Jaargang 5 | editie 76 | 21 september 2022 |
|
Mariëlle Krouwel is sinds een klein jaar Director of Global Branding bij NN Group. We spreken haar over de doelstellingen van de groep rondom onder meer brand consideration.
Mariëlle Krouwel: "Een uitdaging toen ik vorig jaar begon, was het terug op de kaart zetten van Nationale Nederlanden als merk. Ons merkportfolio, ben je NN, ben je Nationale Nederlanden, ben je de NN Group: hoe verhoudt zich dat tot elkaar? De belangrijkste doelstelling: het verhogen van de brand consideration...
|
|
|
|
Dit is een inzending voor Content Marketing | The Awards 2022. De uitreiking is op 1 november
Familyblend is het moederbedrijf van de platformen Mamaplaats, Kek Mama, Mama Magazine en het influencer marketing label Familyblend the Agency. Bij Familyblend wordt al meer dan 15 jaar elke dag gewerkt aan de missie om merken met de doelgroep jonge gezinnen te verbinden...
|
|
|
|
De IMAX-zaal van Pathé Tilburg wordt vernieuwd met 4K Laser Projectie, een curved scherm van 20 bij 11 meter en luxe verstelbare stoelen. Ook het geluid krijgt een upgrade met het IMAX Immersive Audio Systeem. Op die manier wordt een nog meer meeslepende bioscoopervaring gecreëerd voor bezoekers.
De verbouwing vindt plaats van maandag 26 september tot en met donderdag 1 december. De vernieuwde IMAX-zaal is op tijd open voor de release van Avatar: The Way of Water...
|
|
|
|
Op zaterdag 24 september 2022 wordt Symphony gelanceerd. Symphony zal een streamingdienst worden met klassieke muziek en wordt bij de start aangeboden in Nederland, Zweden, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Canada en Australië. Begin 2023 zullen andere landen volgen.
Symphony noemt zich de Netflix van de symfonische klassieke muziek. Bij de officiële lancering zal een wereldwijde stream van het Concertgebouworkest te zien zijn. De dienst bestaat overigens in de praktijk sinds juni 2022 toen de beta-versie...
|
|
|
|
Nederland ligt na Prinsjesdag wakker van zorgen over geld. SNS staat klaar, vandaag zelfs ’s nachts.
We kunnen de dag na Prinsjesdag niet om de invloed van prijsstijgingen, inflatie en hoge energierekeningen op ons dagelijks leven heen. Het houdt Nederland dag én nacht bezig. Daarom bedacht Alfred voor SNS de Wakkerliglijn: voor iedereen die wakker ligt met zorgen over geld. De campagne is vandaag te zien in dagbladadvertenties, social advertising...
|
|
|
|
SkyShowtime, de streamingdienst van Paramount en Comcast (Sky/NBCUniversal) zal op dinsdag 25 oktober in Nederland en Portugal van start gaan. Op 20 september 2022 hebben Denemarken, Zweden, Noorwegen en Finland de primeur waar de streamingdienst Paramount+ vervangt.
In Finland is de prijs van de dienst 6,99 euro per maand en is ook bij kabel en IPTV-distributeurs beschikbaar. De Nederlandse prijs is nog niet bekend gemaakt. De dienst is voornemens ook in Nederland via distributeurs (zogeheten...
|
|
|
|
Open Now ontwikkelde op basis van de vernieuwde positionering een campagne voor de juridische probleemoplosser ARAG.
Liselotte Vink, gedragswetenschapper bij Open Now: "Mensen motiveren een verzekering af te sluiten is vanuit gedrag altijd een complex vraagstuk omdat iemand iets afsluit tegen een potentieel risico. En we hebben de natuurlijke neiging te denken dat de kans kleiner is dat ons iets overkomt dan een ander (optimism bias)." Hoe motiveer je dan iemand een...
|
|
|
|
SuperRebel Agency is op zoek naar een ervaren account manager. Als jij het leuk vindt om samen met het Superrebel team te investeren in een goede relatie met een aantal van onze opdrachtgevers dan kun je bij ons aan de slag.
Bij SuperRebel Agency werk je mee aan de totstandkoming van strategische positioneringen, identities en creatieve campagnes voor merken als Burger King, Moeke, Organto, SolarEdge, MP Motorsport, Aartsen, House of Pertijs, Bosch...
|
|
|
|
Heb jij al enige ervaring in online marketing, maar leer je in je huidige baan niet snel genoeg? Lees dan verder en ontdek wat de Academy 2022 voor jou kan betekenen!
Abovo Maxlead is een toonaangevend performance marketing en mediabureau met een ambitieuze focus op de omnichannel markt. Met 80 enthousiaste digital consultants werken we dagelijks voor mooie merken als Basic-Fit, Marktplaats en...
|
|
|
|
Wat ga je doen?
- Voorbereiden van opnames
- Opnames
- Administratieve & Financiële werkzaamheden
- Productie op locatie
- Postproductie
Wie zoeken wij?
- Je hebt ervaring als producer
- Je bent in het bezit van rijbewijs B
- Je bent beschikbaar per direct
- Snel schakelen is voor jou geen probleem...
|
|
|
|
Ben jij een marketeer die veel ballen tegelijkertijd in de lucht kan houden en ben je gek op auto’s en mannenlifestyle? Dan zijn wij bij VDS Publishers op zoek naar jou!
Wie zijn wij?
VDS Publishers is uitgever van TopGear (TopGear Magazine en TopGear.nl) en JFK (JFK Magazine en JFK.men). Beide titels richten zich op de bovenkant van de mannendoelgroep. Daarnaast maakt de Custom Media-tak van VDS tailormade producties voor klanten en verzorgt VDS Digital Agency online en social marketingcampagnes voor de automotive...
|
|
|
|
Voor LINDA.nl en LINDA.meiden online zoeken we een creatieve redacteur die zich binnen het social media team gaat focussen op de creatie van TikTok-content voor onze doelgroep Voor LINDA.nl en LINDA.meiden online zoeken we een creatieve redacteur die zich binnen het social media team gaat focussen op de creatie van TikTok-content voor onze doelgroep.
TikTok-redacteur LINDA.
LINDA.nl is dé nieuwssite voor vrouwen, met het nieuws dat je moet weten en nieuwtjes die je wil weten. LINDA.meiden is hét mediamerk voor de millennial en generatie Z. Aan jou de taak om ervoor te zorgen dat deze merken op TikTok...
|
|
|
|
|
|
|
Overig nieuws
[SHOWREEL!] Springbok
29-09-2023 | 09:21:00
We partner with ambitious brands and people to create lasting growth; outstanding for your business, brilliant for people and great for the planet.
Springbok: Time to Make Sense in Antwerpen
28-09-2023 | 23:41:00
Springbok organiseerde op 20 september 2023 een bijeenkomst om creativiteit, technologie en purpose samen te brengen tijdens een bijeenkomst onder de noemer time to make sense
SPAR introduceert SPAR media
28-09-2023 | 15:37:00
SPAR media is een netwerk dat leveranciers, en ook niet-leveranciers, de kans biedt om te adverteren in alle SPAR-winkels en op spar.nl
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|