Jaargang 5 | editie 73 | 15 september 2022 |
|
Herman Dummer is programmamanager van Dutch Media Week, dat dit jaar plaatsvindt van 3 tot en met 9 oktober op verschillende locaties in Nederland met Beeld + Geluid op Media Park Hilversum als kloppend hart.
Grote thema's
De grote thema's in het B2B programma zijn Innovatie (maandag), Business (dinsdag), Talent & Onderwijs (woensdag), Gaming (donderdag) en Journalistiek (vrijdag)...
|
|
|
|
Dit is een inzending voor Content Marketing | The Awards 2022 Stuur jouw cases in tot en met 19 september op www.cmta.nl
M2Media hét media- en marketingbureau dat gedreven is door resultaat. Bij M2Media staat omzetgroei van de klant voorop. We geven je overzicht, helpen je keuzes maken en verrassen je met sterk inhoudelijke plannen gebaseerd op data en insights. Zo dragen we bij aan jouw groei...
|
|
|
|
Bewegende beelden zijn groter, opvallender en er zijn er veel meer van. Op Instagram, TikTok en Snapchat zie je ze al jaren voorbijkomen. Maar niet alleen op social media voeren (bewegende) beelden steeds meer de boventoon.
Ook op nieuwswebsites worden ze belangrijker. Benieuwd hoe jouw branded artikel in het oog springt bij je doelgroep dankzij het juiste beeld? DPG Grow geeft je 5 tips. Als je de website en app van verschillende nieuwstitels vergelijkt met de versies van jaren geleden, valt je één ding direct op: (bewegende)...
|
|
|
|
Creatief bureau Wayne Parker Kent heeft zijn positionering aangescherpt. Het bureau belooft de grenzen van merken te verleggen en onder de pay-off we create stories worth telling gaat het bureau merken helpen van A tot Z, van branding, tot campagnes en content.
De positionering gaat gepaard met een vernieuwde brand identity en een ATL-campagne. Wayne Parker Kent is tot de vernieuwde positionering gekomen na een zorgvuldige analyse van het huidige landschap. Merken willen zich onderscheiden...
|
|
|
|
Energize ontwikkelde een merkverhaal en strategie voor hr-techdienstverlener HeadFirst Group. Een merkfundament waarop de komende jaren onder andere campagnes gebouwd kunnen worden.
In september 2022 start de eerste campagne voor het label Select, speciaal voor zzp’ers. Bart van der Geest, Head of Marketing & Communication bij HeadFirst Group: "Door de acquisities van HeadFirst Group bestaan verschillende bedrijfs-DNA’s naast elkaar. Een overstijgend merkverhaal gaat de onderlinge verschillen verbinden en overbruggen...
|
|
|
|
Productiehuis Hazazah heeft regisseur Daan Groot gestrikt, waarmee het jonge energie toevoegt aan het roster.
Daan Groot maakte een goede start als commercial regisseur na zijn afstuderen aan de filmacademie in 2017: hij won de Young Discovery Award op het Fashion Film Festival in Istanbul met een film voor modelabel Martan en L'Oréal Paris, en kort daarna werd hij gevraagd voor een internationale campagne voor Brooks Running. De afgelopen jaren was hij verbonden...
|
|
|
|
|
|
|
Het M100 Event komt eraan! De nieuwe naam voor wat afgelopen jaar nog ietwat omslachtig met Media100 | Marketing100 Event werd aangeduid.
In oktober vindt het onderzoek plaats dat de basis vormt voor de lijsten. Dit onderzoek wordt gedaan door MediaTest.
De naam is nieuw, gebleven is de status van beste media | marcom netwerk event van het jaar.
Voordragen tot en met vrijdag 16 september
Tot en met vrijdag 16 september kun je mensen voordragen voor de Media100, Marketing100, Reclamebueau100 en alle deellijsten editie 2023...
|
|
|
|
PR-Dashboard organiseert op donderdag 22 september een bijeenkomst waarbij sprekers van alle betrokken partijen gaan uitleggen hoe de (online) mediamonitoring wereld is veranderd en wat er op het gebied van copyrights aan zit te komen.
Ook gaan ze in gesprek met de zaal, waar onder andere pr-bureaus, communicatieafdelingen en monitoringbedrijven vertegenwoordigd zijn. Dagvoorzitter is journalist Margreet Spijker, onder andere bekend als oud-presentator van...
|
|
|
|
NIKE Inc. is the world's leading designer, marketer, and distributor of authentic athletic footwear, apparel, equipment, and accessories.
Founded by Bill Bowerman and Phil Knight in 1972, Nike has grown over the last 50 years into one of the most valuable, most loved and most emulated brands in the world, singular in its ability to create cultural conversation within the world of sports and fashion and far beyond. Nike's mission is to bring inspiration and innovation to every athlete* in the world; a...
|
|
|
|
Word jij Cosmopolitan’s TikTok & Instagram Reels editor (freelance)? Voor de online redactie van Cosmopolitan zijn we nu op zoek naar een TikTok & Instagram Reels video editor & creator (freelance) voor 3 dagen per week!
Met Cosmopolitan bereiken we elke maand miljoenen mensen die we inspireren, motiveren en gidsen om het beste uit hun leven te halen met fun, entertaining én uplifting content. Elke dag doen we dit met een team bevlogen redacteuren, waar...
|
|
|
|
Zin om gave contentcampagnes te bedenken? Klanten te adviseren over uiteenlopende marketingcommunicatievraagstukken? Wil je werken voor merken als UWV, Bol.com, ABN AMRO, KPMG, PostNL, Kindertelefoon en Gemeente Den Haag? Join us!
We zoeken een adviseur met minimaal 3 jaar ervaring in marketingcommunicatie of contentmarketing aan klant- of bureauzijde. Wat we doen? Campagnes ontwikkelen, strategieën optuigen, content creëren én distribueren...
|
|
|
|
Wij zijn Alfred. Het grootste kleine reclamebureau van Nederland. En we zijn op zoek naar een dijk van een Account Director. Iemand die aan het roer staat van een sterk accountteam en pro-actief meedenkt met en voor onze opdrachtgevers. Zo eentje van de grote lijnen en een goed resultaat. Ervaring in de retail is zeker een pré.
Meer in detail
Je hebt een aantal jaren ervaring in de reclamebranche en weet wat het is om verantwoordelijkheid te pakken. Je bouwt aan een langdurige, renderende en effectieve relatie met je opdrachtgever en om deze relatie te onderhouden stuur je...
|
|
|
|
Wat houdt de functie in? Cross-mediaal sales
- Verantwoordelijk voor het realiseren van de digitale & print salesdoelstellingen binnen mediabureaus en adverteerders;
- Opstellen van de eigen werkplanning op basis van de vastgestelde digitale & print sales-doelstellingen;
- Doen van voorstellen ten behoeve van digitale & print jaartargets voor mediabureaus en adverteerders: het uitdenken van media planning, merkstrategieën en/of...
|
|
|
|
|
|
|
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.
Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier |
Colofon:
MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk
Hoofdredactie: Bas Vlugt www.twitter.com/basvlugt Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl
Hosting: 20NINE www.20nine.nl
In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden. |
|
|
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
|