Jaargang 5 | editie 58 | 4 augustus 2022 |
|
Lodewijk Varossieau is oprichter en CEO van SuperRebel Group. Wij spreken hem.
Dag Lodewijk. Kun jij SuperRebel introduceren?
SuperRebel favours the brave zeggen we altijd. We zijn een spraakmakend creatief bureau, maar intussen ook een zichtbaar merk met een sterk dna. We bestaan dus niet meer alleen uit SuperRebel Agency maar tegenwoordig ook uit SuperRebel Kidsgear en Gear. Sports en streetwear voor stoere kids en binnenkort ook fitness kleding voor volwassenen. En we gaan nog veel meer leuke dingen doen...
|
|
|
|
Het bedrijfsmodel in de professionele dienstverlening heeft diepe wortels in het model van bestede tijd maal uurtarief. De consultant, jurist of expert schrijft haar tijd en het uurtarief is vervolgens bepalend voor de te betalen dienst.
Dit model staat onder druk door verschillende trends en ontwikkelingen waaronder die van de digitale transformatie. Het uitgeefmodel biedt structuur bij het beantwoorden van de vraag hoe je als professionele dienstverlener de digitale transformatie succesvol kan omarmen. Het was 1989...
|
|
|
|
DentsuACHTUNG! ontwikkelt het vervolg op de campagne 'kom maar op met het leven’ van de Nationale-Nederlanden, waarin de financiële dienstverlener laat zien dat je - met de support van Nationale-Nederlanden - jouw ideale later zelf in de hand hebt.
Als supporter van verandering moedigt Nationale-Nederlanden iedereen aan om na te denken over de toekomst en tijdig in actie te komen om meer uit het leven te halen. De commercial draait om het ideale later van een stel dat het roer heeft...
|
|
|
|
Na een aanbesteding heeft de Dienst Publiek en Communicatie (DPC) van de Rijksoverheid Media.Monks, DOT (Open Now met TBWA\Neboko en D&B), Havas Lemz, Noise en reclamebureau Roorda gekozen als partners en sluit met hen een raamovereenkomst voor campagne dienstverlening.
De Government.Monks voor Rijksoverheid
Het overheidscommunicatie team van Media.Monks - de Government.Monks, een full service team voor overheidsklanten - zal zich inzetten voor de creatieve campagnes van de Rijksoverheid. Het team werkt al voor...
|
|
|
|
Hearst Netherlands | HNL creëert toonaangevende hoogwaardige en betekenisvolle (branded) content die mensen inspireert en in beweging brengt
Cosmopolitan (NL) viert in oktober haar 40-jarig jubileum en is hiermee al vier decennia het meest invloedrijke Gen-NOW merk (GenZ & Young Millennials, 18-35 jaar) in Nederland.Het merk adviseert, motiveert en inspireert. Ook brengt het lezers in beweging door ze o.a. uit te nodigen voor uiteenlopende events, zoals onlangs de Summer Party, waar prominente...
|
|
|
|
Het vak verdient het om volop in de spotlights te staan. Al een paar jaar waren er geen awards voor het beste, mooiste en meest effectieve werk in Content Marketing in Nederland en België. Maar nu zijn we helemaal terug, en wel met CONTENT MARKETING | THE AWARDS 2022.
De feestelijke uitreiking van het bekroonde werk vindt plaats op 1 november 2022. Maar niet alleen rondom de uitreiking van awards, maar het hele jaar door verdient Content Marketing oprechte aandacht. Dat wordt door Platform...
|
|
|
|
Pak deze unieke kans en ga voor Microsoft aan de slag als extern expert. Hoe? Via NOSUCH On-Site, onderdeel van marketingcommunicatie bureau NOSUCH.
Voor ons Microsoft account zoeken wij een Marketing Advisor die dedicated meewerkt bij het bedenken en opzetten van mooie campagnes die meer leads genereren. De open cultuur bij Microsoft biedt je alle ruimte om nieuwe frisse ideeën en initiatieven aan te dragen en gebruik te maken van de schat...
|
|
|
|
Megawatt Digital groeit en is per direct op zoek naar een ervaren en energieke Content Specialist met minimaal 3 jaar werkervaring.
Megawatt Digital, onderdeel van de Megawatt Group, is een full focus digital agency waar alles in het teken staat van direct en meetbaar resultaat. Door de combinatie van inzicht, creativiteit en bereik behalen we het maximale resultaat voor onze klanten. Een kwestie van online relevant en interessant blijven; non-stop. That’s how we stay on top of the game...
|
|
|
|
Bij sommige functies gaat het er niet om welk papiertje je hebt, maar wat voor persoon je bent. Dit is zo’n functie. Dus wat voor persoon moet je zijn om Programmatic Campaign Manager te worden? Om te beginnen moet je wel een beetje van reclame en commercie houden.
Ook belangrijk is dat je ‘digital savvy’ bent. In het Nederlands: online is zeg maar echt jouw ding. Een nieuw programma of systeem heb je zo in de vingers. En iedere dag dat je met Excel aan de slag mag, is een goeie dag. Als dit jou een...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
[SHOWREEL!] Springbok
29-09-2023 | 09:21:00
We partner with ambitious brands and people to create lasting growth; outstanding for your business, brilliant for people and great for the planet.
Springbok: Time to Make Sense in Antwerpen
28-09-2023 | 23:41:00
Springbok organiseerde op 20 september 2023 een bijeenkomst om creativiteit, technologie en purpose samen te brengen tijdens een bijeenkomst onder de noemer time to make sense
SPAR introduceert SPAR media
28-09-2023 | 15:37:00
SPAR media is een netwerk dat leveranciers, en ook niet-leveranciers, de kans biedt om te adverteren in alle SPAR-winkels en op spar.nl
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|