Jaargang 5 | editie 80 | 27 september 2022
 
Reclamebureau100 2023 | De Genomineerden

De Reclamebureau100 2023 komt eraan! De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse reclamebureauwereld wordt bekendgemaakt tijdens het M100 Event, woensdag 7 december 2022 in de Kromhouthal Amsterdam.

Naar aanleiding van de zeer grote hoeveelheid voordrachten die wij voor de reclamebureaulijst hebben ontvangen, is besloten de Reclamebureau50 met ingang van de editie 2023 uit te bouwen tot Reclamebureau100. Deelname aan het...

Lees Meer

 
SuperRebel Agency wint bij Pentawards met werk voor URB Luxury

SuperRebel Agency heeft een Silver Award gewonnen bij de prestigieuze Pentawards, de internationale organisatie die felbegeerde prijzen uitreikt voor de beste packaging designs uit de hele wereld.

Het bureau won een Silver Award met het packaging design en de identiteit voor URB Luxury Drinks, het drankje dat eind vorig jaar werd gelanceerd en zich met het alcoholvrije product voor volwassenen richt op het luxe segment van de markt, zoals rooftopbars, clubs, toprestaurants en hotels....

Lees Meer

 
VodafoneZiggo verlengt samenwerking met Wavemaker (GroupM/WPP)

VodafoneZiggo heeft besloten het contract met mediabureau Wavemaker (via GroupM onderdeel van WPP) te verlengen. Ronald van der Aart, Media Relations Manager a.i. bij VodafoneZiggo bevestigt dit desgevraagd aan Marketing Report.

Behoudens het commentaar dat men met een korte heroriëntatie bezig is geweest, wil het bedrijf op verdere vragen geen commentaar geven. Wavemaker wil desgevraagd helemaal geen commentaar geven. Het verlengde contract...

Lees Meer

 
Clear Channel wint buitenreclame concessie in gemeente Den Bosch

Clear Channel heeft de buitenreclame concessie in Den Bosch gewonnen. Dit houdt in dat zij de komende tien jaar de reclamevitrines in Den Bosch exploiteren. Het gaat om zo’n 300 analoge vakken en daar worden zo’n 60 digitale zijden aan toegevoegd.

Het contract, met een looptijd van tien jaar, start in januari 2023. De locaties van de digitale schermen worden nog afgestemd met de gemeente. Plaatsing van de objecten volgt daarna en zal naar verwachting starten medio 2023...

Lees Meer

 
[CMTA] Social Inc: De kracht van durven kiezen

Dit is een inzending voor Content Marketing | The Awards 2022 www.cmta.nl

Social Inc is als online content marketing & brand publishing onderdeel van Matter, een snelgroeiend netwerk van content- en marketingbureaus. Social Inc gelooft dat merken meer kunnen betekenen in het leven van mensen. Als bureau met een social DNA weten wij als geen ander wat er speelt in de maatschappij, in communities en het medialandschap. We helpen merken om daarop aan te sluiten en relevant te...

Lees Meer

 
The Family Amsterdam ontwikkelt G-Star RAW campagne met Cara Delevingne

Denimmerk G-Star RAW kiest voor model Cara Delevingne voor hun Fall 2022 Hardcore Denim campagne. De campagne is ontwikkeld samen met The Family Amsterdam.

True original

Cara Delevingne heeft zich bewezen als een true original door haar rebelse en vele gezichten. Ze past dus perfect in een lange traditie van unieke talenten waarmee G-Star samenwerkt.  Gwenda van Vliet, CMO G-Star: "Cara is iemand die zich niet makkelijk in een hokje laat duwen. Ze is één van de beste modellen ter wereld. Daarnaast is ze actrice...

Lees Meer

 
[CMTA] MPG: Rabobank & Elektrificatie

Dit is een inzending voor Content Marketing | The Awards 2022 www.cmta.nl

MPG is als contentmarketingbureau onderdeel van Matter, een snelgroeiend netwerk van content- en marketingbureaus. MPG integreert data, insights, strategie, concepting, content en distributie. Zo helpen wij merken om vandaag connectie te maken om er morgen toe te doen. Wij geloven dat content de wereld mooier, simpeler, leuker of spannender kan maken. Voor consument, medewerker, merk en samenleving...

Lees Meer

 
[BoxOffice] Week 39: Don't worry darling drukbezocht ondanks commotie rond film, The Enforcer terug in top 10

Er is al van alles gezegd en geschreven over Olivia Wildes productie Don't Worry Darling, onder meer over haar relatie met hoofdrolspeler Harry Styles, haar gedrag richting medewerkers en in het bijzonder Florence Pugh.

Een hoop mensen waren nieuwsgierig naar de film, zo valt at te leiden uit de nummer 1 positie in de top 10 best bezochte films van afgelopen weekend. Soof 3 doet het ook nog goed met een welverdiende tweede plek. Opvallend is de terugkeer van The Enforcer, die van plek 19 terug de toplijst...

