Jaargang 5 | editie 61 | 18 augustus 2022 |
|
Media.Monks won samen met Roorda, DOT (TBWA), Havas Lemz en Noise de aanbesteding om de overheidscommunicatie te gaan doen voor de Dienst Publiek & Communicatie (DPC) van de Rijksoverheid. Daarbij hebben ze een raamovereenkomst gekregen voor de campagne dienstverlening. We spraken met Robert van der Lans, Creative Director van Government.Monks bij Media.Monks.
Hoe gaat dat in zijn werk straks? Zullen er dan pitches per project komen?
Campagnes worden straks onder de vijf bureaus verdeeld door middel van minicompetities. Hierin wordt de geselecteerde bureaus gevraagd naar hun strategische en of creatieve...
|
|
|
|
Natwerk is voortaan het vaste creatieve bureau van Dirk van den Broek. De afgelopen jaren was Total Design het creatieve bureau van Dirk. Het gaat om de online, radio en outdoor uitingen Media Maatschap blijft het mediabureau van Dirk.
Doorgaan op ingeslagen weg
De bedoeling is dat Natwerk doorgaat op de ingeslagen weg van de positionering van Dirk van den Broek als sympathiek, verrassend en spraakmakend merk. Dirk wil groeien met jaarlijks 10 tot 15 te openen winkels.. Na de succesvolle...
|
|
|
|
In de directie van VodafoneZiggo wisselen verschillende leden van functie. Robin Kroes wordt op 1 september 2022 verantwoordelijk voor de consumentenmarkt. Fleur van Beem krijgt ook een andere functie; zij wordt Executive Director Strategy, Insights & Digital Transformation.
Robin Kroes was sinds 2017 Executive Director Strategy, Insights & Integration. Hij had een belangrijke functie aangaande de integratie van Vodafone en Ziggo tot...
|
|
|
|
Elke maand mailen Budi Gonzalez de Chaves (MD) en Thijs de Boer (ECD) van Cheil elkaar over wat ze opvalt in het marketingvak.
Hai Thijs,
Elk jaar doet Gallup onderzoek naar wat Amerikanen de beroepsgroep met de hoogste ethiek en eerlijkheid vinden. Ook dit jaar staat verplegend personeel weer bovenaan. Onderaan de lijst bungelen lobbyisten, autoverkopers en reclamemakers. Wat had mijn oma graag gezien dat ik in beter gezelschap zou verkeren. Maar helaas Thijs, wij zitten...
|
|
|
|
"Ik ben vóór! Voor 100 procent groene energie écht uit Nederland." Met deze woorden trapt Jennifer Hoffman de campagne van duurzaam energieplatform Vandebron af.
Ze maakt zich zorgen over hoe we de aarde achterlaten voor huidige én volgende generaties. Vandebron wil met deze campagne laten zien dat je door te kiezen voor groene energie van Nederlandse bodem zelf een steentje bij kunt dragen...
|
|
|
|
Wij zijn op zoek naar een verhalenverteller met design skills. Power to the Point! Jij hebt een brandende passie voor het ontwikkelen van belangrijke presentaties. Indruk maken met inhoud, dáár ga jij voor. Jij bent de kartrekkende specialist en wij luisteren graag naar je.
Herken jij jezelf hierin? Wacht niet langer en solliciteer op onze vacature voor Presentation Designer. Maar wees voorbereid: onze klanten zijn de beste marketeers van het land. Ze verwachten eersteklas werk. En dus zoeken wij eersteklas...
|
|
|
|
Je bent een aanpakker in hart en nieren. Jouw hart gaat sneller kloppen bij het idee dat je de perfecte presentatie in elkaar zet om die ene vette klant binnen te halen, of het meest creatieve concept verzint voor die consumentencampagne.
Bij het zien van een simpel beeld draait jouw associatieve vermogen overuren. Je noemt jezelf een creatief die óók de lijnen uitzet. Daarnaast bezit jij de wonderlijke combinatie van woordkunstenaar en beelddenker in één. Jouw hart gaat in...
|
|
|
|
Dit is jouw kans om te werken bij één van de snelst groeiende mediabedrijven van Nederland.
Ocean Outdoor Nederland is marktleider in Digital-Out-of-Home (lees: DOOH), een specialisatie binnen Out-of-Home. Ongetwijfeld ben je ons al heel vaak tegengekomen, wij hebben namelijk een landelijk netwerk van 195 locaties en 335 groot formaat schermen langs snelwegen, rondom het openbaar vervoer, in winkel- en stadscentra. Wij werken daarbij intensief samen met adverteerders, mediabureaus...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
[Budi & Thijs] Leuk moet!
08-05-2024 | 08:51:02
De Customer Journey, dat is toch wel een van dé marketingbuzzwords van de laatste jaren. Google Trends heeft het even voor me uitgezocht
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|