Jaargang 5 | editie 75 | 19 september 2022 |
|
Luister dinsdag 20 september om 18:30 uur naar de uitzending van Marketing Report op New Business Radio. Uw prettige gespreksleider is presentator Peter Wybenga, bijgestaan door zijn razendsnelle sidekick Bas Vlugt.
Vaste studiogast om het nieuws te duiden is Christiaan van Dijk, Directeur Business Development bij ZIGT. Marketing Report op New Business Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Media en performance bureau...
|
|
|
|
VDS Publishers, uitgever van onder andere TopGear en JFK, maakt bekend dat Ruben Baeten per 1 september 2022 is benoemd tot adjunct-hoofdredacteur van TopGear Magazine.
Bas Heideman, tot augustus adjunct-hoofdredacteur van TopGear Magazine, heeft besloten een nieuwe carrièreweg te gaan bewandelen. Maar omdat TopGear bij Bas diepgeworteld zit, en zijn kennis en kunde voor TopGear van grote waarde is, zal hij actief betrokken blijven bij het merk in Nederland...
|
|
|
|
Crises domineren het nieuws. De energiecrisis, klimaatcrisis, inflatiecrisis en asielcrisis. En als we de economische voorspellingen mogen geloven stevenen we nu ook af op een recessie.
En wat gebeurt er binnen organisaties: “Marketing afdeling, hold your horses. Even geen campagne voeren maar de hand op de knip houden. We weten namelijk niet waar dit naartoe gaat.” Maar is het wel verstandig om tijdens een recessie marketinginvesteringen te beperken? Vele onderzoeken van...
|
|
|
|
Dit is een inzending voor Content Marketing | The Awards 2022. Stuur jouw cases in tot en met 19 september op www.cmta.nl
Bij The Post doen we aan Bingemarketing. Dat begint voor ons altijd bij de strategie. We vertalen de positionering en doelen van merken naar een verhaallijn voor de content. Of het nou gaat om tekst, video, design of animatie - we hebben alles in huis om producties te maken die het publiek vindt, bindt en activeert. Contentmarketing kan niet zonder goede...
|
|
|
|
Internationale branding en tech agency Springbok heeft de groeiplannen om het datateam te verdubbelen in september 2022 al ruimschoots gehaald. Ondanks de uitdagende arbeidsmarkt zijn er na een uitvoerige selectie 26 data-engineers, performance-specialisten en SEO-consultants gestart
Springbok is een brandtech agency voor een duurzame toekomst. De agency werkt op het snijvlak van purpose, data en creativiteit. Springbok vertrekt steeds vanuit het merk en zijn missie, maar data zijn de drijvende kracht achter alle...
|
|
|
|
Joris van Heukelom en Mark Schoones maken de podcast SCHOKVAST. Gast deze keer is Ton F. van Dijk, mede-oprichter van de Nationale Politieke Index.
Ton F. van Dijk: "De Nationale Politieke Index heb ik opgezet met Frank van Kooten. Het is een poging om in kaart te brengen wat Kamerleden de hele dag doen in de Tweede Kamer. We zien veel Kamerleden op televisie en dat zijn ook de Kamerleden die we kennen van de dagbladen en de talkshows. Wij denken dat het van belang is te kunnen...
|
|
|
|
Dankzij de ontwikkelde identity en outdoor campagnes van SuperRebel Agency staan de sfeermakers van Pallet Wood inmiddels bekend als PW Interiors.
Nu was het de beurt aan SuperRebel Digital om de ijzersterke merkwaarden van PW om te zetten naar waardevolle resultaten op social media en vooral in de showroom, of nog beter: Bij ons in de PW. Daar vinden klanten de grootste en meest exclusieve collectie boomstamtafels van Nederland...
|
|
|
|
MarketingReport houdt een reeks interviews met partners van Value Zipper, de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. Karen Kuhbauch is hoofd Commerciële Zaken bij Singer Laren. We spreken haar over de partnership-mogelijkheden van de komende blockbuster-tentoonstelling van Kees van Dongen Durf en Verleiding.
Karen Kuhbauch werkt al sinds 2009 bij het museum, waarvan de laatste vijf jaar in haar huidige functie, waarin ze eindverantwoordelijk is voor het horecaconcept, de museumwinkel, locatieverhuur en veel plezier heeft in het...
|
|
|
|
De fusie tussen Groupe TF1 en Groupe M6 in Frankrijk gaat niet door. En dus blijven de twee mediabedrijven los van elkaar bestaan. Achtergrond van het niet doorgaan is de opstelling van de Franse mededingingsautoriteiten die in een eindstadium was beland omtrent een beoordeling van de fusie.
