Jaargang 5 | editie 74 | 16 september 2022 |
|
Ster verhoogt de prijzen voor het uitzenden van reclame bij de tv-zenders van de NPO gemiddeld 24 procent per 1 januari 2023. Tijdens Ster Focus heeft Frank Volmer, bestuurder en algemeen directeur van de Ster aangegeven dat de Ster voorzichtig is met prijsverhogingen mede omdat er veel onzekere factoren zijn.
Hij maakt zich daarbij zorgen over de daling in lineaire kijktijd. De Ster mag alleen voor goede doelen en politieke partijen nog reclame verkopen in het digitale domein (on demand en online). Daarnaast heeft de Ster te maken met een daling...
|
|
|
|
Frederieke Leeflang, bestuursvoorzitter van de NPO, maakt zich zorgen over de financiering van de NPO als de zendtijd van de Ster op televisie wordt teruggebracht. Tijdens Ster Focus zei ze dat het wezenlijk is dat de NPO goed gefinancierd blijft,
Tijdens de vorige regeerperiode hebben regering en parlement besloten dat de Ster-zendtijd tot eind 2026 geleidelijk zal worden gehalveerd bij de NPO op televisie. Kinderreclame is bij de NPO afgeschaft. Het digitale NPO-aanbod (on demand...
|
|
|
|
Creative branding agency VENGEAN ontwikkelde de communicatiestrategie en campagneconcept voor Little Cow & Cookies-ijs. Centraal in de crossmediale campagne staat Fenna; een moderne, jonge boerin met een passie voor ijs, natuur, mens en dier.
In onder andere een serie video’s en animaties neemt ze ons mee in de wereld van Little Cow & Cookies. Little Cow & Cookies van The Organic Jersey Farm is biologisch roomijs, gemaakt met de romige melk van Jersey koetjes en cookies...
|
|
|
|
Er is veel gaande in radioland: veel transfers, er is onzekerheid over de toekomst vanwege een waarschijnlijke herverdeling van radiofrequenties per 1 september 2022.
Anderzijds gaat het commercieel heel goed in de sector. We spreken Carlo de Boer, algemeen directeur en aandeelhouder van RadioCorp (100% NL Slam! en Sunlite) die over de herverdeling niets kwijt wil...
|
|
|
|
VDS Publishers, uitgever van onder andere JFK en TopGear, verwelkomt Jeroen Jansen als hoofdredacteur van JFK Magazine en JFK Online.
Willem Baars, hét gezicht van JFK – ofwel Mr. JFK – gaat eind deze maand met pensioen. Willem is nagenoeg vanaf de start van JFK in 2006 actief als hoofdredacteur, maar gelukkig zal zijn kennis en kunde niet verloren gaan: hij zal als Fashion Director bij het mannen-lifestylebrand betrokken blijven. Zijn spreekwoordelijke grote schoenen zullen worden gevuld door...
|
|
|
|
|
|
|
Het M100 Event komt eraan! De nieuwe naam voor wat afgelopen jaar nog ietwat omslachtig met Media100 | Marketing100 Event werd aangeduid.
In oktober vindt het onderzoek plaats dat de basis vormt voor de lijsten. Dit onderzoek wordt gedaan door MediaTest.
De naam is nieuw, gebleven is de status van beste media | marcom netwerk event van het jaar.
Voordragen tot en met vrijdag 16 september
Tot en met vrijdag 16 september kun je mensen voordragen voor de Media100, Marketing100, Reclamebueau100 en alle deellijsten editie 2023...
|
|
|
|
PR-Dashboard organiseert op donderdag 22 september een bijeenkomst waarbij sprekers van alle betrokken partijen gaan uitleggen hoe de (online) mediamonitoring wereld is veranderd en wat er op het gebied van copyrights aan zit te komen.
Ook gaan ze in gesprek met de zaal, waar onder andere pr-bureaus, communicatieafdelingen en monitoringbedrijven vertegenwoordigd zijn. Dagvoorzitter is journalist Margreet Spijker, onder andere bekend als oud-presentator van...
|
|
|
|
Ben jij een marketeer die veel ballen tegelijkertijd in de lucht kan houden en ben je gek op auto’s en mannenlifestyle? Dan zijn wij bij VDS Publishers op zoek naar jou!
Wie zijn wij?
VDS Publishers is uitgever van TopGear (TopGear Magazine en TopGear.nl) en JFK (JFK Magazine en JFK.men). Beide titels richten zich op de bovenkant van de mannendoelgroep. Daarnaast maakt de Custom Media-tak van VDS tailormade producties voor klanten en verzorgt VDS Digital Agency online en social marketingcampagnes voor de automotive...
|
|
|
|
Voor LINDA.nl en LINDA.meiden online zoeken we een creatieve redacteur die zich binnen het social media team gaat focussen op de creatie van TikTok-content voor onze doelgroep Voor LINDA.nl en LINDA.meiden online zoeken we een creatieve redacteur die zich binnen het social media team gaat focussen op de creatie van TikTok-content voor onze doelgroep.
TikTok-redacteur LINDA.
LINDA.nl is dé nieuwssite voor vrouwen, met het nieuws dat je moet weten en nieuwtjes die je wil weten. LINDA.meiden is hét mediamerk voor de millennial en generatie Z. Aan jou de taak om ervoor te zorgen dat deze merken op TikTok...
|
|
|
|
In de functie van Broadcast Engineer Radio ben je samen met je collega’s een onmisbare schakel binnen het Broadcast Team van Talpa Network. Je volgt de allerlaatste ontwikkelingen en je bent enthousiast deze te implementeren.
Samen met je collega’s deel je waardevolle kennis en ervaring. Vind je het een uitdaging om de uitzendsystemen een 100% uptime te geven en te verbeteren? Ben jij oplossingsgericht en schroom je er niet voor om de handen uit de mouwen te steken? Dan is deze baan voor jou...
|
|
|
|
NIKE Inc. is the world's leading designer, marketer, and distributor of authentic athletic footwear, apparel, equipment, and accessories.
Founded by Bill Bowerman and Phil Knight in 1972, Nike has grown over the last 50 years into one of the most valuable, most loved and most emulated brands in the world, singular in its ability to create cultural conversation within the world of sports and fashion and far beyond. Nike's mission is to bring inspiration and innovation to every athlete* in the world; a...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
[The List] Edelman
17-04-2024 | 12:05:06
We are the world’s leading communications marketing firm. We help clients evolve, promote and protect their brands and reputations
[The List] Cognito Media
17-04-2024 | 11:46:34
Cognito is a global communications agency helping clients manage reputations, handle threats, and build value in complex and competitive markets.
[The List] KAPOOOW
17-04-2024 | 11:36:53
Sinds 2013 zijn wij een studio gespecialiseerd in het bedenken en maken van reclamecampagnes, merkstrategie, interactieve merkervaringen en vormgeving
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|