Jaargang 5 | editie 60 | 11 augustus 2022 |
|
Je kent dat gevoel wel. Dat je alles al drie keer hebt gecheckt, maar toch blijft denken dat je iets vergeet. Waarschijnlijk had je het toen je laatst op vakantie ging. Ik heb de laatste tijd een werkgerelateerde variant.
Kijk ik om me heen, op kantoor of op LinkedIn. Talent zat. Net afgestudeerd, klaar om te starten. Het hele creatieve talentpakket is met een nieuwe generatie aangevuld: UX’ers, motion designers, vormgevers, social goeroe’s. En dan daalt het in. Fuck! We zijn gewoon de copywriters vergeten...
|
|
|
|
Snacks van graze, een merk van Unilever, scoren al een paar jaar de pannen van het dak across the pond in Groot-Brittannië. Behalve keilekker is het ook nog eens een bewustere keuze in het schap met tussendoortjes.
Vorig jaar koos Unilever al voor De Combinatie van Factoren (DCVF) uit Amsterdam om ook Nederland kennis te laten maken met graze. En ook dit jaar ligt de campagne...
|
|
|
|
In de medische zorg is het nog niet vanzelfsprekend dat medische beslissingen met betrekking tot (be)handelingen door arts en patiënt gezamenlijk worden gemaakt. Wat zonde is, want wanneer zorgverleners en patiënten dit wél samen beslissen, zijn er een hoop positieve effecten te zien.
Vandaar de vraag aan ZIGT om een campagne te ontwikkelen met als doel zorgverleners én zorggebruikers te stimuleren om meer beslissingen samen te maken ten behoeve van een efficiëntere zorg. De campagne Samen...
|
|
|
|
Media.Monks won samen met Roorda, DOT (TBWA), Havas Lemz en Noise de aanbesteding om de overheidscommunicatie te gaan doen voor de Dienst Publiek & Communicatie (DPC) van de Rijksoverheid. Daarbij hebben ze een raamovereenkomst gekregen voor de campagne dienstverlening. We spraken met Robert van der Lans, Creative Director van Government.Monks bij Media.Monks.
Hoe gaat dat in zijn werk straks? Zullen er dan pitches per project komen?
Campagnes worden straks onder de vijf bureaus verdeeld door middel van minicompetities. Hierin wordt de geselecteerde bureaus gevraagd naar hun strategische en of creatieve aanpak op een specifiek onderwerp. Aan de hand van de...
|
|
|
|
Een negen-tot-vijf baan met standaard vakantiegeldregeling en een vijfdaagse kantooraanwezigheid is niet langer de opzet waar het hart van iedere werknemer sneller van gaat kloppen. Flexibiliteit en vrijheid in je baan wordt steeds belangrijker. Daar speelt DEPT op in door constant te werken aan initiatieven waar medewerkers blij van worden.
Happy Depsters
De digital agency werd in mei aangesteld tot een van de Best Workplaces van Nederland. Niet alleen door de cultuur en de groeimogelijkheden die DEPT biedt, maar vooral door te luisteren naar de veranderende behoeften van de...
|
|
|
|
Taxi-app DEXTR is vanaf nu beschikbaar in Nederland in de App Store en Google Play Store. DEXTR verbindt op landelijke schaal vervoersbehoefte aan lokale taxibedrijven.
Vraag en aanbod komen samen in één overzichtelijke app waar zowel de reiziger als de vervoerder van profiteert. Met korte aanmeldtijden in lanceringsgebieden Tilburg, Zwolle en ’t Gooi is DEXTR voor iedereen binnen handbereik...
|
|
|
|
Het vak verdient het om volop in de spotlights te staan. Al een paar jaar waren er geen awards voor het beste, mooiste en meest effectieve werk in Content Marketing in Nederland en België. Maar nu zijn we helemaal terug, en wel met CONTENT MARKETING | THE AWARDS 2022.
De feestelijke uitreiking van het bekroonde werk vindt plaats op 1 november 2022. Maar niet alleen rondom de uitreiking van awards, maar het hele jaar door verdient Content Marketing oprechte aandacht. Dat wordt door Platform...
|
|
|
|
Hier wordt content gemaakt die net zo talked-about is als de content op TV! Content die onze fans helpt nieuwe programma’s en talent te ontdekken of dieper verliefd te worden op iets dat ze al hebben gezien.
Je maakt deel uit van een team van storytellers, producers en schrijvers, allemaal grote fans van entertainment. Samen bieden jullie een uniek perspectief op content, zoals een media-redactie dat zou doen...
|
|
|
|
ZIGT is een full service mediabureau, gevestigd in Zaventem. Om de verdere groei en uitgesproken ambitie van ZIGT mee te helpen ondersteunen, zijn wij op zoek naar een fulltime search Specialist (M/V/X) met een bewezen passie voor online media.
FUNCTIEOMSCHRIJVING
Vindbaar in Google, zichtbaar met display en op YouTube. Kortom, aandacht en resultaat voor je klant. Dat fix jij fluitend, binnen budget en met ads die conversies realiseren. ROAS, CTR, CVR, daar droom je van. En voor klanten ga je...
|
|
|
|
Fightclub is een full-service, creatief bureau werkzaam vanuit een inspirerend pand in Breda dat zo resultaatgericht is als een digital agency en een digital agency dat net zulke slimme ideeën kan bedenken als een creatief bureau.
Fightclub biedt klanten net die extra tools om maximaal te performen. Het complete pakket onder letterlijk één dak: van een geïntegreerde online plus offline strategie, tot branding en performance uitrol van campagnes met hoog creatief niveau en uitstekende web development technologie. Benieuwd...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
[SHOWREEL!] Springbok
29-09-2023 | 09:21:00
We partner with ambitious brands and people to create lasting growth; outstanding for your business, brilliant for people and great for the planet.
Springbok: Time to Make Sense in Antwerpen
28-09-2023 | 23:41:00
Springbok organiseerde op 20 september 2023 een bijeenkomst om creativiteit, technologie en purpose samen te brengen tijdens een bijeenkomst onder de noemer time to make sense
SPAR introduceert SPAR media
28-09-2023 | 15:37:00
SPAR media is een netwerk dat leveranciers, en ook niet-leveranciers, de kans biedt om te adverteren in alle SPAR-winkels en op spar.nl
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|