Lees Meer

 
[Interview] Michiel van der Borght: Humanitas draagt bij aan een samenleving waarin iedereen mee kan doen

MarketingReport houdt een reeks interviews met partners van Value Zipper, de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. Vandaag spreken we Michiel van der Borght, fondsenwerver bij Humanitas.

Kun je Humanitas en wellicht ook jezelf introduceren?

Humanitas is vlak na de Tweede Wereldoorlog opgericht om niet-kerkelijke mensen die nergens terechtkonden voor hulp in het verzuilde Nederland te helpen hun eigen leven weer op te bouwen. Deze hulp was vanaf het prille begin gebaseerd op een benadering van mens tot mens en op humanistische...

Lees Meer

 
[CMTA] Com&co: Agency Life

Dit is een inzending voor Content Marketing | The Awards 2022 www.cmta.nl

Com&co is een Gents b2b-contentagency dat bedrijven helpt bij het versterken van zowel hun marketing, interne, en corporate communicatie als merkpositie en employer branding. Centraal daarin staat onze overtuiging dat je met steengoeie content het verschil kan maken. We tellen vandaag een 40-tal specialisten in uiteenlopende domeinen: van creatoren en strategen tot contentmanagers en videoproducers...

Lees Meer

 

 
 
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Hoofdredacteur JAN

JAN is hét authentieke, Nederlandse feelgood merk voor hoogopgeleide 30+ vrouwen die alles uit het leven willen halen. Met humor, herkenbare verhalen, prachtige fotografie en een no-nonsense mentaliteit biedt JAN alles waar je naar verlangt, maar gaat daarbij tegelijkertijd niet voorbij aan het echte leven.

JAN is een glossy met inhoud die raakt. En dat slaat aan: JAN is uitgegroeid tot een multimediaal kwaliteitsmerk met de printtitels JAN, VakantieJAN, JAN Living en JAN Winterboek, het online platform jan-magazine.nl, sociale media...

Lees Meer

 
[Vacatures] &.media group zoekt een Social Media Manager

Denk jij graag out of the box én kun jij ijzersterke concepten en strategieën bedenken waar jij klanten binnen no-time mee kunt enthousiasmeren?

Combineer jij strategisch denken met je creativiteit en verplaats jij je makkelijk in de klant? Dan zijn we op zoek naar jou! Wij zijn op zoek naar een Social Media Manager die voor &.agency de tofste creatieve social strategieën kan gaan...

Lees Meer

 
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Local Sales Support

Clear Channel Nederland is onderdeel van Clear Channel Europe (CCE) en telt 50 enthousiaste en gedreven medewerkers. We beheren ruim 1.600 digitale en 16.000 niet digitale displays door heel Nederland.

‘Creating the future of media’ is onze Europese toekomstvisie. Dit houdt in dat we ‘ons domein’ van buitenreclame de komende jaren willen transformeren met data-gedreven innovaties, in het voordeel van al onze stakeholders. Dus zowel adverteerders, mediabureaus, gemeentes en andere...

Lees Meer

 
[Vacatures] Talpa Network zoekt een Mediamanager

Haal jij energie uit het uit de brand helpen van mensen en schrik jij niet van een deadline? Wil jij die rots in de branding zijn en staat dienstverlening bij jou hoog in het vaandel?

Dan is de functie Mediamanager bij Talpa TV Productions wellicht iets voor jou! Het gaat om een parttime functie voor de periode oktober t/m februari voor 16-24 uur per week in Hilversum. Ideaal te combineren met een opleiding! Als Mediamanager opereer je als een spin in het web binnen Talpa TV Productions. Je gaat meewerken aan dagelijkse tv...

Lees Meer

 
[Vacatures] Blue Circle zoekt naar een Gastvrouw/heer studio RTL Boulevard

Ben jij een sociaal persoon en vind jij het leuk om in de studio van RTL Boulevard gasten te verwelkomen en te woord te staan? Weet jij van aanpakken en heb je een hands on mentaliteit? Lees dan verder!

Voor onze studio in Hilversum zijn wij op zoek naar een gastvrouw/heer. Werktijden zijn van 15:30u – 20:00u. Wij zoeken iemand die ongeveer 2 dagen per week beschikbaar is en meer in overleg. Ervaring in de studio is een pré...

Lees Meer

 
Iemand nog een baan?

