media
28-09-2023 | 15:37:00
SPAR media is een netwerk dat leveranciers, en ook niet-leveranciers, de kans biedt om te adverteren in alle SPAR-winkels en op spar.nl
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|