Eerder bleek al dat er twijfels bestonden bij de Franse mededingingsautoriteit. Volgens een verklaring van beide groepen en hun aandeelhouders bleek uit de discussies met de Franse mededingingsautoriteit dat alleen met structurele...
|
|
|
|
|
|
|
PR-Dashboard organiseert op donderdag 22 september een bijeenkomst waarbij sprekers van alle betrokken partijen gaan uitleggen hoe de (online) mediamonitoring wereld is veranderd en wat er op het gebied van copyrights aan zit te komen.
Ook gaan ze in gesprek met de zaal, waar onder andere pr-bureaus, communicatieafdelingen en monitoringbedrijven vertegenwoordigd zijn. Dagvoorzitter is journalist Margreet Spijker, onder andere bekend als oud-presentator van...
|
|
|
|
Ben jij een marketeer die veel ballen tegelijkertijd in de lucht kan houden en ben je gek op auto’s en mannenlifestyle? Dan zijn wij bij VDS Publishers op zoek naar jou!
Wie zijn wij?
VDS Publishers is uitgever van TopGear (TopGear Magazine en TopGear.nl) en JFK (JFK Magazine en JFK.men). Beide titels richten zich op de bovenkant van de mannendoelgroep. Daarnaast maakt de Custom Media-tak van VDS tailormade producties voor klanten en verzorgt VDS Digital Agency online en social marketingcampagnes voor de automotive...
|
|
|
|
Voor LINDA.nl en LINDA.meiden online zoeken we een creatieve redacteur die zich binnen het social media team gaat focussen op de creatie van TikTok-content voor onze doelgroep Voor LINDA.nl en LINDA.meiden online zoeken we een creatieve redacteur die zich binnen het social media team gaat focussen op de creatie van TikTok-content voor onze doelgroep.
TikTok-redacteur LINDA.
LINDA.nl is dé nieuwssite voor vrouwen, met het nieuws dat je moet weten en nieuwtjes die je wil weten. LINDA.meiden is hét mediamerk voor de millennial en generatie Z. Aan jou de taak om ervoor te zorgen dat deze merken op TikTok...
|
|
|
|
Zin om gave contentcampagnes te bedenken? Klanten te adviseren over uiteenlopende marketingcommunicatievraagstukken? Wil je werken voor merken als UWV, Bol.com, ABN AMRO, KPMG, PostNL, Kindertelefoon en Gemeente Den Haag? Join us!
We zoeken een adviseur met minimaal 3 jaar ervaring in marketingcommunicatie of contentmarketing aan klant- of bureauzijde. Wat we doen? Campagnes ontwikkelen, strategieën optuigen, content creëren én distribueren. Dat...
|
|
|
|
In de functie van Broadcast Engineer Radio ben je samen met je collega’s een onmisbare schakel binnen het Broadcast Team van Talpa Network. Je volgt de allerlaatste ontwikkelingen en je bent enthousiast deze te implementeren.
Samen met je collega’s deel je waardevolle kennis en ervaring. Vind je het een uitdaging om de uitzendsystemen een 100% uptime te geven en te verbeteren? Ben jij oplossingsgericht en schroom je er niet voor om de handen uit de mouwen te steken? Dan is deze baan voor jou...
|
|
|
|
Wat houdt de functie in? Cross-mediaal sales
- Verantwoordelijk voor het realiseren van de digitale & print salesdoelstellingen binnen mediabureaus en adverteerders;
- Opstellen van de eigen werkplanning op basis van de vastgestelde digitale & print sales-doelstellingen;
- Doen van voorstellen ten behoeve van digitale & print jaartargets voor mediabureaus en adverteerders: het uitdenken van media planning, merkstrategieën en/of...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
[SHOWREEL!] Springbok
29-09-2023 | 09:21:00
We partner with ambitious brands and people to create lasting growth; outstanding for your business, brilliant for people and great for the planet.
Springbok: Time to Make Sense in Antwerpen
28-09-2023 | 23:41:00
Springbok organiseerde op 20 september 2023 een bijeenkomst om creativiteit, technologie en purpose samen te brengen tijdens een bijeenkomst onder de noemer time to make sense
SPAR introduceert SPAR media
28-09-2023 | 15:37:00
SPAR media is een netwerk dat leveranciers, en ook niet-leveranciers, de kans biedt om te adverteren in alle SPAR-winkels en op spar.nl
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|