Lees Meer

 

 
Overig nieuws

Gorillas lanceert limited-edition wijnflessen voor de feestdagen 08-12-2022 | 15:58:00
Speciaal voor de feestdagen lanceert Gorillas drie wijnflessen in samenwerking met kunstenares Andrea van Nieuwenhuizen en urban winery Chateau Amsterdam


[DPG Grow] Zo shoppen de verschillende generaties anno 2022 08-12-2022 | 15:18:45
Om jouw doelgroep goed te kunnen bedienen, is het noodzakelijk te weten waar ze zich online bevinden en hoe zij hun tijd besteden


Amazon.nl opent grootste online foute-kersttruienwinkel van Nederland 08-12-2022 | 12:56:00
Amazon.nl opent de grootste online foute-kersttruienwinkel van Nederland, met verschillende foute kersttruien waaronder een limited edition foute kersttrui van Dries Roelvink


Patritia Pahladsingh benoemd tot CEO Accenture Song Nederland  08-12-2022 | 11:57:02
Patritia Pahladsingh is per 1 februari 2023 benoemd tot CEO & Managing Director van Accenture Song Nederland. Accenture Song helpt bedrijven te transformeren met creatieve oplossingen en belooft growth through relevance at the speed of life. In deze rol zal Patritia Pahladsingh tevens zitting nemen in het Nederlands Leiderschapsteam van Accenture


Coca-Cola lanceert kerstcampagne Christmas Always Finds Its Way 08-12-2022 | 10:48:00
De Coca-Cola kersttruck is voor velen het startsein van de feestdagen. De afgelopen twee jaar was de kersttruck vanzelfsprekend niet zichtbaar in het Nederlandse straatbeeld, maar dit jaar gaan de Kerstman en zijn kerstelfjes weer op pad om de kerstgedachte naar de mensen te brengen


Rebranding voor FEMMEFAB Influencer Marketing Agency 08-12-2022 | 10:22:00
Influencer Marketing Agency Femmefab introduceert een vernieuwde huisstijl, logo en website. Het agency heeft het afgelopen jaar een sterke ontwikkeling doorgemaakt waar een vernieuwde branding volledig bij aansluit


[Vacatures] Mediahuis zoekt een Algemeen Verslaggever Alkmaar/Beverwijk 08-12-2022 | 10:11:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Algemeen Verslaggever Alkmaar/Beverwijk


Patritia Pahladsingh verlaat TBWA\NEBOKO 08-12-2022 | 09:52:29
Na ruim 16 jaar gaat Managing Director Patritia Pahladsingh TBWA\NEBOKO verlaten. Op 1 februari vervolgt ze haar carrière als CEO van Accenture Song Amsterdam


[Vacatures] LVB zoekt een Traffic Manager 08-12-2022 | 09:21:00
LVB is per direct op zoek naar een Traffic Manager


[Vacatures] No Pictures Please zoekt een Redacteur 112 Vandaag 08-12-2022 | 09:01:00
No Pictures Please is per direct op zoek naar een Redacteur 112 Vandaag


[Vacatures] No Pictures Please zoekt een Online producer/redacteur 112 Vandaag 08-12-2022 | 08:54:00
No Pictures Please is per direct op zoek naar een Online producer/redacteur 112 Vandaag


[Vacatures] Fightclub zoekt een Campagne & Merk Strateeg 08-12-2022 | 08:01:00
Fightclub is per direct op zoek naar een Campagne & Merk Strateeg


[Interview] Berrit Blok (Endeavour): meer ruimte voor boss ladies in ons creatieve landschap 06-12-2022 | 14:05:00
In Nederland is minder dan 10 procent van de creatief directeuren vrouw. Hoe kijken zij daar zelf naar? Marketing Report publiceert een serie interviews met vrouwelijke creatief directeuren. In deze reeks een interview met Berrit Blok die Creative Director en partner is bij Endeavour


Joe Public verzorgt kerstcampagne: Lidl is er voor iedereen 06-12-2022 | 14:02:00
Lidl’s kerstcampagne staat in het teken van enerzijds luxe voor iedereen, en anderzijds heeft Lidl als boodschap er voor iedereen te zijn


AMARU presenteert whitepaper over de toekomst van creativiteit en merken 06-12-2022 | 13:42:00
Om beter te begrijpen waar onze snel veranderende samenleving naartoe gaat, deed AMARU onderzoek naar technologie en cultuur



 
Klik hier voor de webversie van deze nieuwsbrief.


Afmelden van deze nieuwsbrief klik hier
 

Colofon:

MarketingReport is een uitgave van het Nederlands MediaNetwerk. www.nederlandsmedianetwerk.nl
MarketingReport publiceert alle nieuws headlines met doorlinks op Twitter: www.twitter.com/medianetwerk

Hoofdredactie: Bas Vlugt
www.twitter.com/basvlugt
Voor redactie, adverteren en persberichten: info@nederlandsmedianieuws.nl

Hosting:
20NINE
www.20nine.nl

In samenwerking met 20NINE ontwikkelt het Nederlands MediaNetwerk ook nieuwsbrieven, website en social networks voor derden.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -